- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- JakeGD
- OP
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- JakeGD
- OP
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- JakeGD
- OP
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
rene1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2014
- Mesaj Privat
crenguta a scris:@rene1980 - cum se numeste mai exact piesa pe care ai schimbat-o si cat te-a costat? cred ca am si eu acceasi problema - motorul rece cand e la 750 rpm oscileaza de tremura toata masina... Ma gandeam sa fac si eu update-ul de soft in ideea ca poate de acolo i se trage.
Ontopic - fara update de soft cand e frig afara (sub 3 grade) sta la 1100 rpm pana cand ajunge pe la 70 80 de grade, dupa care scade dintr-o data la 750. Oare merita un update? ..am vazut ca e vreo 200 de lei la reprezentanta
Ontopic - fara update de soft cand e frig afara (sub 3 grade) sta la 1100 rpm pana cand ajunge pe la 70 80 de grade, dupa care scade dintr-o data la 750. Oare merita un update? ..am vazut ca e vreo 200 de lei la reprezentanta
Buna, nu stiu cum se numeste exact pentru ca la Opel au cautat-o dupa codul inscris pe ea. Din cate am inteles este parte integranta din pompa de injectie. Este un simplu regulator (de debit, de presiune...?) iar de costat ... a fost suficient (450 piesa + manopera) dar a rezolvat definitiv problema. Am inteles ca manifestarea asta aparea cu preponderenta la Opel Astra - unde chiar se gasea piesa separat si mecanicii au fost surprinsi sa auda ca si la Insignia s-a intamplat.
Multa bafta!
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Dezgrop topic-ul asta cu o intrebare: e normala o turatie mai ridicata la relanti atunci cand temperatura exterioara coboara sub 0? Asa mi-a stat azi la masina, la aprox 950-1000, e prima oara cand se intampla dar e si prima oara de cand am masina si am prins temperaturi asa scazute (-3 grade). Cand am pornit-o dimineata in garaj, unde e mai cald, nu am observat nimic deosebit, insa cand am ajuns la destinatie, cu motorul incalzit, am observat turatia mai ridicata chiar inainte sa opresc motorul. Prima oara am crezut ca isi face regenerarea insa consumul instant era la fel ca de obicei, 0.7-0.8, deci am zis ca nu poate fi aia. Pe urma m-am gandit ca o fi de la temperatura exterioara scazuta plus consumatorii mei, adica clima pe 23 + incalzirea in scaun. Asa sa fie? Nu am nimic aprins in bord, ca bec de avarie, iar motorul functioneaza la fel ca inainte.
PS: am citit tot topic-ul inainte sa postez dar nu pot spune ca m-am lamurit 100%.
PS: am citit tot topic-ul inainte sa postez dar nu pot spune ca m-am lamurit 100%.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Da, asa e. Chiar si cand temperatura motorului ajunge la 90grC iar temperatura exterioara e sub 0grC, turatia motorului creste la aprox 950rpm pentru a mentine motorul in temperatura si a face fata incalzirii din habitaclu... depinde si cat e... si la cat e setata temperatura din interior. Daca se scade cu 1-2-3 gr C temperatura setata, turatia de relanti poate reveni la normal. Sa vezi cand temperaturile exterioare o sa ajunga pe la -12...-15gr C, turatia va creste pe la 1050-1100rpm.
Asa se intampla si vara la temp ext mai mari de aprox 30grC si clima pornita pe o temperatura joasa... creste turatia de relanti pentru a face fata compresorul...
Asa se intampla si vara la temp ext mai mari de aprox 30grC si clima pornita pe o temperatura joasa... creste turatia de relanti pentru a face fata compresorul...
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mai jos... in ce conditii ECU comanda cresterea turatiei de relanti:
"Increased idle speed signal is managed by the engine ECU but based on a signal coming from the BCM (Body Control Module). In case the state of charge (SOC) for the battery is too low the BCM urges the engine ECU to increase idle speed in order reload the battery in a proper way. There are three possible idle speed steps going from : -- step 1 (= 925 rpm) to -- step 2 (= 1000 rpm-1050 rpm) and -- step 3 (= 1100 rpm-1150 rpm) depending on the SOC as well as the outside temperature which also affects the SOC.
Other possible reasons for increased idle speed also managed by the engine ECU based on a BCM request:
a.) During auxiliary heater on the idle speed will be set to step 2.
b.) During HVAC operation the idle speed will be set to step1-3 based on the thermal load.
c.) During DPF regeneration mode the idle speed will be set to step1-3 based on the engine requirements."
"Increased idle speed signal is managed by the engine ECU but based on a signal coming from the BCM (Body Control Module). In case the state of charge (SOC) for the battery is too low the BCM urges the engine ECU to increase idle speed in order reload the battery in a proper way. There are three possible idle speed steps going from : -- step 1 (= 925 rpm) to -- step 2 (= 1000 rpm-1050 rpm) and -- step 3 (= 1100 rpm-1150 rpm) depending on the SOC as well as the outside temperature which also affects the SOC.
Other possible reasons for increased idle speed also managed by the engine ECU based on a BCM request:
a.) During auxiliary heater on the idle speed will be set to step 2.
b.) During HVAC operation the idle speed will be set to step1-3 based on the thermal load.
c.) During DPF regeneration mode the idle speed will be set to step1-3 based on the engine requirements."