Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
vasea77 a scris:
marius.marius.2013 a scris:

Ce parere aveti despre instalatia asta?


Norocul nostru este ca nu sunt multi ca tine pe sosele!

Si ghinionul nostru este ca autoritatile (politia, rar-ul) nu-si fac datoria, altfel ne-ai fi aratat "csenonul" de la bicicleta!


Asa , si? Care-i problema ta?
Am sa-mi pun lupe bi-xenon special pentru tine... si cand te vad... am sa ti le bag pe ochi . he-he Smile bafta!
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare......doresc sa imi pun o instalatie xenon pe insignia mea (2009)....ce anume imi recomandat? Mentionez ca sunt novice in materie de xenon.
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
si mi-am luat lupe bixenon ...
Asa ca acu am TRI-XENON Laughing Lupe bi-xenon + xenon pe faza lunga. 2 kit-uri de 55w.
se vede cam asa:



Lupele sunt de 7,1 cm de diametru , Focalizeaza excelent si au costat foarte putin .


Initial am folosit becuri de 5000k pentru ambele kit-uri. Dar le-am pus pe cele de rezerva de 4300k pentru ca sa nu bata la ochiul lui garcea pentru ca , chiar daca am lupe e ilegal. Cand o sa-mi pun si spalatoare de faruri , atunci am sa pot pune orice culoare. Very Happy
Asa ca acum se vede galben Laughing aproape ca un bec halogen dar mult mai intens.
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Aoleooo..mi-e mila de cei care vin din sens opus Smile)) ..de unde ai luat lupele si cat au costat?..ma bate gandul sa-mi pun si eu:> Smile)
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Le-am luat din spania, dar le poti achizitiona si in romania ceva mai ieftin.
Lupele au costat 70 de euro, (in romania le iei cu 215 ron) iar cele 2 kit-uri xenon de 55w au costat 190 ron fiecare.
becurile au venit cu condensator, si kit-urile xenon au fost comandate de pe okazii.ro
Total... toata treaba te duce uneva la : 630 ron aproximativ.
Ceea ce mi se pare ieftin in comparatie cu unele faruri cu lupa care costa incepand de la 800 ron.
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Ajutati-ma si pe mine, va rog.
Mi s-a ars azi dimineata becul pe dreapta fata (nu cel de la baterie, cel de pe partea cu filtrul). Am instalatia de xenon originala din fabrica: lupa, cu AFL si spalator de faruri. Habar nu am ce model/intensitate au becurile in momentul de fata. Aveti idee cu ce model de bec se faceau echiparile inainte?
Masina in cauza: Opel Astra H GTC, an fab 2005, motor Z16XEP.
Oricum, acum ca s-a ars unul, din cate am citit (si mi se pare si de bun simt) ar fi sa le schimb pe ambele, asa ca puteti sa imi dati va rog cateva sfaturi?
1) As merge pe model de bec original sau daca e prea scump original, macar sa caut alta firma dar as vrea cu aceleasi specificatii (model, wati si lumeni - nu? :-S )
2) Aveti idee cat m-ar costa schimbul acesta in Bucuresti? Puteti sa imi recomandati vreun service, mecanic ok?

P.S.: Daca ma mai tinea inca o luna jum faceau fix 10 ani de cand sunt montati pe aceasta masina Smile
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Au 35 w becurile originale. Cauta pe philips-pal http://www.pal-guide.com/se...815&crit=1683 .Becurile xenon nu se ard...numai daca s-a defectat ceva la componenta electronica..adica nu se defecteaza brusc ca becurile normale pt ca nu au filament. Ca sa le schimbi trebuie s ademontezi bara (10-15 min) si apoi farul (10-15 min). Cauta pe net tutoriale, nu e dificil.. ai nevoie numai de o curte sa nu se adune bagatorii de seama.
LE: Cica 24 min dureaza... Smile
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mersi mult de tot, dar mai mult m-ai pus pe ganduri. Sad Nu stiu daca se vede, dar sunt retard de-a dreptul cand vine vorba de masini Smile
Ok, acum am ceva mai multe intrebari, daca poti sa ma ajuti:

1) Ziceai ca becurile xenon nu se ard. Ale mele (cred ca) sunt cele originale, venite din fabrica, asta inseamna ca in Feb 2015 ar fi facut 10 ani. Sa inteleg ca nu ar fi trebuit sa se arda nici dupa atata timp?

2) La fel, ziceai sa verific daca e defecta componenta electrica. Poti te rog sa imi dai mai multe detalii aici? Nu de alta, dar prin vara am avut ceva probleme la partea electrica a masinii ( poti sa vezi mai multe detalii aici: https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2780 ) Rezolvarea de atunci a fost demontarea modulului de alarma, parea a fi cel care cauza toate problemele, dar ceea ce ma pune si mai rau pe ganduri e ca, cu 2 zile inainte sa se arda becul asta, mi-a facut din nou aceeasi supriza la pornire. Sad Am zis ca poate a fost din cauza umezelei din ultima vreme. Ce e drept, de atunci nu a mai facut, dar o tin sub supraveghere.

3) (asta e poate cea mai idioata intrebare) La linkul furnizat de tine, pentru modelul meu am 3 optiuni la tipul iluminarii: lamp type, with Halogen, with Bi-Xenon. Halogen nu am sigur; la lamp type nu imi ofera nici un tip de bec, iar la Bi-Xenon imi recomanda D2S. Asta inseamna ca de fapt am Bi-Xenon pe masina? Ce inseamna de fapt Bi-Xenon, eu avem impresia ca Bi-Xenon inseamna sa ai xenon atat pe faza scurta cat si pe faza lunga. Stiu ca poate o astfel de intrebare se adreseaza pe google, dar vreau un raspuns ceva mai ... certificat, sa i spunem, de lavoi Smile
Multumesc frumos!
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Inainte sa se termine xenon-ul din bec si astfel sa nu se mai aprinda, becul va lumina mult mai slab si va avea o culoare rosiatica.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
3. In spatele lupei (la farurile originale) ai un fel de oblon care obtureaza jumatatea de sus a fasciculului luminos pe faza scurta. Pe faza lunga se ridica oblonul si interg fluxul luminos e utilizat, plus halogenele cu h7. Deci ai xenon si pe faza lunga si pe scurta.
La 1 si 2 ai raspuns..mai sus
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu un update la problema mea. Inca nu am schimbat becul, dar acum 2 zile, cand a dat inghetul, dimineata era iesit cam cu o jumatate de cm spalatorul de far stanga in afara. Probabil ca m-a prins inghetul cu lichid de vara sau a tras cineva de el, dar pana seara si-a revenit - a intrat inapoi in lacasul lui si functioneaza ambele corect. Dar acum, cand m-am intors de la servici cu masina, cand am ajuns in fata blocului a inceput sa palpaie in bord martorul de AFL (e becul acela ce seamana cu martorul de proiectoare de ceata, doar ca este pe galben - practic, am aceeasi problema ca aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=110068 ) Nu m-am uitat sa vad daca a aparut vreun cod de eroare nou, ca cel descris de colegul, ma voi uita maine dimineata.
Intrebarea era: credeti ca are vreo legatura cu becul ars sau e o noua problema? Sad Nu am gasit cu search nici un thread deschis legat de acest martor. Daca gasiti voi, va rog sa imi ziceti.
  • cmihai

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu am intalnit o astfel de problema la vw passat b6...nu functiona lumina de la cornering....a fost din cauza balastului ars de la xenon....plus ca aveau legatura ambele....daca nu mergea corneringul pe stg nu mergea nici pe dreapta din cauza balastului ars...e poasibil si daca ai mers mult timp fara bec sa se fi ars balastul (e doar o parere)
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
E ars de o saptamana jumatate. Cam cat costa si ce ar presupune schimbarea acelui balast?
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Update: Am comandat un bec xenon Philips D2S de 35W si am fost ieri sa-l schimb. Cand a desfacut mecanicul farul sa scoata becul vechi, stupoare: becul vechi nu era ars ci era spart! Da, spart! S-a spart probabil de la o tensiune prea mare. Deci avea dreptate colegul @livcro Sad Am o problema pe partea electrica a masinii. Mecanicul spunea ca s-ar putea sa fie de la regulatorul de pe alternator, dar asta e putin offtopic pt acest thread.
Dar revenind ontopic, am 2 intrebari:
1) Becul pe care l-am cumparat este cu lumina galbena pe cand cel de pe partea stanga a masinii este cu lumina alba si se vede destul de urat acum aceasta diferenta. Am sunat la magazinul de unde l-am cumparat si l-am intrebat daca poate sa mi-l schimbe cu unul cu lumina alba (Ultravision parca se numeste). A zis ca nu are pe stoc dar mi-a zis ca becul pe care l-am cumparat, dupa vreo 3 saptamani va deveni si el alb. Voi ce credeti, are dreptate sau incerca sa ma abureasca?

2) Asa cum ziceam mai sus, la vreo saptamana dupa ce mi s-a ars becul - defapt spart - , mi s-a aprins in bord matorul de afl care palpaie intr-una. Ieri, cand mi-a schimbat becul, baiatul mi-a pus si testerul pe masina si aveam un cod de eroare B1455-00 (B1455 Right Dynamic Curve Light Position Sensor Circuit Malfunction). Ideea este ca nu mai merge corneringul pe acel far (stanga-dreapta) dar sus-jos merge ok. Mecanicul a verificat motorasul, sa nu fi intrat vreun ciob de cand s-a spart becul vechi pe acolo, dar motorasul, miscand de el cu o surubelnita, culisa foarte usor stanga-drepata - adica nu dadea semne de obturare a directiei. Ori de cate ori a incercat sa reseteze codul de eroare, acesta tot reaparea cu mesaj pe Opcom - Defect intermitent. Am cautat pe google o gramada dar nu este deloc documentat acest cod de eroare. S-a mai lovit cineva de acest cod de eroare? Cum as putea sa rezolv problema? Sa fie de la balast sau de la motoras?...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu tot pe dreapta am probleme la calculatorul farului..cel de cornering. A intrat apa in el si s-a corodat. Am dezactivat corneringul cu OPCOM si am reglat farurile manual...pana iau alt calculator.
Nuanta de alb a farului e data de temperatura becului...cea care se masoara in kelvin. Nu stiu daca lumina se mai albeste pe parcurs. Ar trebui demontat si becul din stanga sa vezi ce temperatura de culoare are...poate a fost inlocuit si pus unul mai alb.
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Si tu ce cod de eroare aveai inainte sa il dezactivezi? Tot B1455-00? Poti sa imi spui te rog ce cod are calculatorul respectiv? As vrea sa vad cat ar costa
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Calculatorul costa 1000 lei nou si 250-300 lei sh...dar am gasit numai la 200-300 km departare...as fi dorit ceva loco sa pot sa il probez . Erori nu mai am fisierele...

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Identificare:0x0210
Denumire sistem: AFL-Delta
Numãr piesã:13110384
Nr.versiune soft: V3.02AFL3300
Cod Alpha: PP
Data de fabricare: 20041124
Software Freeze Date: 24.11.2003
Code Index and version: 007 02

Numãrul codurilor: 4
U1112 - <cod necunoscut>
(00) - Prezent
U1113 - <cod necunoscut>
(00) - Prezent
B1020 - Intervalul / performanþa semnalului modulului de aprindere a farurilor din stânga
(71) - Nu e prezent
B1455 - <cod necunoscut>
(00) - Nu e prezent
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai tu ai 4 coduri, eu doar unul. Precizez ca farul respectiv se misca sus-jos, nu mai vrea stanga dreapta. E posibil sa fi intrat vreun ciob atunci cand s-a spart si sa fi lezat cumva motorasul pentru aceasta directie? Ai idee cat costa doar acest motoras?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu....mai sapa pe net sa vezi daca poti demonta motorasul de pe far fara sa demontezi farul/bara.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR