- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
Vreau sa va spun ca am curatat astazi EGR ca pe el.culiseaza super usor,am dat si la impuls pe baterie.dar tot urat merge masina.Si cand o pornesc trebuie sa o accelerez eu din pedala ca altfel nu porneste.Si ca sa porneasca trebuie sa invarta la automat si s-o accelerez pana trece ea de 2500-3000RPM si atunci cand trece se aude un rateu (din cate zic eu e in clapeta de acceleratie) si porneste motorul.
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
scoate mufa de la EGR (vezi supapa sa fie in pozitia inchisa) si da sa pornesti... daca porneste la fel de urat atunci nu e de acolo... Poti si blinda EGR-ul
Nu rezolvi nimic daca apesi acceleratia la pornire.... dai totul peste cap
fa un test de compresie ca sa vezi daca inchid bine supapele... Tot nu am inteles ce e la cilindru 2 .. defect aprindere? Cum arata bujiile dupa tentativele astea/
Nu rezolvi nimic daca apesi acceleratia la pornire.... dai totul peste cap
fa un test de compresie ca sa vezi daca inchid bine supapele... Tot nu am inteles ce e la cilindru 2 .. defect aprindere? Cum arata bujiile dupa tentativele astea/
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
pai sincer nici eu nu inteleg faza cu defect aprindere.am impresia ca inseamna totalul defectiunilor la aprindere.ma gandesc sa fie inclus in asta si defectiunea alternatorului ? apropo.am fost astazi la service si am masurat tensiunea de incarcare de la alternator.si mi-a spus electricianul ca alternatorul meu are o problema.Nu incarca cat trebuie,mai ales cand este in sarcina.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Intreruperile motorului din cauza ca nu ai 100% prag de tensiune,e falsa.Motorul poate functiona corect chiar cu cupla(+) de la alternator scoasa,deci incarcare zero.Deltfel sunt curios unde,in ce punct a verificat meseriasul incarcarea? Comoditatea face ca sa se multuleasca cu masurare la bornele bateriei...si atit.La capitolul aprindere defectuoasa sunt multe elemente ce contribuie la o functionare corecta.Cum tu te limitezi la a inlocui componente,la noroc,nu intrevad rezultate multumitoare...
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
nu stiu daca e cazul,dar eu nu prea inteleg de ce Senzor O2 (1) are valoarea de 755mV si Senzor O2 (2) are valoarea de 17mV ? eu am vazut la un prieten ca au valori apropiate ! pentru ca noi ne-am contrazis pana acum ca e de la EGR,Bobina,bujii,dar totusi nimeni nu a vazut ca aceste 2 valori sunt mult diferite ?
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
am uitat sa precizez. cand pornesc masina dimineata nu porneste la prima incercare.cam la a 2-a sau a 3-a.Dar pana sa porneasca da rateuri (din cate am auzit eu sunt la clapeta de acceleratie) si pana nu o accelerez sa treaca de 2500-3000 RPM nu porneste motorul.cand se mai incalzeste porneste mai usor.si cand da rateurile ale da cu fum alb-albastrui pe teava de esapament.cand motorul este cald nu mai da fum.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
luciraica a scris:daca e motorul rece atunci lambda1 sesizeaza amestec mai bogat..
lambda2 trebuie sa dea semnal constant... in jur de 400 mV.. daca catalizatorul este bun
As putea vorbi de bucla deschisa,bucla inchisa,amplitudine semnal sonda amonte,amplitudine sonda aval,functionarea sondelor in aceasi faza,dar cu amplitudini diferite,valoare amestec,stare catalizator... si multe altele,dar unii cred ca se citesc pe gard si nu pe tester...!Rezolvarea problemei cred ca nu o vei gasi pe forum,doar gasind un specialist in masura a "comunica" cu calculatorul motorului(valori reale),si interpretind corect,sa remedieze(inlocuiasca) componentele problema,altfel esti intr-un labirint permanent... Iti doresc bafta...!
lambda2 trebuie sa dea semnal constant... in jur de 400 mV.. daca catalizatorul este bun
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu cred ca ne-am lamurit, vesnica rezolvare dorita este cu alternatorul, restul se invarte in jurul cozii si in jurul aceluiasi post ca porneste la a 2-3 cheie, super repetat cu orice ocazie. Nimeni pe acest forum sau internet nu ii va rezolva problema si am eu cel putin impresia ca vorbim in fata unui perete. I s-au oferit destule actiuni, piese de verificat si nu s-a urmarit rezolvarea lor punct cu punct.
Mai are rost sa ne pierdem vremea pe aici?
Mai are rost sa ne pierdem vremea pe aici?
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
La Z16XE EGR-ul a fost si va fi o problema.
Fa o proba cu alt EGR (cred ca ne saturam pana faci o proba cu alt EGR)
sau
Si incearca sa scoti mufa de la senzor admisie aer si vezi daca mai face (daca nu mai face stii raspunsul, si tu zici ca tot clapeta este, o curatare a clapetei nu strica )
(verifica toata instalatia de admisie aer sa nu traga aer fals pe undeva poate chiar unde vine colierul prins, demonteaza sa fi sigur (verifica toata instalatia de admisie aer la ochi de uzura loviri inclusiv colierul)
Din ce am observat la tine chiar daca colegi care au experienta mai multa de cat mine, tot mereu tu vi cu alte argumente ba ca ai auzi la alti (care alti), ba ca.... ai verificat ce tot spun baieti sa verifici (daca nu implica costuri aplicale )
Din ce am observat eu, tu o ti pe a ta clapeta clapeta si clapeta (posibil sa fie si ea), ai verificat ce tot spun baieti (cu experienta) pe aici, ca am impresia, ca batem campi si nu mai dam de capat.
Sunt de aceias parere cu liviu2004 incearca sa le ei pe rand punct cu punct.
incepi cu cele care nu implica costuri sau demotare corp piesa, dupa treci la cele care implica demontare corp piesa (Proba cu alt EGR, Proba cu alta clapeta cum zici tu, verificare instalatia de admisie, stare filtru de aer etc...)
"motorul merge perfect si la 12v mi s-a spus." (alti) deci la 12.6v oprita, 14.4v pornita va merge superperfect, atunci in mometul acela perfectul nu mai exista.
Fa o proba cu alt EGR (cred ca ne saturam pana faci o proba cu alt EGR)
sau
Si incearca sa scoti mufa de la senzor admisie aer si vezi daca mai face (daca nu mai face stii raspunsul, si tu zici ca tot clapeta este, o curatare a clapetei nu strica )
(verifica toata instalatia de admisie aer sa nu traga aer fals pe undeva poate chiar unde vine colierul prins, demonteaza sa fi sigur (verifica toata instalatia de admisie aer la ochi de uzura loviri inclusiv colierul)
Din ce am observat la tine chiar daca colegi care au experienta mai multa de cat mine, tot mereu tu vi cu alte argumente ba ca ai auzi la alti (care alti), ba ca.... ai verificat ce tot spun baieti sa verifici (daca nu implica costuri aplicale )
Din ce am observat eu, tu o ti pe a ta clapeta clapeta si clapeta (posibil sa fie si ea), ai verificat ce tot spun baieti (cu experienta) pe aici, ca am impresia, ca batem campi si nu mai dam de capat.
Sunt de aceias parere cu liviu2004 incearca sa le ei pe rand punct cu punct.
incepi cu cele care nu implica costuri sau demotare corp piesa, dupa treci la cele care implica demontare corp piesa (Proba cu alt EGR, Proba cu alta clapeta cum zici tu, verificare instalatia de admisie, stare filtru de aer etc...)
"motorul merge perfect si la 12v mi s-a spus." (alti) deci la 12.6v oprita, 14.4v pornita va merge superperfect, atunci in mometul acela perfectul nu mai exista.
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat