r0b01993
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut CO , nou pe site , dupa cum se vede am doar postul acesta momentan ... Stiu ca e mult de citit , dar cine ar vrea sa ma ajute cu informatii poate citi pentru ca e totul in detaliu . Multumesc !
Sa incep ... mi-am luat un Opel Astra H , 1.9 CDTI , 150 CP acum 2 saptamani .
Am fost plecat cu el weekendul asta pana la Medgidia , apoi Constanta . Toate bune la dus , insa la intors , pe drumul catre Nazarcea ( cine stie , cunoaste ) m-am proptit intr-o groapa mare , pe mijlocul benzii , avand 70 KM/H , ora 00:10 , bezna totala , farurile bateau perfect , insa drumul cam denivelat m-a facut sa vad groapa in ultimul moment , am evitat-o cu partea mea , dar cu partea dreapta am luat-o in plin . Am auzit o bubuitura ingrozitoare , initial am zis ca mi-au sarit rotile cu totul , insa spre surprinderea mea , sarise doar airbagurile de pe partea mea ( sofer ) , cortina + scaun . Masina nici o zgarietura .
Martor in bord , luminile aprinse in plafoniera , avarii aprinse ... ( ceva normal )
Probleme mele sunt urmatoarele :
1) Am gasit sa ii schimb airbag-urile . Insa cel cortina pe care il avea respectivu era diferit fata de al meu , al lui avea declansatorul in stalp , iar al meu in spate . Asa ca l-am schimbat doar pe cel din scaun iar la cortina i-am pus o rezistenta de 2.2 OHMI pana are airbag cortina in stock . Pentru a scapa de avarii ( se aprind automat cand pornesc motorul si trebuie stinse de 2x ) , de luminile din plafoniera si de martorul din bord trebuie dusa la tester si restartat computerul ?
2) In momentu respectiv ascultam muzica pe un CD , dupa impact nu mai citeste CD-uri ... Am crezut ca o fi cd-ul zgariat , am facut altul si tot CD INVALID imi arat si mi-l scoate ( Mentionez ca am CD 50 Phone ) . Se poate rezolva problema sau trebuie cumparat altul ? Restul merge perfect , nici o problema .
3) Am un martor ciudat in bord , o masina cu o cheie pe mijloc . Initial am crezut ca cere revizie ( masina de serviciu , un Sprinter , asa se prezinta cand are nevoie la revizii ) . Mentionez ca asta mi-a aparut in timp ce ma duceam spre Medgidia , inainte de incidentu cu groapa . Era pe pilot automat la 130 KM/H si cand apare chestia aia mai mult nu merge , daca o las la viteza mica , urca foarte greu in turatie pana la maxim 125 / 130 . E posibil sa fie de la motorina ( Mentionez ca o alimentez de la MOL doar cu Motorina EVO ) ?
Daca merg sub 110-120 nu apare , dar stiti cum e , la 22 anisori , vrei putina adrenalina pe o autostrada , la o masina care poate duce , ii dai 150 .
Cine stie ceva concret , sa-mi lase un reply . Imi cer scuze pentru tot deranjul !
Sa incep ... mi-am luat un Opel Astra H , 1.9 CDTI , 150 CP acum 2 saptamani .
Am fost plecat cu el weekendul asta pana la Medgidia , apoi Constanta . Toate bune la dus , insa la intors , pe drumul catre Nazarcea ( cine stie , cunoaste ) m-am proptit intr-o groapa mare , pe mijlocul benzii , avand 70 KM/H , ora 00:10 , bezna totala , farurile bateau perfect , insa drumul cam denivelat m-a facut sa vad groapa in ultimul moment , am evitat-o cu partea mea , dar cu partea dreapta am luat-o in plin . Am auzit o bubuitura ingrozitoare , initial am zis ca mi-au sarit rotile cu totul , insa spre surprinderea mea , sarise doar airbagurile de pe partea mea ( sofer ) , cortina + scaun . Masina nici o zgarietura .
Martor in bord , luminile aprinse in plafoniera , avarii aprinse ... ( ceva normal )
Probleme mele sunt urmatoarele :
1) Am gasit sa ii schimb airbag-urile . Insa cel cortina pe care il avea respectivu era diferit fata de al meu , al lui avea declansatorul in stalp , iar al meu in spate . Asa ca l-am schimbat doar pe cel din scaun iar la cortina i-am pus o rezistenta de 2.2 OHMI pana are airbag cortina in stock . Pentru a scapa de avarii ( se aprind automat cand pornesc motorul si trebuie stinse de 2x ) , de luminile din plafoniera si de martorul din bord trebuie dusa la tester si restartat computerul ?
2) In momentu respectiv ascultam muzica pe un CD , dupa impact nu mai citeste CD-uri ... Am crezut ca o fi cd-ul zgariat , am facut altul si tot CD INVALID imi arat si mi-l scoate ( Mentionez ca am CD 50 Phone ) . Se poate rezolva problema sau trebuie cumparat altul ? Restul merge perfect , nici o problema .
3) Am un martor ciudat in bord , o masina cu o cheie pe mijloc . Initial am crezut ca cere revizie ( masina de serviciu , un Sprinter , asa se prezinta cand are nevoie la revizii ) . Mentionez ca asta mi-a aparut in timp ce ma duceam spre Medgidia , inainte de incidentu cu groapa . Era pe pilot automat la 130 KM/H si cand apare chestia aia mai mult nu merge , daca o las la viteza mica , urca foarte greu in turatie pana la maxim 125 / 130 . E posibil sa fie de la motorina ( Mentionez ca o alimentez de la MOL doar cu Motorina EVO ) ?
Daca merg sub 110-120 nu apare , dar stiti cum e , la 22 anisori , vrei putina adrenalina pe o autostrada , la o masina care poate duce , ii dai 150 .
Cine stie ceva concret , sa-mi lase un reply . Imi cer scuze pentru tot deranjul !
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Pana ajungi sa resetezi crush data , scoate mufa de la SDM , vei scapa de avariile enervante care pornesc la fiecare punere a contactului iar luminile din interior se vor stinge si vor functiona normal. Oricum pana nu stergi crush data nu vor functiona airbag-urile asa ca momentan e inutila rezistenta pe care ai pus-o.
r0b01993
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2014
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
r0b01993
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2014
- Mesaj Privat
Am fost la service pana la urma , la resetarea calculatorului de airbag . A durat in jur de o ora , din care mult timp a incercat sa imi stearga erorile , dar nu putea . Intr-un final a functionat , au lasat o rezistenta in locul airbagului cortina ( pana imi pun 1 functional ) . Martorul din bord a disparut , avariile si ele , CD Player-ul citeste cd-uri .
In legatura cu martorul "masinuta + cheie" ( pentru toti care o sa patiti ) . Cei de la service mi-au zis ca e filtru de particule . Adica in urmatoarele saptamani sa ma astept la curatat sau la scos si sters din calculator ...
Mi-au recomandat sa fac urmatorul lucru : Sa plec cu masina la un drum lung , sa schimb peste 2500 fiecare treapta . Odata ajuns in a 4a sa o tin in 3000 cca 10-15 km ( ceea ce am si facut , am luat-o usor pe A2 catre KM 20 dinspre Bucuresti ) . La intrarea pe autostrada am lasat-o 2 minute pe avarii . In acest timp masina trepida destul de simtitor , iar consumul arata 3.5 L/H . Dupa acele minute de asteptat am plecat "blana" ( trepidatia nu se oprise ) , schimband doar in 3000 pana am ajuns la a 4a ( 115 KM/H = 3000 RPM )
Dupa un timp consumul din 9.8 a ajuns la 6.5 , deci curatarea a fost OK .
Apoi am dat un test cu ea , turbina parca "urla" altfel , tragand altfel , foarte simtitor
Chestia asta trebuie facuta la 2 saptamani , din ce mi-au zis baietii , pentru a nu se depune imperfectiuni . In aceasta regenerare se consuma cam 2 L de motorina in +, dar se merita ...
Totul ( stergerea erorilor + testarea propriu-zisa ) m-a costat 150 lei .
( Stiu ca nu am voie sa fac reclama , dar am fost la service-ul acela cu LOGANUL Decapotabil / Coupe , Undeva langa RIN Grand . Mergeti cu incredere )
In legatura cu martorul "masinuta + cheie" ( pentru toti care o sa patiti ) . Cei de la service mi-au zis ca e filtru de particule . Adica in urmatoarele saptamani sa ma astept la curatat sau la scos si sters din calculator ...
Mi-au recomandat sa fac urmatorul lucru : Sa plec cu masina la un drum lung , sa schimb peste 2500 fiecare treapta . Odata ajuns in a 4a sa o tin in 3000 cca 10-15 km ( ceea ce am si facut , am luat-o usor pe A2 catre KM 20 dinspre Bucuresti ) . La intrarea pe autostrada am lasat-o 2 minute pe avarii . In acest timp masina trepida destul de simtitor , iar consumul arata 3.5 L/H . Dupa acele minute de asteptat am plecat "blana" ( trepidatia nu se oprise ) , schimband doar in 3000 pana am ajuns la a 4a ( 115 KM/H = 3000 RPM )
Dupa un timp consumul din 9.8 a ajuns la 6.5 , deci curatarea a fost OK .
Apoi am dat un test cu ea , turbina parca "urla" altfel , tragand altfel , foarte simtitor
Chestia asta trebuie facuta la 2 saptamani , din ce mi-au zis baietii , pentru a nu se depune imperfectiuni . In aceasta regenerare se consuma cam 2 L de motorina in +, dar se merita ...
Totul ( stergerea erorilor + testarea propriu-zisa ) m-a costat 150 lei .
( Stiu ca nu am voie sa fac reclama , dar am fost la service-ul acela cu LOGANUL Decapotabil / Coupe , Undeva langa RIN Grand . Mergeti cu incredere )
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
r0b01993
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2014
- Mesaj Privat
vlad-OPC : Toate sunt exact ca inainte de incident . Nu trage in nici o parte , jantele nu sunt zgariate , indoite , iar cauciuruile au ramas la presiunea initiala , fara alte probleme
seftaka : Da ( ma refer la restartarea unui calculator de aribaguri ) , 150 lei . Poate ti se pare mult , insa mi-au facut testarea completa , fara ocolisuri , cu stergerea erorilor si remedierea problemelor
seftaka : Da ( ma refer la restartarea unui calculator de aribaguri ) , 150 lei . Poate ti se pare mult , insa mi-au facut testarea completa , fara ocolisuri , cu stergerea erorilor si remedierea problemelor