Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat uleiul toate bune se frumoase . iar acum dupa 4 ore de stat masina in parcare am verificat nivelul la ulei si am constatat cu stupoare ca este cu 1-2 cm peste MAX. sa imi fac griji? cum pot scoate uleiul care este in plus.


[edit] alege un titlu relevant data viitoare!
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu poti sa dai un search pe forum pentru atata lucru?

Cat ti-a pus peste? Daca e 2-300 ml nu are nimic.

Sau acolo pare 1 l in plus? Scoate-l cu seringa+furtun. Cauta pe google sa vezi cum au facut altii.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
daca tu gasesti pe forum sau pe google asta esti un baiat descurcaret..pe forumu` asta dai search si DA gasesti ce cauti dar fara raspuns concret..nu stiu daca vezi TU bine in poza dar pe joja se vede ca uleiul este cu 2 cm mai sus decat limita maxima..are ceva daca merg o saptaman pana ma duc in servis? cred ca a pus mai mult de 500 ml in plus. cum procedez cu seringa bag pe la joja?
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
gata am cautat mai bine pe google si am gasit .
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Bagi seringa ori pe joja, ori pe la capac. Mai important e furtunul, sa fie unul gros sa tragã. Seringa sa fie cea mai mare pe care o gãsești.

Intr-adevar nu merge search-ul, dar poti face cãutãrile direct de pe google.

Încearcã sã rezolvi tu singur, acolo poate sunt 7-800ml peste.

Le: ma bucur ca ai gasit.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Uleiul nu se verifica dupa ce masina a stat 4 ore in parcare. Se verifica la max. 10 minute dupa oprirea motorului. Motorul trebuie sa fie la temperatura normala de aprox. 90 grade.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Distanta dintre MIN si MAX de pe joja reprezinta 1 litru de ulei. Faci si tu un calcul si vezi cat este in plus. Niciodata la o masina rulata nu pui ulei pana la MAX pe joja din simplul motiv ca forteaza in simeringuri. Nu este ok sa vezi ca incepe sa curga simeringul de la priza de putere deoarece trebuie data cutia de viteze jos pentru a-l inlocui.
Nivelul uleiului trebuie sa fie la mijloc pe joja adica intre min-max. Se verfica dupa 15 min de la oprirea motorului iar nivelul real cam dupa 30 de min.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mikki cine te-a invatat sa verifici asa uleiul omule? Adica tre sa incalzesti bine motorul, si intr-un interval de cel mult 10 min sa verifici uleiul? Veniti cu niste raspunsuri de te doare capul :exista "cautare" .
Nu era mai usor sa-i spuneti omului cam asa?: da drumul la busonul de la baia de ulei si lasa sa curga aproximativ 1 litru de ulei intr-un vas curat ,apoi verifica pe joja si completeaza cu uleiul scos pana la semn . E buna si metoda cu seringa dar dureaza destul de mult si sa scoti 7-800 ml cu o seringa
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Omule, citeste manualul masinii si apoi mai vorbim.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Deci daca tu i-mi postezi aici un citat din manual in care sa rezulte ce ai spus tu mai sus referitor la verificarea uleiului eu unul i-mi sterg contul de pe forum .Iar daca i-mi urmaresti postarile ai sa vezi ca pana acum nu am scris numai de dragul de a avea cat mai multe mesaje ca altii . Respect!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Checking the engine oil level,
topping up engine oil
The illustrations show checking and
topping up of various petrol and diesel
engines.
The oil level must be checked with the
vehicle horizontal and with the engine
(which must be at operating temperature)
switched off. Wait at least five minutes
before checking the level to allow the
normal oil accumulation in the engine to
drain back into the oil pan.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Bravo stai jos ....4 ! Very Happy
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Exista google translate pentru cei ca tine!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:Deci daca tu i-mi postezi aici un citat din manual in care sa rezulte ce ai spus tu mai sus referitor la verificarea uleiului eu unul i-mi sterg contul de pe forum .Iar daca i-mi urmaresti postarile ai sa vezi ca pana acum nu am scris numai de dragul de a avea cat mai multe mesaje ca altii . Respect!

Astept sa iti stergi contul!
Sau esti doar unul ce da din gura si atat?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Op3l, asta ca sã nu fie la max de unde o știi? Eu n-am mai auzit chestia cu semeringul, iar toata lumea la schimbul de ulei pune pana la maxim. Eu am mers cu el chiar si peste maxim 2-300ml. Am crezut ca din cauza mecanicului, dar se pare ca el a pus cantitatea din carte.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca nu stii ce e acela un citat dar daca oamenii care cer sfaturi aici pe forum in disperare de cauza se iau dupa unul ca tine o sa ajunga sa schimbe motoare nu semeringuri .Asa ca un sfat te invit sa-ti faci o remapare la creier ca ai cuplul cam mic .Oricum nu trebuie sa te simti frustrat ca nu poti mai mult de atat Pa !
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ceea ce a scris mikki este chiar un citat din manualul in limba engleza; omul a venit pentru un sfat(sfat corect oferit tot de mikki), daca vrea sa il urmeze este treaba lui; dupa va plange pe forum ca ii curge ulei sub masina si nu va sti de unde.
  • dala
  • Suspendat
  • 2 mesaje
  • din 18 Oct 2014
  • Astra 2001 Y17DT
  • Constanta
  • dala

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mikki a scris:Exista google translate pentru cei ca tine!

Cu alte cuvinte l-ai facut prost ! Asta nu este considerata jignire din punctul de vedere al moderatorilor ?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu, am presupus ca nu ai inteles citatul in engleza din moment ce ti s-a explicat foarte clar cum sta treaba si tot nu ai inteles.
Si nu cred ca se permit conturi clona. dala = fan_florea
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu forteza in nici un simerig pentru ca lagarul are canal de scurgere a uleiului pana sa ajunga la mansonul de etansare radiala sau simering,eventuale fortari se pot intampla doar in cazul in care acele canale se infunda cu depuneri,aditivi,material de uzura etc.
Exista supapa in pompa si in sistemul de filtrare care asigura presiunea pana la un nivel maxim bine controlat.....daca ati scapat mai mult ulei mergeti mai departe fara grija,asta nu inseamna 2l in plus.
La motoarele uzate care scapa ulei responsabila de aparitia scurgerilor este uzura si presiunea reziduala in motor,adica compresia care scapa in carter,iar pozitionarea jojei in baie este in asa fel facuta astfel incat la inclinari reduse diferenta de nivel este minima prin asezarea ei cat mai spre centrul baii acolo unde este posibil asa ca nu se pune masina la boloboc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR