- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
salutare,detin un vectra b din 99 si de o saptmana nu gasesc rezolvare la problema mea,masina nu mai trage ca inainte,desi se simt ca intra turbo dar tot nu are putere.am citit toate topicurile de pe site dar tot nu gasesc rezolvare.am verificat circuitul de vacuum, furtunasle sunt bune,acum nu stiu daca electrovalvele sunt si ele bune.cea de la turbo cred ca merge fiindca trage tija de la wastegate.tija cu clapele de la admisie nu se misca decat cand opresc motorul face o cursa sus jos.aAm curtat senzorul de pe admisie si egrul.am iversat electrovalvele intre ele dar nimic.am pus.o pe un tester si mi.a dat p1110 si p0400.le.a sters si dupa nu au mi aparut,dar tot nu merge cum ar trebui.multumesc
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Egr am curatat dar admisia nu pentru ca mi.a fost cam frica cu pompa de injectie sa nu i se intample ceva.asa mi.au zis niste mecanici ca este cam sensibila.acum 2 saptamani mi.a facut scurt la instalatia electrica la lumini dar nu cred ca a influentat cu ceva.mersi pentru sfat..am sa curat maine si o sa revin cu rezultatul
B.O.R
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare...Cea de la turbo eu cred ca merge pentru ca trage tija.in schimb nu stiu ce sa cred de celelalte 2.cea de langa vasul de expansiune merge cea in care intra furtunasul de la egr dar cealalta nu misca deloc tija de la valve.am inlocuit.o cu cea de la turbo dar tot nimic.am luat alta de la un prieten si iar la fel nimic.nu stiu de la ce ar putea fi.conductele le.am verificat si sunt bune...a masurat careva voltajul la mufe care intra in electrovalve? Mie imi da 8v..ms de sfat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am verificat furtunasele si nu sunt fisurate , dar nu stiu sigur daca merg electrovalvele.cea care comanda clapetele nu se misca deloc dar daca o mut la turbo merge.nush ce poate sa aiba...am curatat senzorul dp admisie dar nimic tot asa merge,si debimetru cum il masor? Eu debimetru l.am schimbat ca al meu se stricase si l.am luat dp una de 2.2 dar aceeasi serie si a mers normal, dar acum nu stiu dc nu actioneaza clapetele....mersi
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Hai sa-ti dau o idee cum fac eu deobicei sa vad daca debitmetrul este obosit. Iei niste banda izoler, si ii obturezi un sfert din gaura pe unde intra aerul in debitmetru. Adica cu o cheie de 7 desfaci furtunul ce intra in filtrul de aer, il tragi in sus, si acoperi gaura cu banda pe stanga si pe dreapta, echidistant ca sa faci debitmetrul sa simta mai mult aer = mai multa injectie = nu mai e puturoasa. Daca scoate fum prea mult, se aprinde cheita, etc.. mai largesti gaura pana gasesti echilibrul perfect. Succes !
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Sorbul de motorina nu l-am curatat,filtrul insa a fost schimbat.Azi mi-a ajuns interfata Opcom,am facut o diagnoza,insa nu este stocat niciun cod de eroare.Postez un log cu parametri de functionare:
System Voltage,14.16 V
Immobiliser,Active Immobiliser Signal,Received
Accelerator Position Sensor Signal,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,597.1 mg/strk
Barometer Sensor,1.01 bar
Boost Pressure Command,1.85 bar
Boost Pressure,1.01 bar
Intake Air Temperature,22 °C
Coolant Temperature,30 °C
Engine Oil Temperature,24 °C
Fuel Temperature,26 °C
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive 12V
Clutch Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Fuel Cutoff Valve,Active
Start of Delivery,20.61 °CA
Desired Injection Start,2.72 °CA
Actual Injection Start,2.69 °CA
Desired Injection Quantity,7.45 mg/strk
Injection Quantity,8.51 mg/strk
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,65.0 %
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),358 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),1 %
Desired Engine Idle Speed,840 RPM
Engine Speed,840 RPM
Pump Speed,419 RPM
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Key (I) (Set/Accelerate),Inactive
Key (R) (Set/Decelerate),Inactive
Key (O) (Switch Off),Inactive
Vehicle Speed Command,0 km/h
Vehicle Speed,0 km/h
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
High Pressure Diagnosis 1,0 Counts
High Pressure Diagnosis 2,0 Counts
System Voltage,14.16 V
Immobiliser,Active Immobiliser Signal,Received
Accelerator Position Sensor Signal,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,597.1 mg/strk
Barometer Sensor,1.01 bar
Boost Pressure Command,1.85 bar
Boost Pressure,1.01 bar
Intake Air Temperature,22 °C
Coolant Temperature,30 °C
Engine Oil Temperature,24 °C
Fuel Temperature,26 °C
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive 12V
Clutch Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Fuel Cutoff Valve,Active
Start of Delivery,20.61 °CA
Desired Injection Start,2.72 °CA
Actual Injection Start,2.69 °CA
Desired Injection Quantity,7.45 mg/strk
Injection Quantity,8.51 mg/strk
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,65.0 %
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),358 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),1 %
Desired Engine Idle Speed,840 RPM
Engine Speed,840 RPM
Pump Speed,419 RPM
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Key (I) (Set/Accelerate),Inactive
Key (R) (Set/Decelerate),Inactive
Key (O) (Switch Off),Inactive
Vehicle Speed Command,0 km/h
Vehicle Speed,0 km/h
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
High Pressure Diagnosis 1,0 Counts
High Pressure Diagnosis 2,0 Counts
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare colegi.a trecut ceva timp de cand nu am mai intrat pe site.am curatat galeria de admisie , am schimbat senzorul map si am schimbat si filtrele.am observat ca nu actioneaza celula de la calve.am schimbat electrovalvele intre ele si fiecare isi face treaba ei dar la valve nu se misca deloc.nu stiu de la ce sa fie.va rog spuneti.mi parerile voastre despre problema mea.va multumesc...
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Ionutzradu44
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Oct 2013
- Vectra 1999 X20DTH
- Dolj
Ionutzradu44
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat