- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca ai Op-Com fa inregistrare parametri motor nu numai printscreen-uri.
Erorile de aprindere ( missfire ) nu au multe cauze dar sunt foarte parsive.
1.Lipsa scanteie.
2. Amestec sarac si aici ai 2 variante....benzina putina si aer cat trebuie ( se poate verifica presiunea de benzina ) sau benzina cat trebuie si aer prea mult ( daca debitmetrul e schimbat pe original verifica toata tubulatura si admisia sa nu traga aer fals ). A se verifica si evacuarea de pierderi de gaze si catalizatorul sa nu fie partial infundat.
3. Compresie slaba pe unul sau mai multi cilindri.
4. Daca toate variantele de sus sunt in regula ramane dirijorul orchestrei....ECU de verificat.
Erorile de aprindere ( missfire ) nu au multe cauze dar sunt foarte parsive.
1.Lipsa scanteie.
2. Amestec sarac si aici ai 2 variante....benzina putina si aer cat trebuie ( se poate verifica presiunea de benzina ) sau benzina cat trebuie si aer prea mult ( daca debitmetrul e schimbat pe original verifica toata tubulatura si admisia sa nu traga aer fals ). A se verifica si evacuarea de pierderi de gaze si catalizatorul sa nu fie partial infundat.
3. Compresie slaba pe unul sau mai multi cilindri.
4. Daca toate variantele de sus sunt in regula ramane dirijorul orchestrei....ECU de verificat.
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Problema ta e la Lambda 1 se pare.
In mod normal valorile raportate de ea trebuie sa fluctueze inre 100 si 900 mV.
Daca la tine sta ca in printscreen numai la 700mV amestecul e bogat si pot aparea rateuri pe cilindri. Mai pe scurt benzina multa aer putin.
Cu masina oprita si mufa scoasa la masuratoare trebuie sa dea 9ohmi rezistenta de incalzire a sondei.
Verifica valorile date de op-com apoi masoara si sonda.
In mod normal valorile raportate de ea trebuie sa fluctueze inre 100 si 900 mV.
Daca la tine sta ca in printscreen numai la 700mV amestecul e bogat si pot aparea rateuri pe cilindri. Mai pe scurt benzina multa aer putin.
Cu masina oprita si mufa scoasa la masuratoare trebuie sa dea 9ohmi rezistenta de incalzire a sondei.
Verifica valorile date de op-com apoi masoara si sonda.
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare ,
Astazi m-am simtit un pic mai bine si am iesit cu op-com-ul la masina am inregistrat valorile exact cum ai cerut, pornirea fost la rece fara preincalzirea motorului prima inregistrare este facut la prima cheie iar a 2 a este cu motorul deja incalzit relativ.. .
Livedata_2001_Vectra-B_Motor__Z 18 XE_201408311157.csv - 31.5 Kb
Livedata_2001_Vectra-B_Motor__Z 18 XE_201408311159.csv - 23.4 Kb
Astazi m-am simtit un pic mai bine si am iesit cu op-com-ul la masina am inregistrat valorile exact cum ai cerut, pornirea fost la rece fara preincalzirea motorului prima inregistrare este facut la prima cheie iar a 2 a este cu motorul deja incalzit relativ.. .
Livedata_2001_Vectra-B_Motor__Z 18 XE_201408311157.csv - 31.5 Kb
Livedata_2001_Vectra-B_Motor__Z 18 XE_201408311159.csv - 23.4 Kb
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Din cate vad debitmetrul lai schimbat degeaba desi se vedea clar in masuratori ca nu el este de vina. Sonda lambda masoara corect deci nu umbla la ea. Verifica presiunea de benzina din rampa de injectie si revino cu rezultatul, asta daca nu ai rezolvat problema pana acum. Nu ar fi rau sa faci si un test de compresie.
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Sincer nu am rezolvat mai nimic am avut ceva probleme de sanatate si m-am cam lasat de masina , debitmetru avea vina citea undeva la 7 in loc de 10 asa cum citeste acum, plus cand am vrut sa il curat am observat o lamela dezlipita deci era o problema , bobina am schimbat-o ca avea intreruperi , se pare ca in mod miraculos si-a revenit lambda am valori pana la 980 ceea ce inainte nu depãșea 780, zilele trecute mi-a aparut iar P0170 dar nu sa mai aprins martorul în bord l-am depistat la o verificare de rutina, am sa iti urmez sfatul vis a vis de presiune si compresie oricum vroiam sa le verific , ideea e ca evacuarea toata e cam rugjnita si sunt sigur ca am si pierderi mari pe la racord si la finala , trebuie sa le iau prin eliminare si asta costa timp si bani .... Oricum am sa revin cu un nou test de opcom sa recitim valorile sa vedem cum stau de data asta ....
Mulțumesc frumos de raspuns myky.
PS Am mintit un pic , am dat jos unitatea ABS si am refacut faimoasele lipituri , incepuse sa devina enervant becul acela ...
Mulțumesc frumos de raspuns myky.
PS Am mintit un pic , am dat jos unitatea ABS si am refacut faimoasele lipituri , incepuse sa devina enervant becul acela ...
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Am revenit cu informatii multe , am facut distributia pe langa ea am decis sa schimb si niste role de la accesorii plus cureaua de accesorii , intre timp am schimbat si toata evacuarea gen racord , intermediara , finala , probleme nu au mai aparut dar ma surprins un consum exagerat de mare in afara gen 9 -10 dar o puetere a motorului mai crescuta ( spre exemplu urca de la 1000 la 3000 foarte repede si nu da dovada de oboseala numai zic dupa 3000 ) si toate acestea dupa ce am schimbat evacuarea deci una peste alta am reusit sa aduc motorul pe linia de plutire , cum spuneam sonda lambda 1 si-a revenit in mod miraculos si inexplicabil , consumul exagerat ma fortat sa iau decizia de a pune gaz acum stiu ca multi sunt deacord si multi nu parerile sunt impartite dar bugetul meu avea de suferit daca o mai tineam mult asa .
Deci sa nu o mai lungesc problemele mele au fost luate prin eliminare debitmetru schimbat , sonda lambda curatata , evacuare schimbata si bobina de inductie care avea intreruperi, ideea este ca dupa cate cred eu si din experienta capatata pionii principali in toata povestea au fost debitmetrul si apoi sonda lambda , debitmetrul era bulit si masina nu avea putere de loc drept urmare checkengine aprins iar mai tarziu sonda lamba 1 era imbacsita si nu citea valorile corespunzator drept urmare ecu corecta prin a imi da mai multa benzina si apoi aparea missfire pe cilindri check engine aprins lipsa de putere motoru mergea in avarie .
Deci sa nu o mai lungesc problemele mele au fost luate prin eliminare debitmetru schimbat , sonda lambda curatata , evacuare schimbata si bobina de inductie care avea intreruperi, ideea este ca dupa cate cred eu si din experienta capatata pionii principali in toata povestea au fost debitmetrul si apoi sonda lambda , debitmetrul era bulit si masina nu avea putere de loc drept urmare checkengine aprins iar mai tarziu sonda lamba 1 era imbacsita si nu citea valorile corespunzator drept urmare ecu corecta prin a imi da mai multa benzina si apoi aparea missfire pe cilindri check engine aprins lipsa de putere motoru mergea in avarie .
- streetfame
- **
- 92 mesaje
- din 24 Jun 2013
- Tigra 1997 1.6
- Constanta
streetfame
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat