Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca mai este valabila campania...update-ul este gratis, altfel costa 200 lei!

P.S.: eu unu nu as mai efectua acest update. S-a instalat pe masina, insa nu a venit cu ceva pro si nici contra in mare parte(cu exceptia consumului care a crescut semnificativ, in special in oras).
Skip ads

  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E încã valabilã campania la acest update.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si cum pot verifica daca am acest update? Eu am fost Iulie la reprezentanta opel din Iasi sa imi faca acest update gratuit, dar nu stiu daca l-au facut.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Doar daca apelezi la un coleg cu o interfata (macar OP-COM) adecvata, si in 2 minute, iti poate confirma cand a fost efectuat ultimul update...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Eu am opcom dar are doi ani. L-am luat pentru Astra H pe care am avut-o. Astept sa il updatez si am sa verific.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
e disponibil un nou update cel putin la motorizarea mea(A20DTJ) , ieri am schimbat distributia la BV si noroc ca am spus inainte ca e tunata si ca refuz update-ul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumim Iulian de veste...,este bine de stiut, mai ales pentru cei cu remap... Respect!

Tu l-ai efectuat pe cel vechi inainte de remap?
Asa a patit si alt coleg cu remap la EDS,insa el nu efectuase update-ul(13-R025), inainte de remap,motiv pentru care risca sa piarda remap-ul...
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da boii nu stiu sa te sune sa iti spuna ? Trebuie sa il sun eu pe dealer ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu au atatea minute incluse in abonament... Laughing
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am facut vreo 2 update-uri pana acum, ultimul prin 2012-2013, o sa pun testerul pe ea sa vad ce versiune de soft am.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mda ... o sa ii sun si eu. Poate de data asta o sa imi mearga si mie update-ul. Daca nu, schimb dealer-ul chiat ca ma deplasez 100 km pentru asta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Chiar te rog sa verifici daca este:
Software version number: 03503F3B
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""Chiar te rog sa verifici daca este:
Software version number: 03503F3B ""

exact asta e, din octombrie 2012.
  • rene1980

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
crenguta a scris:@rene1980 - cum se numeste mai exact piesa pe care ai schimbat-o si cat te-a costat? cred ca am si eu acceasi problema - motorul rece cand e la 750 rpm oscileaza de tremura toata masina... Ma gandeam sa fac si eu update-ul de soft in ideea ca poate de acolo i se trage.

Ontopic - fara update de soft cand e frig afara (sub 3 grade) sta la 1100 rpm pana cand ajunge pe la 70 80 de grade, dupa care scade dintr-o data la 750. Oare merita un update? ..am vazut ca e vreo 200 de lei la reprezentanta


Buna, nu stiu cum se numeste exact pentru ca la Opel au cautat-o dupa codul inscris pe ea. Din cate am inteles este parte integranta din pompa de injectie. Este un simplu regulator (de debit, de presiune...?) iar de costat ... a fost suficient (450 piesa + manopera) dar a rezolvat definitiv problema. Am inteles ca manifestarea asta aparea cu preponderenta la Opel Astra - unde chiar se gasea piesa separat si mecanicii au fost surprinsi sa auda ca si la Insignia s-a intamplat.
Multa bafta!
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dezgrop topic-ul asta cu o intrebare: e normala o turatie mai ridicata la relanti atunci cand temperatura exterioara coboara sub 0? Asa mi-a stat azi la masina, la aprox 950-1000, e prima oara cand se intampla dar e si prima oara de cand am masina si am prins temperaturi asa scazute (-3 grade). Cand am pornit-o dimineata in garaj, unde e mai cald, nu am observat nimic deosebit, insa cand am ajuns la destinatie, cu motorul incalzit, am observat turatia mai ridicata chiar inainte sa opresc motorul. Prima oara am crezut ca isi face regenerarea insa consumul instant era la fel ca de obicei, 0.7-0.8, deci am zis ca nu poate fi aia. Pe urma m-am gandit ca o fi de la temperatura exterioara scazuta plus consumatorii mei, adica clima pe 23 + incalzirea in scaun. Asa sa fie? Nu am nimic aprins in bord, ca bec de avarie, iar motorul functioneaza la fel ca inainte.

PS: am citit tot topic-ul inainte sa postez dar nu pot spune ca m-am lamurit 100%.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si la mine sta mai sus turatia pana ajunge motorul la 90 grade. uneori cand e frig chiar si la 90 sta mai sus. De obicei sta la 750 , dar in conditiile de astazi statea la 900.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa e. Chiar si cand temperatura motorului ajunge la 90grC iar temperatura exterioara e sub 0grC, turatia motorului creste la aprox 950rpm pentru a mentine motorul in temperatura si a face fata incalzirii din habitaclu... depinde si cat e... si la cat e setata temperatura din interior. Daca se scade cu 1-2-3 gr C temperatura setata, turatia de relanti poate reveni la normal. Sa vezi cand temperaturile exterioare o sa ajunga pe la -12...-15gr C, turatia va creste pe la 1050-1100rpm.
Asa se intampla si vara la temp ext mai mari de aprox 30grC si clima pornita pe o temperatura joasa... creste turatia de relanti pentru a face fata compresorul...
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Da, se pare ca asa este. Am pornit motorul dupa-masa, dupa ce incalzise un pic afara, in jur de 0 grade, si statea la 750-800, ca de obicei. Vara nu am avut ocazia sa experimentez temperaturi peste 30 grade asa ca nu am avut cand sa observ acest comportament pana acum.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai jos... in ce conditii ECU comanda cresterea turatiei de relanti:

"Increased idle speed signal is managed by the engine ECU but based on a signal coming from the BCM (Body Control Module). In case the state of charge (SOC) for the battery is too low the BCM urges the engine ECU to increase idle speed in order reload the battery in a proper way. There are three possible idle speed steps going from : -- step 1 (= 925 rpm) to -- step 2 (= 1000 rpm-1050 rpm) and -- step 3 (= 1100 rpm-1150 rpm) depending on the SOC as well as the outside temperature which also affects the SOC.
Other possible reasons for increased idle speed also managed by the engine ECU based on a BCM request:
a.) During auxiliary heater on the idle speed will be set to step 2.
b.) During HVAC operation the idle speed will be set to step1-3 based on the thermal load.
c.) During DPF regeneration mode the idle speed will be set to step1-3 based on the engine requirements."
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR