Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
E a 5-a oara cred cand moare de cand am masina (2009). Azi dimineata pornesc la sfert (bateria noua Varta de 75A) am simtit eu ca statea motorul cam turat fata de normal (1100 rpm)... conduc 300m si poc mi se aprinde becul de baterie. Abia l-am reconditionat primavara trecuta are 1 an si ceva, chiar in halul asta de consumabile proaste sunt ? Unde gasesc o punte, releu mai "de firma" ?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu l-am reconditionat undeva prin vara lui 2013....
am dat pe reconditionat + manopera cat as fi dat pe unul nou...
acum da iarasi semne de oboseala (cand trag de volan se vede ca scade destul de mult incarcarea si in meniul ascuns al BC dar si pe GID, dar si pe faza scurta daca ma uit cu atentie se vede un tremurici).
daca aprind faza scurta incarcarea e la 13.9, daca trag de volan sta pe la 13.5

cred ca am sa-l tin asa pana crapa din nou si am sa cumpar altul nou...
se plangea mai multa lume (aici pe forum, la topic-ul cu alternatoare) ca dupa reconditionare pica din nou...
ori cei care reconditioneaza dau buleala si nu reconditioneaza cu piese de calitate (zic ca-ti pun de firma si pun ce e mai ieftin) ori nu se pricep...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca incarca 13,9 V cu consumatori e ok. Cand scade sub 13 V atunci e problema.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu chiar...
pana sa-mi pice alternatorul, aveam drl activ, dezaburire spate, ac, cdplayer si alte diversi consumatori si cand trageam de volan tin minte ca (ce e drept) scadea insa de la 14.2 pana la 13.9
pana sa pice nu am vazut niciodata tensiune sub 13.8 V...
acum daca nu am vazut eu nu inseamna ca nu era, ci doar cand ma uitam eu nu observam astfel de scaderi...
am avut DRL activ aproape 2 ani si jumatate. deci motor pornit = faza scurta + pozitie pe fata si pozitie pe spate pornite permanent.

dupa reconditionare am vazut acest comportament care nu prea imi place...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ma gandeam sa iau unul nou Bosch, de 120A, asta Denso ori e prost ori daca se duce prima data dupa aia e mai prost decat o chinezarie, consumabile de firma nu prea exista decat Mobiletron si alte chestii... cum naiba ala al masinii original a tinut 5-6 ani (tot denso, adica asta pe care l-am tot reparat) si dupa ce il repari prima data crapa ca si cum i-ai face revizia. va spun sincer ca e cam a 6-a oara cand il repar, si ultima data am schimbat aproape tot in el, rulmenti, colector, fulie , punte, releu. Consumatori nu am in sensul ca nu mai dau muzica sa bubuie in masina de vreo 2 ani, iar degivrarea pe spate am folosit-o fix aseara + incalzirea in scaune. Am facut drum din Jilava in Pantelimon adica vreo 18 km, toate bune si frumoase am parcat (ce-i drept se auzea un chitati in zona rolelor transmisie, dar am zis ca iar s-a dus vreo rola) si azi dimineata oha, a murit. M-am uitat la curea , e intinsa, nu e mancata, ma gandesc ca daca se gripa vreun rulment (de unde si chitaitul) imi iesea fum din curea si se ducea naibii ... Acum i-am mai dat o cheie scurta, vreau s-o duc mai pe seara asa pe baterie pana la service in fata (sunt 2km, nu mai mult) si s-a stins becul de la baterie dar tot nu incarca, presupun ca a murit de tot ceva prin el, stiam ca becul ala se aprinde cand releul nu raspunde la comanda ecu-lui de excitatie... Masele le am bune, am mai tras un fir cat degetul tzapan de pe blocul motor pana la minusul bateriei (stim cu totii ca masele de la opel in general sunt varza, catre caroserie si implicit catre minus), asta s-a simtit si inainte sa il reconditionez imi baga maxim 13.9 si dupa ce am pus masa suplimentara a functionat la 14.1-14.2 si 13.9 cu luat de volan si consumatori.
  • cypryx

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
cu ani in urma.pe o batrana vectra a am tot reparat la alternatoare pana m am suparat si am "mers" pe fire de la alternator la consumatori,la relee etc si surpriza uni papuci erau verzi,un contact de masa era tot flamat dupa curatire si repararea conectorilor a mers struna vreo 6 luni(apoi am vandut o).asa ca nu strica sa aruncati o privire la contactele electrice.
adevarat ca vectra c nu mai e vectra a dar contactele sunt cam la fel sau chiar mai slabe.batrana mea vectra a avea 15 ani cand am luato si am birjarito vreo 4 ani pana in 2010.acum am o vectra c din 2003 dar imi pare mai firava instalatia electrica comparabil cu cea de pe vectra a .
zic si eu o parere ,exact ce e descoperiti voi,,,
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@Tox, poate ai tu ghinion, eu la una din masini l-am reparat acum vreo 3-4 ani (masina a rulat in perioada asta aprox 150.000km), iar la cealalta masina acum un an jumate si nu am probleme cu el, desi il mai chinui cu muzica (ambele Z19DTH). Unde l-ai reconditionat pe-al tau?
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sincer eu cred ca e Dumnezeu mai Radu. Smile)))
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR