OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
- AlexDmi
- ***
- 537 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Iti apare masina cu cheita in displayul mic? Daca opresti si pornesti motorul, functioneaza ok masina? Se intampla doar in mers sau si stand pe loc?
Ai incercat sa faci citesti erorile cu pedalele? Uite cum se face:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Cauzele sunt multe. Eu m-am lovit de ce spuneai tu din cauza unei electrovalve . Dar pana nu afli exact eroarea, nu putem sa ne dam cu parerea. Daca nu merge treaba cu pedalele... vezi daca gasesti pe cineva prin orasul tau cu un Op-Com care sa iti citeasca erorile.
Ai incercat sa faci citesti erorile cu pedalele? Uite cum se face:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Cauzele sunt multe. Eu m-am lovit de ce spuneai tu din cauza unei electrovalve . Dar pana nu afli exact eroarea, nu putem sa ne dam cu parerea. Daca nu merge treaba cu pedalele... vezi daca gasesti pe cineva prin orasul tau cu un Op-Com care sa iti citeasca erorile.
OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
- petrubv
- **
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
lutai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2013
- Mesaj Privat
arthur75
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2014
- Mesaj Privat
OT87GGZ a scris:Salutare tuturor. Am un Vectra C, an 2004, 2.0 dti, si nu se tureaza mai mult de 2800 turatii. Mentionez ca am schimbat supapa EGR si degeaba...O fi de la debitmetrul de aer? Care ar fi problema? Daca stie cineva si poate sa ma ajute il astept cu cea mai mare placere. O zi buna!
salut!
am avut si eu o chestie ca si tine si scotea fum ca dracu si nu mergea mai tare de 90 ... aveam un cot de furtun fisurat pe dedesub (cel ce vine din turbina si care are un cot mic chiar in fata cand deschizi capota) ... l-am schimbat ca e 10 lei si GATA - asta dupa al 4-lea test, caci, chiar si cei din reprezentanta mi-au spus ca e furtunul de turbo si am dat aiurea 800 pe el ....
- DStefanescu249
- *
- 1 mesaje
- din 20 Oct 2019
DStefanescu249
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salut. Nu s-a mai vorbit de ceva timp de problema asta.
Am un vectra c 2.0 dti 26v, 2003.
I-am facut revizia si de atunci se aude un fasait de la filtru de aer incepand cu viteza a 2-a, numai la accelerari bruste, apare masininuta si scade puterea. Isi revine dupa repornire si revine cand o turez iar.
Eroare p0234.
Toate mufele sunt prinse, nu are niciun furtun spart, nu a avut problema inainte.
Cand accelerez aproape de 4000 rpm " masa aer dorita" se duce pana in 1000 mg/cp dupa care se blocheaza in 22 mg/cp.
Un sflat la ce as putea sa ma uit.
Am un vectra c 2.0 dti 26v, 2003.
I-am facut revizia si de atunci se aude un fasait de la filtru de aer incepand cu viteza a 2-a, numai la accelerari bruste, apare masininuta si scade puterea. Isi revine dupa repornire si revine cand o turez iar.
Eroare p0234.
Toate mufele sunt prinse, nu are niciun furtun spart, nu a avut problema inainte.
Cand accelerez aproape de 4000 rpm " masa aer dorita" se duce pana in 1000 mg/cp dupa care se blocheaza in 22 mg/cp.
Un sflat la ce as putea sa ma uit.