gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un combo, fabricatie 2005, cod motor z17dth, 1,7 cdti, problema cu el e urmatoarea -
am "robinetul" aprins in bord, eroarea citita de tester e ceva cu crankshaft... am inteles ca e senzorul de pe vibrochen, l-am schimbat, dar eroarea a ramas. Am gasit in final la mufa dinspre fata masinii o gaura largita la unul dintre pini, care nu face contact.
Intrebarea este daca se poate repara cumva sau trebuie inlocuit tot cablajul cu tot cu mufe.
In mufa respectiva s-a mai umblat, e plina de un fel de lipici ...
Am un combo, fabricatie 2005, cod motor z17dth, 1,7 cdti, problema cu el e urmatoarea -
am "robinetul" aprins in bord, eroarea citita de tester e ceva cu crankshaft... am inteles ca e senzorul de pe vibrochen, l-am schimbat, dar eroarea a ramas. Am gasit in final la mufa dinspre fata masinii o gaura largita la unul dintre pini, care nu face contact.
Intrebarea este daca se poate repara cumva sau trebuie inlocuit tot cablajul cu tot cu mufe.
In mufa respectiva s-a mai umblat, e plina de un fel de lipici ...
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
Asa am inteles de la mecanic, 128 pini.
Nu se poate lua cu cabluri cu tot, sa le conecteze pe fiecare unde trebuie, ca sa nu lege atatea fire?
Gaura aia care e largita nu se poate infunda cu o lita subtire de cupru, poate asa se reface legatura electrica cu pinul ei?
Ma gandesc ca ar fi un contact imperfect acolo...
Nu se poate lua cu cabluri cu tot, sa le conecteze pe fiecare unde trebuie, ca sa nu lege atatea fire?
Gaura aia care e largita nu se poate infunda cu o lita subtire de cupru, poate asa se reface legatura electrica cu pinul ei?
Ma gandesc ca ar fi un contact imperfect acolo...
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
Pinul este ok. La fel de lung, gros, tapan si drept ca ceilalti.
Gaura unde intra arata ca si cum ar mai avea o intepatura in marginea ei, in partea din dreapta cum stai cu fata la masina. Tragand de mufa catre stanga se stinge becul din bord, dar de la vibratia motorului nu dureaza prea mult. Cel mai mult a durat pana la o noua pornire la rece, a doua zi.
Gaura unde intra arata ca si cum ar mai avea o intepatura in marginea ei, in partea din dreapta cum stai cu fata la masina. Tragand de mufa catre stanga se stinge becul din bord, dar de la vibratia motorului nu dureaza prea mult. Cel mai mult a durat pana la o noua pornire la rece, a doua zi.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Azi, la testul cu pedalele, pe langa cranck senzor pe care-l stiam, am mai gasit si 1210 injector control pressure above expected level si 1243 second fuel pump faulty or grand fault. Astea probabil sunt consecintele faptului ca nu am rezolvat problema cu mufa... Este cineva prin Ploiesti care sa ma poata ajuta cu mufa aia, s-o repar sau s-o schimb inainte sa-mi dea si eroarea finished car or stupid driver?
Daca o las nepornita mai mult de o zi, se opreste la 15-20 secunde de la prima pornire, apoi porneste foarte greu, ca si cum nu ar mai avea motorina in instalatie...
Daca dupa ce o pornesc, primele 30 secunde o tin la 2000 ture, nu se mai opreste. Sa fie tot mufa aia sau e altceva?
Azi, la testul cu pedalele, pe langa cranck senzor pe care-l stiam, am mai gasit si 1210 injector control pressure above expected level si 1243 second fuel pump faulty or grand fault. Astea probabil sunt consecintele faptului ca nu am rezolvat problema cu mufa... Este cineva prin Ploiesti care sa ma poata ajuta cu mufa aia, s-o repar sau s-o schimb inainte sa-mi dea si eroarea finished car or stupid driver?
Daca o las nepornita mai mult de o zi, se opreste la 15-20 secunde de la prima pornire, apoi porneste foarte greu, ca si cum nu ar mai avea motorina in instalatie...
Daca dupa ce o pornesc, primele 30 secunde o tin la 2000 ture, nu se mai opreste. Sa fie tot mufa aia sau e altceva?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gedos4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Combo 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:T-am spus, putin bricolaj si ar trebui sa se rezolve problema....
N-am inteles la ce te referi cand zici bricolaj...Am mai citit pe forum ca nu toti pinii din ECU respectiv gauri din mufa sunt folosite... Se poate muta firul de la sezorul ala pe un alt pin, la o alta gaura?
La asta te referi? Sau altceva? Daca-i asa chiar nu ma bag sa desfac ecu pentru "putin bricolaj"...
Despre dezamorsare cred ca ai dreptate, dupa ce am schimbat filtrele si uleiul a inceput problema asta. Tot pe forumul asta m-am luminat
Ma uit azi si sper sa rezolv.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat