Mersi mult de tot, dar mai mult m-ai pus pe ganduri.
Nu stiu daca se vede, dar sunt retard de-a dreptul cand vine vorba de masini
Ok, acum am ceva mai multe intrebari, daca poti sa ma ajuti:
1) Ziceai ca becurile xenon nu se ard. Ale mele (cred ca) sunt cele originale, venite din fabrica, asta inseamna ca in Feb 2015 ar fi facut 10 ani. Sa inteleg ca nu ar fi trebuit sa se arda nici dupa atata timp?
2) La fel, ziceai sa verific daca e defecta componenta electrica. Poti te rog sa imi dai mai multe detalii aici? Nu de alta, dar prin vara am avut ceva probleme la partea electrica a masinii ( poti sa vezi mai multe detalii aici:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2780 ) Rezolvarea de atunci a fost demontarea modulului de alarma, parea a fi cel care cauza toate problemele, dar ceea ce ma pune si mai rau pe ganduri e ca, cu 2 zile inainte sa se arda becul asta, mi-a facut din nou aceeasi supriza la pornire.
Am zis ca poate a fost din cauza umezelei din ultima vreme. Ce e drept, de atunci nu a mai facut, dar o tin sub supraveghere.
3) (asta e poate cea mai idioata intrebare) La linkul furnizat de tine, pentru modelul meu am 3 optiuni la tipul iluminarii: lamp type, with Halogen, with Bi-Xenon. Halogen nu am sigur; la lamp type nu imi ofera nici un tip de bec, iar la Bi-Xenon imi recomanda D2S. Asta inseamna ca de fapt am Bi-Xenon pe masina? Ce inseamna de fapt Bi-Xenon, eu avem impresia ca Bi-Xenon inseamna sa ai xenon atat pe faza scurta cat si pe faza lunga. Stiu ca poate o astfel de intrebare se adreseaza pe google, dar vreau un raspuns ceva mai ... certificat, sa i spunem, de lavoi
Multumesc frumos!