Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
daca tu gasesti pe forum sau pe google asta esti un baiat descurcaret..pe forumu` asta dai search si DA gasesti ce cauti dar fara raspuns concret..nu stiu daca vezi TU bine in poza dar pe joja se vede ca uleiul este cu 2 cm mai sus decat limita maxima..are ceva daca merg o saptaman pana ma duc in servis? cred ca a pus mai mult de 500 ml in plus. cum procedez cu seringa bag pe la joja?
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Bagi seringa ori pe joja, ori pe la capac. Mai important e furtunul, sa fie unul gros sa tragã. Seringa sa fie cea mai mare pe care o gãsești.
Intr-adevar nu merge search-ul, dar poti face cãutãrile direct de pe google.
Încearcã sã rezolvi tu singur, acolo poate sunt 7-800ml peste.
Le: ma bucur ca ai gasit.
Intr-adevar nu merge search-ul, dar poti face cãutãrile direct de pe google.
Încearcã sã rezolvi tu singur, acolo poate sunt 7-800ml peste.
Le: ma bucur ca ai gasit.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Distanta dintre MIN si MAX de pe joja reprezinta 1 litru de ulei. Faci si tu un calcul si vezi cat este in plus. Niciodata la o masina rulata nu pui ulei pana la MAX pe joja din simplul motiv ca forteaza in simeringuri. Nu este ok sa vezi ca incepe sa curga simeringul de la priza de putere deoarece trebuie data cutia de viteze jos pentru a-l inlocui.
Nivelul uleiului trebuie sa fie la mijloc pe joja adica intre min-max. Se verfica dupa 15 min de la oprirea motorului iar nivelul real cam dupa 30 de min.
Nivelul uleiului trebuie sa fie la mijloc pe joja adica intre min-max. Se verfica dupa 15 min de la oprirea motorului iar nivelul real cam dupa 30 de min.
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mikki cine te-a invatat sa verifici asa uleiul omule? Adica tre sa incalzesti bine motorul, si intr-un interval de cel mult 10 min sa verifici uleiul? Veniti cu niste raspunsuri de te doare capul :exista "cautare" .
Nu era mai usor sa-i spuneti omului cam asa?: da drumul la busonul de la baia de ulei si lasa sa curga aproximativ 1 litru de ulei intr-un vas curat ,apoi verifica pe joja si completeaza cu uleiul scos pana la semn . E buna si metoda cu seringa dar dureaza destul de mult si sa scoti 7-800 ml cu o seringa
Nu era mai usor sa-i spuneti omului cam asa?: da drumul la busonul de la baia de ulei si lasa sa curga aproximativ 1 litru de ulei intr-un vas curat ,apoi verifica pe joja si completeaza cu uleiul scos pana la semn . E buna si metoda cu seringa dar dureaza destul de mult si sa scoti 7-800 ml cu o seringa
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Deci daca tu i-mi postezi aici un citat din manual in care sa rezulte ce ai spus tu mai sus referitor la verificarea uleiului eu unul i-mi sterg contul de pe forum .Iar daca i-mi urmaresti postarile ai sa vezi ca pana acum nu am scris numai de dragul de a avea cat mai multe mesaje ca altii . Respect!
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Checking the engine oil level,
topping up engine oil
The illustrations show checking and
topping up of various petrol and diesel
engines.
The oil level must be checked with the
vehicle horizontal and with the engine
(which must be at operating temperature)
switched off. Wait at least five minutes
before checking the level to allow the
normal oil accumulation in the engine to
drain back into the oil pan.
topping up engine oil
The illustrations show checking and
topping up of various petrol and diesel
engines.
The oil level must be checked with the
vehicle horizontal and with the engine
(which must be at operating temperature)
switched off. Wait at least five minutes
before checking the level to allow the
normal oil accumulation in the engine to
drain back into the oil pan.
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
fan_florea a scris:Deci daca tu i-mi postezi aici un citat din manual in care sa rezulte ce ai spus tu mai sus referitor la verificarea uleiului eu unul i-mi sterg contul de pe forum .Iar daca i-mi urmaresti postarile ai sa vezi ca pana acum nu am scris numai de dragul de a avea cat mai multe mesaje ca altii . Respect!
Astept sa iti stergi contul!
Sau esti doar unul ce da din gura si atat?
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca nu stii ce e acela un citat dar daca oamenii care cer sfaturi aici pe forum in disperare de cauza se iau dupa unul ca tine o sa ajunga sa schimbe motoare nu semeringuri .Asa ca un sfat te invit sa-ti faci o remapare la creier ca ai cuplul cam mic .Oricum nu trebuie sa te simti frustrat ca nu poti mai mult de atat Pa !
- ciotic
- **
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
dala- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu forteza in nici un simerig pentru ca lagarul are canal de scurgere a uleiului pana sa ajunga la mansonul de etansare radiala sau simering,eventuale fortari se pot intampla doar in cazul in care acele canale se infunda cu depuneri,aditivi,material de uzura etc.
Exista supapa in pompa si in sistemul de filtrare care asigura presiunea pana la un nivel maxim bine controlat.....daca ati scapat mai mult ulei mergeti mai departe fara grija,asta nu inseamna 2l in plus.
La motoarele uzate care scapa ulei responsabila de aparitia scurgerilor este uzura si presiunea reziduala in motor,adica compresia care scapa in carter,iar pozitionarea jojei in baie este in asa fel facuta astfel incat la inclinari reduse diferenta de nivel este minima prin asezarea ei cat mai spre centrul baii acolo unde este posibil asa ca nu se pune masina la boloboc.
Exista supapa in pompa si in sistemul de filtrare care asigura presiunea pana la un nivel maxim bine controlat.....daca ati scapat mai mult ulei mergeti mai departe fara grija,asta nu inseamna 2l in plus.
La motoarele uzate care scapa ulei responsabila de aparitia scurgerilor este uzura si presiunea reziduala in motor,adica compresia care scapa in carter,iar pozitionarea jojei in baie este in asa fel facuta astfel incat la inclinari reduse diferenta de nivel este minima prin asezarea ei cat mai spre centrul baii acolo unde este posibil asa ca nu se pune masina la boloboc.