bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
salut, am o corsa c din 2004, motorizare z10xep de 1L, are 99000 km, recent i`am schimbat bateria Bosch de 44 si i`am pus una de 60 Varta blue dynamic, in carte este specificat ca accepta pana la 70,asa ca i`am pus de 60. dupa ce i`am montat bateria am fost cu ea la service sa faca un test cu ampermetrul ca sa pot lua garantia, la test au iesit valorile peste 14...asa cum este indicat,insa alta este problema, cel de acolo mi`a spus sa merg cu ea ca sa se incarce bateria insa nu mi`a spus si cat.....treaba sta in felul urmator: porneste foarte greu sau deloc, doar primind curent de la altii porneste imediat...cand mecanicul a pus ampermetrul, i`au iesit valorile alternatorului ok...ca incarca.
eu am insa un gand, din cate stiu, bujiile n`au fost schimbate de cel putin 2 ani,nefiind masina personala nu ma pot pronunta foarte sigur, astazi vreau sa le schimb, credeti ca aceasta ar fi cauza?app, mentionez ca ECU l`am schhimbat in aprilie 2014 pentru ca murise(cu unul SH,mai accesibil la pret), sonda lambda si debitmetrul au fost curatate tot in aprilie impreuna cu clapeta de acceleratie....
aveti idee de la ce ar putea fii?
astept pareri, multumesc
eu am insa un gand, din cate stiu, bujiile n`au fost schimbate de cel putin 2 ani,nefiind masina personala nu ma pot pronunta foarte sigur, astazi vreau sa le schimb, credeti ca aceasta ar fi cauza?app, mentionez ca ECU l`am schhimbat in aprilie 2014 pentru ca murise(cu unul SH,mai accesibil la pret), sonda lambda si debitmetrul au fost curatate tot in aprilie impreuna cu clapeta de acceleratie....
aveti idee de la ce ar putea fii?
astept pareri, multumesc
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Atunci cum iti explici ca merge pornita numai de la o baterie donatoare.
Sau trebuie curatate bornele (chiar daca tu crezi ca sunt bune si merg.)
Mai erau colegi care avea firele oxidate in bornele.
Fa o punte cat sa treaca de borna la fiecare borna si vezi. (mare grija sa nu faci scurt.)
Sau firul de masa de pe caroserie oxidat etc....
Vara bateria tine mai bine curentul, si iarna mai putin sau nici pe asta nu o stii.
Check Engine - vezi ce coduri ai stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Ai de cauta...
Si ma opresc aici.
Da stiu este imposibil... Vorbim dupa ce gasesti cauza.
Sau trebuie curatate bornele (chiar daca tu crezi ca sunt bune si merg.)
Mai erau colegi care avea firele oxidate in bornele.
Fa o punte cat sa treaca de borna la fiecare borna si vezi. (mare grija sa nu faci scurt.)
Sau firul de masa de pe caroserie oxidat etc....
Vara bateria tine mai bine curentul, si iarna mai putin sau nici pe asta nu o stii.
Check Engine - vezi ce coduri ai stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Ai de cauta...
Si ma opresc aici.
Da stiu este imposibil... Vorbim dupa ce gasesti cauza.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
salutare, revin cu raspuns mai intarziat,acum am venit de la servici:
pt danielddd, bateria am schimbato, era un bosch silver de 44 si am pus o varta blue dynamic de 60
pt tataru ion: sunt constient ca nu stiu f multe in domeniu, de aceea va intreb aici..ca sa invat, astazi am schimbat bujiile si curatat tot ce se atingea de bujii(precum scria intr`o postare a unui domn de pe acest forum, imi scapa numele) si se vede o diferenta, porneste la prima cheie dar dupa 2 secunde,acest lucru mi se pare normal ,din cauza vremei. Bornele sunt foarte curate,nu au nimic pe ele, sunt ca unele noi, poate ca ai dreptate,sa fie oxidate in interior, insa eu cred ca masina aceasta are ceva, cred ca problema e la ECU, in vara am schimbat ECU cu unu sh, pt ca nu mi`am permis unul nou, din cauza urmatoarelor simptome: se aprindeau in bord 2 martori(check engine si cheita),cadeau acele la 0 pt o sec, se inneca dar isi revenea, am mers asa pana m`a lasat de tot, numai pornea deloc,noroc ca eram in parcare, dupa ce am schimbat ECU a functionat,insa ce nu inteleg este urmatorul lucru: de ce s-a defectat din nou ECU? care e cauza de se intampla asta?nu ajunge suficient curent? ajunge in "valuri"...acest lucru imi da o mare bataie de cap, si nu dispun de inca 900-1000 ron sa i`au alt ECU...
aveti idee de la ce se strica ECU?
pt danielddd, bateria am schimbato, era un bosch silver de 44 si am pus o varta blue dynamic de 60
pt tataru ion: sunt constient ca nu stiu f multe in domeniu, de aceea va intreb aici..ca sa invat, astazi am schimbat bujiile si curatat tot ce se atingea de bujii(precum scria intr`o postare a unui domn de pe acest forum, imi scapa numele) si se vede o diferenta, porneste la prima cheie dar dupa 2 secunde,acest lucru mi se pare normal ,din cauza vremei. Bornele sunt foarte curate,nu au nimic pe ele, sunt ca unele noi, poate ca ai dreptate,sa fie oxidate in interior, insa eu cred ca masina aceasta are ceva, cred ca problema e la ECU, in vara am schimbat ECU cu unu sh, pt ca nu mi`am permis unul nou, din cauza urmatoarelor simptome: se aprindeau in bord 2 martori(check engine si cheita),cadeau acele la 0 pt o sec, se inneca dar isi revenea, am mers asa pana m`a lasat de tot, numai pornea deloc,noroc ca eram in parcare, dupa ce am schimbat ECU a functionat,insa ce nu inteleg este urmatorul lucru: de ce s-a defectat din nou ECU? care e cauza de se intampla asta?nu ajunge suficient curent? ajunge in "valuri"...acest lucru imi da o mare bataie de cap, si nu dispun de inca 900-1000 ron sa i`au alt ECU...
aveti idee de la ce se strica ECU?
bloodice
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2013
- Mesaj Privat
acum am fost la masina sa fac din nou testul"agrafa"...am facut cum scrie ca trebuie efectuat insa: mie nu imi "clipeste" martorul cu cheita si cel de check engine...cateodata mai rpd 3-4 clipiri una dupa alta, apoi 5-6 mai lente dar in acelasi timp se aude un ticait sub capota, cred ca de la clapeta de acceleratie( clapeta care am schimbato si pe aceasta in aprilie crezand ca problema este de la clapeta nu de la ECU)...dar nu vad de ce ar fii problema clapeta,pt ca ECU "prepara" cantitatile de aer, benzina, etc. care sa intre in motor....