Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • suiram1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Sunt posesorul unui opel astra h 1.9cdti z19dt 120cai si am o problema la ea cand accelerez masina si ajung peste 2mii de ture imi merge in hopuri si trage mai greu decat normal, iar daca calc acceleratia mai tare isi revine si prinde din nou putere. Am fost cu ea la service auto autorizat ( nu la reprezentanta ) au pus testarul pe ea si nu arata nici o eroare au mers si ei cu ea si au simtit si ei cum face masina dar mi-au zis sa merg cu ea pana imi memoreaza ceva calculatorul si apoi sa merg cu masina la ei. Deja a trecut mai bine de o luna si nu a memorat nimic dar maisina imi face la fel Sad . Mentionez ca am schimbat EGR-ul la ea si parca de atunci au aparut problemele ei mi-au spus ca daca era de la EGR imi arata eroare . Multumesc si sper sa ma puteti ajuta.

O zi buna.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La fel face si la mine, nu mereu ci cand are chef! Eu m-am obisnuit, rezolvarea nu a gasit-o nimeni. Multi mi-au spus de electrovalva turbo, poti incerca varianta asta
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ati incercat vreunul sa faceti EGR OFF ? S-ar putea sa rezolvati problema.
  • suiram1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971
Am a avut o perioada EGR-ul defect si masina a mers bine dar dupa ce l-am schimbat au apãrut si problemele dar cei de la service au zis ca îmi dãdea eroare in bord daca ar fi de la EGR nustiu ce sa mai cred.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Face si daca accelerez din pilotul automat, smuceste de cateva ori si dupa accelereaza, ca un fel de lag. O sa incerc sa scot mufa sa vad cum merge asa
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
suiram1987 a scris:iulian1971
Am a avut o perioada EGR-ul defect si masina a mers bine dar dupa ce l-am schimbat au apãrut si problemele dar cei de la service au zis ca îmi dãdea eroare in bord daca ar fi de la EGR nustiu ce sa mai cred.

Nu intotdeauna da eroare.
Mergi la reprezentanta si spune-le sa-ti puna softul de Turcia. Nu e scump.
@seftaka
Aceeasi solutie e valabila si pt. tine.
Bafta.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la z13dth-ul meu. La inceputul verii am inceput sa sesizez ca masina da in nas la turatii de peste 2000, apoi cand am inceput sa mai reduc si sonorul la radio, am observat ca venea ingenunchierea impreuna cu un scrasnit metalic. Cand am iesit la drum lung si am mers mai sportiv, pe la 3500 la deal, sau 4000 intra martorul cu cheita si imi taia alimentarea, intrand in regim de avarie. La un moment dat, nimeni nestiind ce sa imi spuna, am scos mufa de la egr sa vad daca mai face asa, si surpriza a fost ca au incetat problemele, cu exceptia faptului ca la o alta iesire in afara localitatii mi-a mai taiat o data alimentarea, insa nicidecum la fel de des ca atunci cand aveam egr-ul conectat.
Astfel, zilele trecute am schimbat egr-ul si din pacate, singura problema care mi-a fost rezolvata reprezinta acel dat in nas, insa nu si scrasneala metalica in a2-a la 2800-3000 ture si nici intrarea in limp mode, regim de avarie. Am pus testerul pt eroarea de limp mode si mi-a dat P0243.
Am mai mers in alta service unde m-au pus sa accelerez si au spus ca turbina baga aer neregulat, furtunul de la turbo umflandu-se si dezumflandu-se usor la turatie constanta.
Alt mecanic mi-a spus ca ar putea fi electrovalva.
Acum chiar nu stiu ce e de facut, sa ma apuc sa desfac la turbina sa vada astia ce e pe acolo sau sa schimb electrovalva.
Oricum, m-ar ajuta daca vreun coleg a patit la fel si impartaseste solutia. Multumesc!
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Poti cauta sa faci o proba eventual cu alta electrovalva. Si mie mi s-a spus de asta, dar nu pot face probe pe banii mei, schimband piese aproximativ aiurea
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Intocmai, insa nu prea sunt prin dezmembrari motoarele astea de 1.3 pe astra h, doar daca se potriveste electrovalva de la corsa c .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se potriveste electrovalva de la 1.9 cdti.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc! cu 1.9 cdti chiar am prieteni si am sa vad care o da la o proba.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@seftaka, suiram1978, Cum vi s-a sugerat mai sus ori e EGR-ul ori electrovalva turbo. Puneti blind la EGR si vedeti daca mai face asa. (dupa operatiunea asta sa va duceti la cineva cu testerul sa stearga eroarea). Daca dupa ce ati pui blind, masina isi revine inseamna ca e EGR-ul, daca nu, verificati electrovalva turbo.

@alxblade fa si tu operatiunea de mai sus. E posibil sa ai probleme si cu EGR-ul (daca masina si-a revenit cu mufa scoasa). Totusi e posibil sa fie si de la electrovalva, pentru ca eroarea P0243 se refera la ea.

Furtunul e normal sa se desumfle un pic dupa ce motorul a ajuns la turatia dorita pentru ca turbina iese din overboost.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La mine e aleatoriu, si are cam 2-3 ani de cand face asa. Anulatul egr-ului e o idee buna? Stiu ce face, dar nu am studiat efectele pe termen lung
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da, e o treaba buna pentru motor, mai ales pentru DTH. Masina raspunde mai repede la acceleratie, nu se mai murdareste galeria de admisie, senzorul de boost, e mai sanatos pentru DPF. Ar fi si un mic dezavantaj, pentru ca motorul se incalzeste putin mai greu, o sa ai un consum mai mare. Eu am EGR-ul dezactivat de aproape un an, iar cresterea de consum e de sub 0.5l/100
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am mers o perioada cu egr-ul vechi deconectat si intradevar, nu mai avea nicio problema, in ideea in care nu mai dadea in nas si nici scrasneala aia mecanica nu o resimteam in a2-a la 2800-3000 de ture. Astfel am zis ca sigur este egr-ul care prin partea electrica da in nas, iar datorita uzurii partea mecanica face scrasnitul, insa am schimbat egr-ul cu unul nou si nu am rezolvat decat datul in nas. De aici deduc ca montarea egr-ului da cumva peste cap presiunea de la turbo sau ceva de genul.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
@alxblade eroarea p0243 este eroare de electrovalva. Probabil ai avut probleme si la egr, l-ai rezolvat, iar acum a mai ramas doar electrovalva cu probleme.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am sunat astazi la dezmembrari si am gasit in cele din urma electrovalva, insa nu ofera pt proba, iar pretul e de 150 de lei, una noua pierburg fiind 200 de lei. Am sa iau una noua cel mai probabil, insa daca nu imi rezolva si scrasnitul ala ma urc pe pereti caci a inceput sa ma scoata din minti !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu te grabi. Du-te la intalnire, trebuie sa aiba cineva o electrovalva pt. proba.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am mai citit prin unele locuri ca aceasta electrovalva s-ar curata. Stiti ceva despre asta?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci cu pistol cu aer comprimat. Daca s-a deformat membrana din interior, nu prea ai ce sa-i faci.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR