- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am deschis un nou subiect deoarece am cautat problema mea pentru tipul meu de masina si sincer nu am gasit nimic relevant din pacate....
Detin un astra h 1.7 ecoflex 110cp si banuiesc ca are filtru de particule. 07/2009
Am achizitionat personal masina din DE. pentru a fi sigur de istoricul masini si a km...
Am luat masina si am mers in DE. aproximativ 10 zile pe autostrada in oras cu viteze si mari si mici iesind la final un consum calculat de 5% !
La intoarcerea spre tara am mers mai sportiv iesind o medie de 5,5%!
Super incantat si multumit totodata de masina
Problema a aparut in momentul intrarii in tara,a doua zi cand am schimbat:kit distributie/kit accesorii/ulei si curatat de mine EGR (era negru) si senzorul de la turbo suflanta(stanga sus este poztionat) ,la fel era negru in loc de rosu...Metionez ca au fost curatate cu spray de contacte.----Am facuto pur si simplu preventiv curatarea lor---
Distributia am schimbato deoarece masina are 152.000km si avea distributie originala, in DE. distributia se schimba prima data la 150.000km,am sunt la reprezentata acolo.....
Acum masina consuma undeva la 12 % mers pana in 2800 ture in Bucuresti,mai mult mie frica.....14-15%?
Eu nu am apucat sa merg cu ea inainte in orasul Bucuresti dar oricum mi se pare ENORM, in DE in oras era destul de aglomerat si era ok consumul 6.6% iar linia de la rezervor nu scadea il halul asta....
In 95 de km am pierdut 2 casute.......
Nu stiu ce sa intamplat ,distributie e pusa aiurea?dar motorul se aude la fel in mers si la pornire,sa fie de la ce am curatat eu,dar nu cred.....SAU ALTCEVA---Coincidenta?
PROBLEMA E CA NU STIU CE SA FAC !
Astept orice sugeastie---Multumesc Anticipat----
Am deschis un nou subiect deoarece am cautat problema mea pentru tipul meu de masina si sincer nu am gasit nimic relevant din pacate....
Detin un astra h 1.7 ecoflex 110cp si banuiesc ca are filtru de particule. 07/2009
Am achizitionat personal masina din DE. pentru a fi sigur de istoricul masini si a km...
Am luat masina si am mers in DE. aproximativ 10 zile pe autostrada in oras cu viteze si mari si mici iesind la final un consum calculat de 5% !
La intoarcerea spre tara am mers mai sportiv iesind o medie de 5,5%!
Super incantat si multumit totodata de masina
Problema a aparut in momentul intrarii in tara,a doua zi cand am schimbat:kit distributie/kit accesorii/ulei si curatat de mine EGR (era negru) si senzorul de la turbo suflanta(stanga sus este poztionat) ,la fel era negru in loc de rosu...Metionez ca au fost curatate cu spray de contacte.----Am facuto pur si simplu preventiv curatarea lor---
Distributia am schimbato deoarece masina are 152.000km si avea distributie originala, in DE. distributia se schimba prima data la 150.000km,am sunt la reprezentata acolo.....
Acum masina consuma undeva la 12 % mers pana in 2800 ture in Bucuresti,mai mult mie frica.....14-15%?
Eu nu am apucat sa merg cu ea inainte in orasul Bucuresti dar oricum mi se pare ENORM, in DE in oras era destul de aglomerat si era ok consumul 6.6% iar linia de la rezervor nu scadea il halul asta....
In 95 de km am pierdut 2 casute.......
Nu stiu ce sa intamplat ,distributie e pusa aiurea?dar motorul se aude la fel in mers si la pornire,sa fie de la ce am curatat eu,dar nu cred.....SAU ALTCEVA---Coincidenta?
PROBLEMA E CA NU STIU CE SA FAC !
Astept orice sugeastie---Multumesc Anticipat----
- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 244 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 244 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
Cand face regenerarea nu iti apare nici un mesaj si nu ti se aprinde nici un bec.Poti sa vezi acest lucru la BC intrucat creste consumul pentru turatia de mers in gol (intre 3 -4 litri) ,se simte un miros de ars ,porneste electromotorul de la radiator ,se incalzesc oglinzile si rezistenta de la haion.
- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Astra-H-1.7
- OP
- 41 mesaje
- din 29 Sep 2012
- Astra 2009
- Bucuresti
Astra-H-1.7
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Confirm si eu problema cu consumul inadmisibil de mare pentru o motorizare de 1,7 diesel...si eu am 9-11L / 100km in oras.
In afara este mai mic 7,5 daca se merge absolut normal (pana in 120) dar creste la 8,5 daca se merge hotarat.
Cred ca o mare problema ramane dpf-ul. Regenerarea are loc si la sub 200 de km de mers in oras, in functie de cat de scurte sunt distantele si de nr de porniri ale motorului. Algoritmul dupa care Ecu decide o regenerare este foarte -foarte ciudat, astfel in conditiile de oras regenerarile sunt foarte dese. Daca luam in considerare faptul ca la o regenerare completa se consuma 2-3 litri de motorina in plus fata de normal iar regenerarile au loc la aprox 200 de km rulati (in oras), rezulta un consum din start mai mare cu 1-1,5 litri/100km fata de o masina identica dar fara dpf...asta e ecologia pe care noi o platim cu varf si indesat.
La mersul " in afara" regenerarile pot sa ajunga si la 450 km in cazul meu, dar nu prea merg mult in afara.
Ca idee, va dezvalui cateva din regulile dupa care are loc regenerarea: 1%creste gradul de incarcare al dpf la fiecare pornire a motorului, 1% creste la fiecare 5 minute de functionare a motorului, regenerarea poate porni si daca gradul de colmatare (80%) nu este atins daca masina simte ca tu ai o tentativa sa mergi mai turat, cu viteza mai mare mai mult de 2 minute, regenerarea poate porni si la 45 de grade temp motor si nu la peste 70 grade cum se spune si cate altele asemenea, care toate compun acea tampenie de algoritm. Aceste lucruri sunt valabile pentru un soft ecu varianta 7 cred incarcat in 2013. Alte variante se comporta probabil altfel.
Va mai spun si solutia mea pentru aflarea momentului cand masina a inceput regenerarea: un led legat in paralel cu incalzirea din oglinda soferului...atentie, acest led se aprinde pentru 1 minut la fiecare pornire a motorului pentru ca la desteptele noastre de masini, la fiecare pornire, vara/iarna porneste si incalzirea in oglinzi si cea a lunetei (tot ecologie este si asta)
Deasemenea daca dati drumul la incalzire luneta, porneste si incalzirea oglinzilor, deci si ledul pus de voi...
Oricum solutia este foarte buna si astfel sotia stie cand e regenerare si nu opreste masina aiurea...
Modul de functionare al ledului e la inceput ciudat, legat de incarcarea motorului, are astfel momente cand se stinge, dar se reaprinde apoi din nou pentru cresterea incarcarii si respectiv a temperaturii pe evacuare, dar veti invata sa-l "cititi" corect dupa 1-2 regenerari.
Cum spuneam pot sa aiba loc si regenerari partiale de doar 3-5 minute sau complete de pana la 15 minte, depinde de "starea de spirit" a ecului
In afara este mai mic 7,5 daca se merge absolut normal (pana in 120) dar creste la 8,5 daca se merge hotarat.
Cred ca o mare problema ramane dpf-ul. Regenerarea are loc si la sub 200 de km de mers in oras, in functie de cat de scurte sunt distantele si de nr de porniri ale motorului. Algoritmul dupa care Ecu decide o regenerare este foarte -foarte ciudat, astfel in conditiile de oras regenerarile sunt foarte dese. Daca luam in considerare faptul ca la o regenerare completa se consuma 2-3 litri de motorina in plus fata de normal iar regenerarile au loc la aprox 200 de km rulati (in oras), rezulta un consum din start mai mare cu 1-1,5 litri/100km fata de o masina identica dar fara dpf...asta e ecologia pe care noi o platim cu varf si indesat.
La mersul " in afara" regenerarile pot sa ajunga si la 450 km in cazul meu, dar nu prea merg mult in afara.
Ca idee, va dezvalui cateva din regulile dupa care are loc regenerarea: 1%creste gradul de incarcare al dpf la fiecare pornire a motorului, 1% creste la fiecare 5 minute de functionare a motorului, regenerarea poate porni si daca gradul de colmatare (80%) nu este atins daca masina simte ca tu ai o tentativa sa mergi mai turat, cu viteza mai mare mai mult de 2 minute, regenerarea poate porni si la 45 de grade temp motor si nu la peste 70 grade cum se spune si cate altele asemenea, care toate compun acea tampenie de algoritm. Aceste lucruri sunt valabile pentru un soft ecu varianta 7 cred incarcat in 2013. Alte variante se comporta probabil altfel.
Va mai spun si solutia mea pentru aflarea momentului cand masina a inceput regenerarea: un led legat in paralel cu incalzirea din oglinda soferului...atentie, acest led se aprinde pentru 1 minut la fiecare pornire a motorului pentru ca la desteptele noastre de masini, la fiecare pornire, vara/iarna porneste si incalzirea in oglinzi si cea a lunetei (tot ecologie este si asta)
Deasemenea daca dati drumul la incalzire luneta, porneste si incalzirea oglinzilor, deci si ledul pus de voi...
Oricum solutia este foarte buna si astfel sotia stie cand e regenerare si nu opreste masina aiurea...
Modul de functionare al ledului e la inceput ciudat, legat de incarcarea motorului, are astfel momente cand se stinge, dar se reaprinde apoi din nou pentru cresterea incarcarii si respectiv a temperaturii pe evacuare, dar veti invata sa-l "cititi" corect dupa 1-2 regenerari.
Cum spuneam pot sa aiba loc si regenerari partiale de doar 3-5 minute sau complete de pana la 15 minte, depinde de "starea de spirit" a ecului
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Ai tu probleme, eu am aproape 500 km in oras, mers 5 km seara 5 dimineata, inca nu a facut regenerare. In general imi face la 700-900 km, cam la un ful de motorina. In oras la fel imi consuma si mie, dar extra-urban, imi ia cam 6,3 la 100-110 km.h, si 7-8% la mers in forta, cat poate masina. PS, la Land rover sunt incalzite mereu oglinzile, ca sa nu te mai miri, macar la opel sta 1 minut..
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu are cum sa-ti faca la 700-900 km regenerare mai ales la mersul in oras! Nici macar la mersul pe autostrazi nu se intampla asta...nu sesizezi tu regenerarile partiale, asta e alta problema. Vezi cu un op-com cate regenerari ai avut de toate pana acum, imparte la nr de km reali ai masinii, tine cont ca dpf-ul imbatraneste in timp si nr de km intre regenerari scade si mai discutam...
Ai 1,9 Fiat, vad. Eu am 1,7 dtr de 125 cai, isuzu cu denso, sigur sunt diferente in soft referitor la regenerari...
Conform unor conditii standard exemplificate partial de mine, nu ai cum sa mergi 700km fara regenerare, asta datorita timpului cat sta motorul pornit si al nr de porniri zilnice...regenerarea are loc intre 30% si 80% grad de incarcare, sunt multe de discutat despre PORCARIA ASTA DE DPF.
Practic softul e atat de dubios, ca faci regenerari chiar daca presiunea diferentiala nu a atains nivelul prestabilit, deci chiar daca dpf-ul mai poate inghiti material....
Ai 1,9 Fiat, vad. Eu am 1,7 dtr de 125 cai, isuzu cu denso, sigur sunt diferente in soft referitor la regenerari...
Conform unor conditii standard exemplificate partial de mine, nu ai cum sa mergi 700km fara regenerare, asta datorita timpului cat sta motorul pornit si al nr de porniri zilnice...regenerarea are loc intre 30% si 80% grad de incarcare, sunt multe de discutat despre PORCARIA ASTA DE DPF.
Practic softul e atat de dubios, ca faci regenerari chiar daca presiunea diferentiala nu a atains nivelul prestabilit, deci chiar daca dpf-ul mai poate inghiti material....
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Trebuie sa gasesc mai intai o varianta de dpf off "perfecta". Pentru Denso deocamdata sunt variante problematice....
Despre cai nici nu se pune problema...masina trage f.bine la 125 cai si 280 Nm si in plus de curand am distrus si schimbat cutia de viteze M32 care este foarte slaba, prost conceputa.
Despre cai nici nu se pune problema...masina trage f.bine la 125 cai si 280 Nm si in plus de curand am distrus si schimbat cutia de viteze M32 care este foarte slaba, prost conceputa.