Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • OT87GGZ

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am un Vectra C, an 2004, 2.0 dti, si nu se tureaza mai mult de 2800 turatii. Mentionez ca am schimbat supapa EGR si degeaba...O fi de la debitmetrul de aer? Care ar fi problema? Daca stie cineva si poate sa ma ajute il astept cu cea mai mare placere. O zi buna!
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut! E posibil sa ai motorul in limp mode, fa-i o diagnoza si vezi despre ce e vorba.Pot fi multe cauze.
  • OT87GGZ

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cum adica in limp mode?
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Iti apare masina cu cheita in displayul mic? Daca opresti si pornesti motorul, functioneaza ok masina? Se intampla doar in mers sau si stand pe loc?

Ai incercat sa faci citesti erorile cu pedalele? Uite cum se face:

Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.

Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza

**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)

Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.

Cauzele sunt multe. Eu m-am lovit de ce spuneai tu din cauza unei electrovalve Smile. Dar pana nu afli exact eroarea, nu putem sa ne dam cu parerea. Daca nu merge treaba cu pedalele... vezi daca gasesti pe cineva prin orasul tau cu un Op-Com care sa iti citeasca erorile.
  • OT87GGZ

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Imi apare cheita in displayul mic... Se intampla si in mers si stand pe loc. Nu merge treaba cu pedalele...
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ceva asemanator am patit si eu recent si era crapat un furtunas de vacuum de la turbo. Verifica pe acolo...
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
DIn moment ce ai erori stocate du-te la cineva cu tester/service si afla-le! Sau cumpara-ti o interfata de diagnoza ca e doar 100 de lei. Nu e nimeni ghicitor in stele!
  • OT87GGZ

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
P0100 - Circuit debitmetru aer - tensiune de alimentare prea micã
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
B0197 - Circuitul motorului ventilatorului - deschis
(04) - Intermitent
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Debitmetrul + ceva probleme cu ventilatoarele.
  • OT87GGZ

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sigur trebuie sa schimb debitmetrul? sau nu vine suficient curent la el? aa doua problema stiu ce este...
  • lutai

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut incearca circuitele de vaccum la mine din cauza aia nu se tura sau cadea in bot la accelerari mari
  • arthur75

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2014

  • Mesaj Privat
OT87GGZ a scris:Salutare tuturor. Am un Vectra C, an 2004, 2.0 dti, si nu se tureaza mai mult de 2800 turatii. Mentionez ca am schimbat supapa EGR si degeaba...O fi de la debitmetrul de aer? Care ar fi problema? Daca stie cineva si poate sa ma ajute il astept cu cea mai mare placere. O zi buna!


salut!

am avut si eu o chestie ca si tine si scotea fum ca dracu si nu mergea mai tare de 90 ... aveam un cot de furtun fisurat pe dedesub (cel ce vine din turbina si care are un cot mic chiar in fata cand deschizi capota) ... l-am schimbat ca e 10 lei si GATA - asta dupa al 4-lea test, caci, chiar si cei din reprezentanta mi-au spus ca e furtunul de turbo si am dat aiurea 800 pe el ....
  • DStefanescu249

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Nu s-a mai vorbit de ceva timp de problema asta.
Am un vectra c 2.0 dti 26v, 2003.
I-am facut revizia si de atunci se aude un fasait de la filtru de aer incepand cu viteza a 2-a, numai la accelerari bruste, apare masininuta si scade puterea. Isi revine dupa repornire si revine cand o turez iar.
Eroare p0234.
Toate mufele sunt prinse, nu are niciun furtun spart, nu a avut problema inainte.
Cand accelerez aproape de 4000 rpm " masa aer dorita" se duce pana in 1000 mg/cp dupa care se blocheaza in 22 mg/cp.
Un sflat la ce as putea sa ma uit.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR