Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • LAUTENTIU C

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt posesotul unui Opel Corsa B motor x10xe din 1999 si va cer ajutorul privitor la o problema foarte curioasa pe care o are aceasta masina: Motorul rece functioneaza ireprosabil cind motorul sa incalzit si opresc la semafor daca stau la semafor sau undeva oprir 2-3 minute timp in care motorul merge la relantiu foarte ftumos la plecarea de pe loc "da in nas " si in prima treapta apoi si in a doua daca incerc sa il turez un pic mai tare chiar tr sa calc ambreajul uneori ,menionez ca in gol se tureaza frumos ,toate astea se intimpla NUMAI CU MOTORUL CALD si numai daca stationatrea este peste 2-3 minute ,daca ma opresc pt 10 -20 secunde nici o problema. Temperatura apei este in limite normale are consumabilele (filtre,bujii) schimbate ,becul pentru probleme motor nu se aprinde si totusi are aceasta "hiba" de cind am cumparato acum un an .
Va rog daca cineva stie sau a patit asa ceva sa maajute si pe mine pentru ca inebunesc cu ea.
Va multumesc anticipat !
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie rezolvata problema martorului de avertizare din bord.Pentru o diagnosticare corecta si reala e nevoie de tester.Ma hazardez intr-o posibila cauza: -un injector sa injecteje mai multa benzina(e uzat) decit unul corect,iar la relanti acest lucru sa duca la udarea bujiei de pe cilindrul respectiv.De ce timpul de relanty este mai mare bujia se va uda mai tare(motorul va functiona cu putere scazuta si va da "in nas"),in turatie mare ea isi revine(usuca) treptat.Acasa,lasati motorul cald sa mearga la relanti pina isi schimba un pic mersul(nu-i rotund),si demontati cele trei bujii,asezindu-le in ordinea cilindrilor,priviti de este cel putin, una uda sau nu!
  • LAUTENTIU C

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns dar banuiesc ca era adresat altcuiva pt ca eu in postarea mea nu am spus nimic de bec aprins si nici de mers neregulat al motorului din contra motorul mg foarte frumos singura problema este ca "DA IN NAS " DAR NUMAI CU MORORUL CALD SI NUMAI CIND STA LA RELANTIU PENTRU CITEVA MINUTE DACA MERG INCONTINUU SI OPRESC PENTRU PUTIN TIMP 20-30 SEC NU SE MANIFESTA NIMIC!
Solicit sfatul celor care sunt specialisti si sper sa gasesc sugesti pe acest forum fiind dedicat OPEL.
Sunt convins ca acest defect nu se intimpla prea des si din aceasta cauza este mai putin interesant...dar se poate intimpla la orcine!
PS. Se manifeste numai in sarcina!
ASTEPT PAREREA SPECIALISTILOR IN DOMENIU SAU A CELOR CARE AU AVUT ACEIAS PROBLEMA
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Consumabilele schimbate ultima data acum cati km? Bujiile ce culoare au? Filtrul de aer cum se prezinta? Filtrul de benzina vreodata schimbat?
  • LAUTENTIU C

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Filtrul de benzina schimbat cu trei saptamini in urma bujiile si filtru aer acum patru luni culoarea bujiilor alburie , am intrat pe acest forum ca sa cer ceva pareri pt ca este destul de ciudat ce se intimpla cu micul motoras 1.0 dealminteri cite ceva mai "cunosc "si eu ar fi fost bine sa fie din aceste "consumabile" dar au fost mereu schimbate la timp si mai devreme este o problema stranie pt ca se manifesta NUMAI CU MOTORUL CALD SI SUPA CE STATIONEZI CU EL PORNIT CITEVA MINUTE ciudat nu?
PS. Nu sunt un nebun sa umblu dupa cai verzi pe pereti dar e foarte greu sa te descurci cu un motor cu care pleci de acasa ok mergi in regula si in trfic la semafor tribuie sa pleci cu mare atentie iar cu 20 de min inainte plecai de la semafor fata probleme!
  • rosiuluci

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2004 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.Daca nu ai rezolvat problema sa sti ca eu I-am dat de cap dupa cele discutate cu tine.am imprumutat un debitmetru de la un prieten si l-am pus pe masina mea dupa care am facut un drum mai lung adica Motru-Valcea in oras semafoare... si totul a fost ok.deci problema este sigur de la debitmetru.Multa bafta.Sa ne auzim cu bine.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la debitmetru si da o tura cu ea asa de proba.
  • LAUTENTIU C

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua vreau sa aduc la cunostinta deoarece tot eu am deschis acest subiect ca problema cu "datul in nas" am rezolvato in proportie de 90% prin schimbarea debitmetrului desi nu aveam martorul aprins insa la de doua ori am pus testerul si era stocata eroare debitmetru ,asa cum am mentionat mai sus manifestarea era sporadica si numai cu motorul cald ceva se mai simte si acum foarte putin anumite intreruperi in sarcina aproape insesizabile dar destul de enervante pentru cineva care e atent la mersul motorului altfel poti sa mg sa te faci ca nu iei in seama dar problema poate sa fie si acest debitmetru care nu este nou .
  • goe_slyder

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut am si eu acelasi motor si aceasi problema , am tot citit zilele astea ce ar putea fi , o am de aprox o luna , la inceput nu ma punea asa tare in nas era aproape nesesizabil , la mine partea mai curioasa e ca se mai si tureaza uneori pe la 2000 rpm si ramane asa pret de 2-3 min , in fine si de la o vreme 1 sapt juma ma pune la orce semafor/ limitator de viteza in nas, (se pare tot asa cand e cald) am zis sa muncesc putin la ea schimb ulei si filtru si mai aveam la toba ceva mic de reparat , si am inceput : filtru de aer curatat lux pe acolo si pus unu nou apoi am dat cu wd40 pe orce mufa orce gaseam sa intre pe acolo am curatat Smile))) am pus tot la loc , nimic nici o schimbare , am scos mufa de la debitmetru tot nimic Neutral , akm am zis ca ma bag la bujii , si cred ca ar trebui si filtru de benzina ca mam uitat si pare ori pe exterior ori pe interior putin murdar Smile))
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
La problema "da in nas" , este posibil sa fie de vina debitmerul de aer, fara sa indice acest lucru in bord ?
Si este al naibii de scump !
La mine, da in nas in treapta 1 apoi mai da o data in treapta a 2-a de viteza, la treptele a 3-a , a 4-a ,si a 5-a nu mai da in nas !
Ieri cand am verificat, am gasit o bujie cu ceramica sparta pe jumate, asa ca am schimbat bujiile. Tot asa face.
Am suflat filtrul de aer, avea ceva praf !
Ma gandeam ca pana ajung la Galati la tester, gasesc pe aici un raspuns sa rezolv problema.
  • LAUTENTIU C

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu am schimbat de cateva luni bune debitmetrul cu unul uzat si prooblema a disparut complet!
  • steffanos

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
viorel_TL a scris:La problema "da in nas" , este posibil sa fie de vina debitmerul de aer, fara sa indice acest lucru in bord ?
Si este al naibii de scump !

Salut Viorel,
Eu am opel corsa c 2002 cu motor Z12XE si din cate stiu eu (verifica si tu) debitmetrul este acelasi la motoarele noastre. Daca vrei, eu mai am un debitmetru si am putea impreuna sa vedem daca problema ta este de la debitmetru.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetrul nu este identic nici macar la cod dar merge perfect seria Z10/12 pe X10/12
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ar fi bine daca sunt compatibile.
Azi am mai circulat putin, am avut pornirea cam grea, pana la deloc.
S-a aprins acum martorul "motor" , am mai incercat sa pornesc motorul ... pauza.
Vreau acum sa-i schimb debitmetrul de aer si sa-i curat EGR-ul.
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
steffanos a scris:
viorel_TL a scris:La problema "da in nas" , este posibil sa fie de vina debitmerul de aer, fara sa indice acest lucru in bord ?
Si este al naibii de scump !

Salut Viorel,
Eu am opel corsa c 2002 cu motor Z12XE si din cate stiu eu (verifica si tu) debitmetrul este acelasi la motoarele noastre. Daca vrei, eu mai am un debitmetru si am putea impreuna sa vedem daca problema ta este de la debitmetru.

Sunt aproape de Galati. cum reusim sa probam piesa ? Masina este pe dreapta.
  • steffanos

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Locatia de la profilul tau este Tulcea, sa inteleg ca nu esti in Tulcea, oras?
Daca esti din oras sau ajungi in Tulcea oras, ne putem intalni... punem debitmetrul, faci cateva ture cu masina si vedem cum se manifesta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cat de aproape esti de Galati?
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Sunt la 7 km de Galati si 85 km fata de Tulcea. deci, imi vine mult mai usor sa trec Dunarea.
Acum a intervenit alta problema ( ieri am facut cu masina cca. 4 km. ) =
Primul simptom - pornirea grea.
Al 2-lea - se opreste motorul in mers.
Al 3-lea - s-a aprins martorul motor.
Si ... acum, nu mai porneste deloc !
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Daca aprinderea si aerul sunt ok.. mai ramane sa verici filtru/pompa de benzina sau cel mai rau.. ECU
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica EGR sa nu fie blocat.
Mai ia pe cineva cu tine si cat dai la automat bate usurel cu ceva in valva EGR fara sa-l ranesti. Daca porneste el e de vina.
Deasemenea cand dai la automat apasa pedala de acceleratie.
Pompa de benzina se aude ? Vine benzina pe tur?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR