badogistu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
am un opel kadett 1.3 L care consuma intre 13 si 15 litri la suta de kilometri, benzina, carburator am cautat pe la dezmembrari dar nu am aflat, am luat unul de ceva opel model mai nou, dar cu carburatorul ala consuma mai mult, am schimbat fise+ buji fara efect, chiar si vara pe canicula pana ce nu incalzesc motorul cu socul tras nu sta la relanti si nu are putere, odata incalzit merge foarte bine, de mentionat ar fi si faptul ca sa rupt cureaua de transmisie, care a fost schimbata fara a se verifica motorul, sa se vada daca sa indoit vreo supapa...., dar de consumat consuma mult si inainte de ruperea curelei. Masina are doar 107000 Km reali adusa din germania in 98 si cumparata de tata la doua zile de la intrarea in tara, ipoteza cu motorul excesiv de uzat pica.
Intoducerea find facuta acum vin intrebarile, va rog sa ma jutati daca santeti in masura.
1 Se mai afla de cumparat carburator nou pt modelul asta de opel si daca este rentabila investitia, eventual cine stie un pret estimativ i-l rog sa-mi spuna ?
2 Se poate adapta carburator de dacie iar in cazul in care se poate merita adaptat si consumul la cat va cobora? se va pierde mult din putere?
3 Exista cumva pe piata set pentru reconditionarea carburatorului ? La motocicletele rusesti la carburatoarele K 68 k65... cumperi un astfel de set care contine toate componentele care se uzeaza in mod normal.
4 Ar fi posibil ca o parte din probleme sa apara si din cauza aprinderi ?, care nu stiu de care este clasica cu platini sau electronica, inca nu am desfacut-o.
5 Daca aveti vreo idee despre ce ar trebui facut pt. remedierea problemei astept sfaturi.
Va multumesc.
Numai Bine
Intoducerea find facuta acum vin intrebarile, va rog sa ma jutati daca santeti in masura.
1 Se mai afla de cumparat carburator nou pt modelul asta de opel si daca este rentabila investitia, eventual cine stie un pret estimativ i-l rog sa-mi spuna ?
2 Se poate adapta carburator de dacie iar in cazul in care se poate merita adaptat si consumul la cat va cobora? se va pierde mult din putere?
3 Exista cumva pe piata set pentru reconditionarea carburatorului ? La motocicletele rusesti la carburatoarele K 68 k65... cumperi un astfel de set care contine toate componentele care se uzeaza in mod normal.
4 Ar fi posibil ca o parte din probleme sa apara si din cauza aprinderi ?, care nu stiu de care este clasica cu platini sau electronica, inca nu am desfacut-o.
5 Daca aveti vreo idee despre ce ar trebui facut pt. remedierea problemei astept sfaturi.
Va multumesc.
Numai Bine
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut, bun venit in club. Din cate ai scris ceva este foarte dereglat la masinutza ta, motorul functioneaza bine, dupa ce se incalzeste; trage, cum se comporta la accelerari bruste? Ar putea sa verifici, daca nu cumva iti este infundat returul la rezervor, pt ca daca da, atunci iti mareste considerabil consumul. incearca sa te duci la un mecanic, probabil te poate ajuta. imi pare rau ca nu pot sa-ti dau mai multe sfaturi, dar si eu sunt cam incepator
badogistu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
mersi de sfaturi, o sa verific furtunul de la retur, o parte din problema sa rezolvat, am dus-o la un mecanic (al treilea sau al patrulea la care am dus-o) care i-a reglat carburatorul si avansul, zicea ca cea mai mare problema era avansul care era complet dereglat, era dat la minim. mecanicul respectiv mi-a explicat si procedura de reglare a carburatorului : se da avansul la maxim , se regleaza carburatorul dupa care se regleaza avansul, el cel putin asa a facut iar consumul i-a scazut sub 10 L.
mai am o itrebare , doua chiar, merita pus GPL ? si cheder pt porbagaj (garnitura de cauciuc) se mai afla de cumparat noua si daca da cam cat ar costa? mersi
pe masura ce aflu rezolvare la problemele mele o sa le pun pe forum si ar fi frumos daca un moderator ar face o munca titanica, sa intocmeasca un tabel cu problemele tipice ale opelului kadett si modul de solutionare al lor.
mai am o itrebare , doua chiar, merita pus GPL ? si cheder pt porbagaj (garnitura de cauciuc) se mai afla de cumparat noua si daca da cam cat ar costa? mersi
pe masura ce aflu rezolvare la problemele mele o sa le pun pe forum si ar fi frumos daca un moderator ar face o munca titanica, sa intocmeasca un tabel cu problemele tipice ale opelului kadett si modul de solutionare al lor.
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
nu stiu cat pierzi din puter cu gpl eu nu mi-as pune, pt ca is multunit de consum si de cand mi-am montat cauciucuri mai mari(205/50 r15) la deal isi cam trage nasul, asa ca nu vreau sa mai pierd din putere. in legatura cu chederul eu mi-am cumparat pt parbriz, pt ca mi lam schimbat recent si a fost in jur de 50 ron, intreaba pe la firmele de geamuri , parbrize, magazinele de piese auto iti aduc mult mai scump