Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ciprianos

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Va salut ,
Am si eu un astra h 1.6 xep 2004, nu am reusit sa trec la itp la noxe. Incerc sa gasesc o solutie dar peste tot unde am fost nu am rezolvat nimic.
Initial am avut eroarea pe sonda lambda 2 de dupa catalizator pe care am inlocuit-o mi-a disparut eroarea dar nu s-a schimbat nimic tot afuma.
Am inlocuit galerie de admisie, am desfacut motorul schimbat semeringuri, curatat tot ansamblul segmenti, verificat bobina inductie si inlocuit bujii,verficat catalizator chiar si egr,curatat si inlocuit injectoare, verificat debitmetru, filtre tot schimbate si cel de polen fara nici un rezultat.
Urca mai greu in turatii si miroase puternic a benzina nearsa consumul este undeva la 10 % oras.
Nu am gasit nici o solutie pe unde am fost ...intreb aici poate mai stie cineva ca trebuie sa existe o rezolvare.
La reprezentanta Opel am sunat pentru programare dar au zis ca nu au statie itp si nu pot verifica noxe.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Miroase a benzina nearas? Amestec incorect.
Ai cativa senzori care se ocupa de reglarea amestecului si controlarea arderii, debitmetrul, sonda lambda, ecu-bobina...
Cauta-l pe bazare, e de la tine din sat, se pricepe la diagnoza... poate ii dati de cap.

Aia de la Opel sunt tute, sau tu te exprimi triunghiular, la ce le trebuie stand itp? tie iti miroase a benzina nearsa, trebuie rezolvata problema asta in primul rand... Pana la noxe ai alte simptome care spun ca motorul tau nu merge cum trebuie...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"verificat bobina inductie" - cum ai vrtificat-o sunt curios.

Din ce am citit aici pe forum, cel mai usor de verificat este cu o bobina de pe alta masina cu acelas tip de motor.

- Senzorul de turatie (cu unul de proba daca gasesti ca sa fi sigur.)
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s
- Presiunea in rampa
- clapeta de acceleratie nu stiu cum se verifica (dar nu strica o curatare)

Sunt doar pareri de bebe.
  • ciprianos

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
unde il gasesc pe "bazare" este pe forum aici ? si debitmetrul l-am verificat si clapeta de acceleratie respectiv bobina de inductie
toate astea in service.
  • ciprianos

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am fost pana la urma la reprezentanta pentru diagnosticare, am platit cat pentru 9 diagnosticari dar in fine au gasit problema, catalizatorul era spart. Sa vad acum de unde gasesc un catalizator la un pret mai bun, am gasit ceva Bosal la 1800 de lei ca cel original este 34000 .
As incerca sa caut ceva la dezmembrari dar daca iau unul deja infundat tot nu rezolv nimic. A mai schimbat cineva catalizatorul ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iei din dezmembrari (se verifica vizual, sa nu fie infundat, sa nu fie fagurele spart) sau iei universale (gasesti pe la 400-500 RON).
  • ciprianos

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit la dezmembrari exact pentru motorul meu. Multumesc.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Un motor care merge corect nu are voie sa miroasa a benzina la esapament chiar si fara catalizator , eventual foarte putin si doar cand motorul este rece. Din moment ce ati verificat atat de temeinic "debitmetrul" pe Z16XEP imi da impresia ca o sa inlocuiesti catalizatorul si nu o sa rezolvi nimic. Apropo, Z16XEP nu are debitmetru , pe admisie ala care seamana cu MAF este doar un senzor de temperatura, ECU calculand flow-ul de aer ce intra in admisie facand calcul intre MAP si senzorul de temperatura aer admisie.
Ca sa-ti satisfaci curiozitatea legata de catalizator si in conditia in care este deja faramitat poti sa-l spargi de tot.
P.S. Daca exteriorul catalizatorului nu este mov-violet inseamna ca este doar spart... daca este violet inseamna ca este topit=infundat=s-a mers mult cu amestec bogat , bobina,bujie etc , in conditiile astea depinde cat de infundat o parte din gazele care trebuie sa iasa pe esapament intra inapoi in cilindri
  • ciprianos

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Asa i-am zis eu "debitmetru" ca nu ma pricep foarte bine intr-adevar acolo e o sita ceva cu un senzor probabil. Catalizatorul vechi era fisurat si cand l-au desfacut curgea din el efectiv apoi l-au faramitat de tot si au scos tot ce a mai ramas ramanand gol se auzea ca un cazan gol cand o turam ...in fine am luat catalizatorul asta de pe un motor la fel si l-am montat se simte diferenta si la consum si nu mai scoate acel fum .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR