Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un combo, fabricatie 2005, cod motor z17dth, 1,7 cdti, problema cu el e urmatoarea -
am "robinetul" aprins in bord, eroarea citita de tester e ceva cu crankshaft... am inteles ca e senzorul de pe vibrochen, l-am schimbat, dar eroarea a ramas. Am gasit in final la mufa dinspre fata masinii o gaura largita la unul dintre pini, care nu face contact.
Intrebarea este daca se poate repara cumva sau trebuie inlocuit tot cablajul cu tot cu mufe.
In mufa respectiva s-a mai umblat, e plina de un fel de lipici ...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Despre ce mufa vorbim?
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
cea incercuita.
fotografia e luata de pe net, nu e masina mea.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In poza, este un Y17DT....
Poti cumpara mufa din dezmembrari cu ceva fire pe ea si te apuci de schimbat. Ai doar cateva fire Very Happy
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Doar cateva fire?!
Adica 128 pini nu inseamna tot 128 fire?
Sunt mai mult decat afon... si nici macar nu -mi dau seama daca acum ai glumit sau intradevar "sunt doar cateva fire".
Trebuie mufa sa fie tot de pe un z17 dth sau merge si de pe alt tip?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Era in spirit de gluma.
Din aducere aminte, Delphi Delco de Y17 are 2 mufe de 64 pini.
Pe Combo cu Z17DTL ar trebui sa au un Bosch EDC 15 cu 80 si ceva de pini.
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Asa am inteles de la mecanic, 128 pini.
Nu se poate lua cu cabluri cu tot, sa le conecteze pe fiecare unde trebuie, ca sa nu lege atatea fire?
Gaura aia care e largita nu se poate infunda cu o lita subtire de cupru, poate asa se reface legatura electrica cu pinul ei?
Ma gandesc ca ar fi un contact imperfect acolo...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Probabil se poate folosi mufa care o ai, depinde cat de mult te descurci cu bricolajul - cred ca e cea mai potrivita solutie...

Verifica si cum e pinul respectiv din ECU.
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Pinul este ok. La fel de lung, gros, tapan si drept ca ceilalti.
Gaura unde intra arata ca si cum ar mai avea o intepatura in marginea ei, in partea din dreapta cum stai cu fata la masina. Tragand de mufa catre stanga se stinge becul din bord, dar de la vibratia motorului nu dureaza prea mult. Cel mai mult a durat pana la o noua pornire la rece, a doua zi.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
T-am spus, putin bricolaj si ar trebui sa se rezolve problema....
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ok, mersi frumos.
Ce crezi ca ar fi mai indicat: sa pun lita in gaura sau sa incerc sa mai ingros pinul cu ceva adaos de material ?
Sau altfel?
Mi-e sa nu fac vreo JMecherie, sa stric ECU.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
De schimbat instalatia toata mai greu, e ceva de munca ca se ramifica peste tot, poate o sa ai nevoie sa dai bara fata, fauri si cine mai stie, jos. Cel mai sigur, alta mufa de la dezmembrari cu 10,20 cm de conductori, apoi luati pe rand la conectat. E ceva de munca.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai indicat e sa rezolvi problema direct din mufa cu fire, lasa in pace pinii de pe ecu.
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am pus in gaurica de la mufa o lita , in ziua respectiva s-a stins becul, dar a doua zi la pornire s-a aprins din nou...
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Azi, la testul cu pedalele, pe langa cranck senzor pe care-l stiam, am mai gasit si 1210 injector control pressure above expected level si 1243 second fuel pump faulty or grand fault. Astea probabil sunt consecintele faptului ca nu am rezolvat problema cu mufa... Este cineva prin Ploiesti care sa ma poata ajuta cu mufa aia, s-o repar sau s-o schimb inainte sa-mi dea si eroarea finished car or stupid driver?

Daca o las nepornita mai mult de o zi, se opreste la 15-20 secunde de la prima pornire, apoi porneste foarte greu, ca si cum nu ar mai avea motorina in instalatie...
Daca dupa ce o pornesc, primele 30 secunde o tin la 2000 ture, nu se mai opreste. Sa fie tot mufa aia sau e altceva?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a doua probabil dezamorsare
  • gedos4u

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:T-am spus, putin bricolaj si ar trebui sa se rezolve problema....


N-am inteles la ce te referi cand zici bricolaj...Am mai citit pe forum ca nu toti pinii din ECU respectiv gauri din mufa sunt folosite... Se poate muta firul de la sezorul ala pe un alt pin, la o alta gaura?
La asta te referi? Sau altceva? Daca-i asa chiar nu ma bag sa desfac ecu pentru "putin bricolaj"... Embarassed

Despre dezamorsare cred ca ai dreptate, dupa ce am schimbat filtrele si uleiul a inceput problema asta. Tot pe forumul asta m-am luminat Exclamation
Ma uit azi si sper sa rezolv.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bricolaj adica mai iei un PIN de la alt ECU si il schimbi, adaptezi un bold, samd Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR