- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
😢
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Cutie manuala 5 viteze sau 6?
P0087 Rail pressure Low pressure este presiune mica in rail.
P0645 releu AC tensiune mica sau mare
P0180 Fuel temperature sensor circuit circuit temperatura motorina
P0651 5V reference voltage circuit 2 tensiune mare sau mica
P0697 5V reference voltage circuit 3 tensiune mare sau mica
Verifica legatura la masa a ECU si eventual cuplele.
Din cauza la P0087 masina intra in Limp Mode
Eroarea P0651 este in stricta legatura cu pedala de acceleratie.A fost scoasa mufa la pedala?
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Defectul este prezent.
Atasez 2 poze cu punctele de masa din compartimentul motor desi nu cred ca de aici este buba.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Totusi pe tester se pot vedea valorile tensiunii pe ambele potentiometre.O tensiune trebuie sa fie dublul celeilalte.
Daca s-au decuplat mufe ....de verificat inca o data.
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catalin huma
- OP
- 9 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Corsa 2008
- Neamt
catalin huma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Deci intai ai avut erorile alea multe 0087 , 651 ,697, etc apoi te-a lasat alternatorul? Si dupa aia 1120?
In ce ordine cronologica sunt evenimentele?
Iti transcriu pasii din TIS
1 . Ce pini sunt in ecuatie....
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2 . Se verifica alimentarea pedalei ....
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2.1 Daca tensiunea e corecta se trece la pasul 3.
2.2 Daca tensiunea nu e corecta se verifica continuitatea intre firul maro/rosu si pinul 83 mufa XC4 de la ECU motor
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3 . Verificare scurt-circuit sau intrerupere masa , se masoara tensiunea intre firul maro/rosu si firul maro/violet
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3.1 Daca tensiunea e corecta se trece la pasul 4
3.2 Daca tensiunea de la pasul 3 nu e corecta se verifica
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
daca tensiuneaa e mai mica de 4,8 V atunci este intrerupt firul intre maro/violet si pinul 35 ECU motor.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
daca tensiunea e mai mare de 4,8 V atunci
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
4. Se pune testerul Op-Com si se verifica la Motor-Valori Reale tensiunea pe senzorul 1 al pedalei care trebuie sa fie mai mica de 0,3 V ( cam 0,97 V stiu ca este )
.....greu cu timpul liber....continui cand pot....
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat