Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am tot cãutat si ni am gãsit un rãspuns la ceea ce eu caut.mașinã merge in hopuri daca sunt pe la 1500 de turații si ii dau talpa.iar la semafor,daca apaș ambreiajul,scade turația aproape de 0 si dupã revine la loc ,cu mici oscilații.uneori se si oprește motorul.am fost la service.la tester nu a dat nici o eroare,iar la diagnoza mi-a ieșit debitmetrul de aer defect.am cumpãrat altul,l-am montat,si surpriza.merge bine cam 1 km,dupã care îmi da eroare in bord,iar motorul zici ca mai are puțin si cade de pe mașinã când o accelerez mai tare.face si mai rãu ca debitmetrul cel vechi.întrebarea mea ar fi:daca schimb debitmetrul,trebuie sa ajung si la service pentru a regla ei ceva din calculator sau ceva de genul?sau pur si simplu il schimbi si ar trebui sa meargã.scuze daca s-a mai discutat asta dar nu am gãsit nimic ce sa se potriveascã cu ce problema am eu.
Skip ads

  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si vreau sa mai mentionez ca am scos mufa de la debitmetru,merge mai bine așa dar turațiile tot scad când apaș ambreiajul.iar daca am in funcțiune aerul condiționat pornit,turometrul se oprește unde trebuie.si astãzi am observat ca,circulând cu 90km/h,dintr-o vale destul de mare,am scos-9 din viteza.in loc sa își mãreascã viteza,încetinea.parca as fi urcat la deal,nu la vale
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca scoti mufa la debitmetru si nu e nici o schimbare in functionarea motorului insemna ca debitmetru e belit.. daca se simte o schimbare atunci debitmetru poate sa fie bun
(daca ECU nu sesizeaza debitmetru atunci face amestecul mai bogat si motorul ar trebui sa mearga mai rotund). debitmetru nou e de marca sau o chinezareala?
mai verifica si etanseitatea admisiei de aer, supapa de relantiu... asta daca ai motor Euro2
ce eroare ai avut mai exact?
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Este euro 4.eu sunt in germania,iar piesa e trimisa din tara.cu siguranțã e cea mai ieftina,dar pe cutie scrie made in germania.mi se aprinde in bord beculetul ala cum ca am ceva stricat la motor.martorul ala galben care se aprinde la orice problema a mașinii.nu stiu cum sa verific sa vad exact ce eroare da.faza e ca daca merg cu mufa scoasa de la debitmetru,mașina merge mai bine.daca merg cu mufa pusa,dupã un km mi se aprinde acel martor si începe sa meargã aiurea.daca opresc motorul si il repornesc,iar merge bine un km dupã care o ia de la capãt.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pentru citirea erorilor :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mai probeaza un debitmetru.eu am avut norocul la un senzor ax cu came stricat de nou. problema este ca treci peste el si probezi si cumperi alta piesa. mersul in 3 bujii eu il dau 90% din aer
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu o modificare.am fost la reprezentanta Opel in germania.aici si locuiesc.mi-au fãcut tester si au ajuns la concluzia ca debitmetrul este defect,iar mufa care intra in aceasta piesa avea improvizații necorespunzãtoare.m-a costat 500 euro sa schimb debitmetrul,acele mufe si fire si setarea lor din calculator.surpriza.de la reprezentanta mi s-a spus ca nu mai consuma mult.ghiciți ce s-a întâmplat.cu un plin(52litri) merg cel mult 400 de km.si ei nu stiu ce ar putea sa mai aibã.deci.service-urile nu ma pot ajuta.a trecut careva prin situația asta si ma poate ajuta cu raspunsuri?
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
A.am uitat sa menționez:inca face figuri turometrul.in mers scade iar pana la aproape de 0 si uneori se oprește.trebuie sa merg cu aerul condiționat pornit.doar așa funcționeazã cum trebuie.dar consumul e la fel de mare.exagerat as putea spune
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie masoara-l ompic. (daca gasesti unul de proba de pe alta masina cu acelas tip de motor) este si mai bine.
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s
Martori aprinsi raman in bord daca ramane motorasul galben ai erori stocate.
Este doar o parere de bebe.

500 euro Shocked scump un service bun nu ai gasit (din toate), nu ai ce face cu bani.

Cauze pot fi mai multe...


Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 12 Nov, 2014 10:56 pm, modificat de 6 ori în total
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai asta e un service mare.ma gândeam ca daca o sa merg la ei,ca reprezentanți Opel,o sa știe foarte bine ce au de fãcut.dar m-au cam dezamãgit.si am plãtit si destul de mult
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ce motor ai pe ea, scrie si tu in profil, asa pe ghicite cam greu vei primi raspuns.

Reprezentantele Opel - Pai astia asteapta pensia ii doare in cot de masinile si bani nostri.


Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 12 Nov, 2014 10:22 pm
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai scrie in titlu;)).Opel Astra g coupe din 2000,motor 1.8 16V,85 kw,116 cp:)
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Este X18XE1 85Kw/116CP din ce vad pe net.
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
- Supapa EGR (pune o tabla la EGR (cu mufa pusa si mergi un timp asa) si vezi daca merge mai bine. (ceva de genul)
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
Curatare EGR
https://www.clubopel.com/rez...+EGR&sa=Cauta
- Senzor pozitie clapeta acceleratie
- Senzorul de turatie.
- Senzor temperatura lichid racire.
Eu merg pe EGR sau unul din senzori.

Cauze mai pot fi cu carul...daca stai sa cauti... (nu cheltui bani pana nu esti sigur dupa testari etc....)
Alternator - Baterie - Pompa benzina - Filtru benzina - Releu pompa benzina - Regulator presiune - injectoare infundate - Buji - Bobina inductie - Clapeta acceleratie - EGR - Catalizator infundat/spart/gaurit - ECU

Sau Disc ambreiaj uzat etc.. de verificat teste de drum (la deal merge mai turata dar nu treage).


Alternator - Baterie (cu masina pornita 13.8-14.4v nepornita 12.4-12.6v (cu mici fluctuati de tensiune pornita, daca sunt fluctuati mari sunt ceva probleme. |Alternator - Baterie - curea accesorii, rola intinzatoare, fuli.|

Sunt doar pareri de bebe.

Ce nu inteleg de ce merge mai bine cu AC pornit poate te lamuresc colegi atat pe tine cat si pe mine ce legatura au una cu alta.
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut din nou.mie apa nu îmi urca pana la 90 grade,ajungea f greu acolo,iar daca ieșeam pe autostrada,de la viteza scadea pana la 0 grade.astazi am schimbat termostatul,si când am pornit motorul a început din primele secunde sa iasã un fum alb.ciudat e ca nu are deloc miros acel fum.sau probabil e un fel de abur.menționez ca atunci când l-am scos pe cel vechi,a curs antigelul.e posibil sa fi curs pe alternator si de asta sa iasã acel fum?e vreo problema?ce ar trebui sa fac?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pana la urma te hotarasti care scade spre [0], turometru sau temperatura la antigel.


Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 03 Dec, 2014 3:12 pm, modificat de 5 ori în total
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ambele:)))))era vorba in subiectul meu ca si consuma foarte mult.a fost si de la termostat.eu sunt prin germania.nu stiu sa vorbesc limba.îmi e greu sa merg la mecanicii de aici pt ca nu as ști cum sa le explic.si așa mi-am luat teapa de 500 euro.tocmai de asta apelez la voi.deci ma poți ajuta?e o problema acel fum care iese din zona alternatorului?sau pur si simplu trebuie sa o las așa sa se usuce.sau e o alta cauza acel fum sau abur?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi iti dai usor seama daca e de la antigel fumul... ptr. ca nu prea miroase...daca e de la bobinaj atunci pute urat a ars (serlack ars... miros inconfundabil)
tot n-ai facut o diagnoza... sa vezi erorile... cu 20 Euro comandai un op-com nou (chinezareala) sau pe ebay gaseai poate si mai ieftin second.. urmareai parametrii, citeai erorile..
daca motorul nu ajunge la temperatura optima si mai ai si probleme la debitmetru atunci se explica consumul...
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Deci.am rezolvat cu debitmetrul.500 euro m-a costat:)).bun....am rezolvat cu termostatul.era de la antigelul curs pe piesele motorului.m-am speriat degeaba.nu stiu momentan consumul,dar sigu r e destul de crescut.nu cred ca de la un termostat îmi reduce consunul la jumãtate.si a mai rãmas acea problema cu turația care ajunge la 0 daca nu am aerul condiționat pornit.cat e pornit aerul.condiționat se oprește turometrul unde trebuie.când e dezactivat,la prima calcare de ambreiaj,se oprește motorul.diagnoza am fãcut atunci când am schimbat debitmetrul.nu are nici o eroare.noxele sunt bune.totul a ieșit bine.e ciudat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR