Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Corsa 1.3 cdti din fabricat in 2008. Mi-au aparut niste probleme la plecarea de pe loc...s-a balbait motorul, a intreupt, si s-a oprit . L-am pornit cu greu, dupa care a avut un mers defectuos, cu intreruperi, cu lipsa de putere, s-a mai oprit de cateva ori in mers...asta pana cand am ajuns in primul service. Acolo a venit un baiat, electrician de meserie se pare, a pus mufa sa faca o diagnoza si i-au rezultat cca 9 erori, si anume P0087 (bujii incandescenta), P0645(releu AC), P0180 (temperatura motorina), P0100(debitmetru semnal mic),P 0697 (circuit5v?) si P 0651(tot ceva pe 5v mi s-a spus)...plus inca vreo alte doua erori, zicea el fara importantza. Dupa ce a pus baiatul calculatorul pe masina, i-a dat o stergere erori, in urma careia a rezultat o noua eroare si anume P 1120 (senzor pedala acceleratie)...aceasta eroare nou rezultata avand un caracter permanent si ne mai putand fi resetata... De atunci am fost la nu mai stiu cate service-uri si toata lumea da din umeri...parametrii pedalei de acceleratie sunt in regula ...zic ei, deci nu e pedala de vina...dar masina nu mai trage, are beculetul de "service" aprins permanent, si eu ma tot plimb de la un atelier la altul fara speranta... Ma poate lumina cineva?
Sad
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
DTH sau DTJ motorul?
Cutie manuala 5 viteze sau 6?

P0087 Rail pressure Low pressure este presiune mica in rail.
P0645 releu AC tensiune mica sau mare
P0180 Fuel temperature sensor circuit circuit temperatura motorina
P0651 5V reference voltage circuit 2 tensiune mare sau mica
P0697 5V reference voltage circuit 3 tensiune mare sau mica

Verifica legatura la masa a ECU si eventual cuplele.
Din cauza la P0087 masina intra in Limp Mode
Eroarea P0651 este in stricta legatura cu pedala de acceleratie.A fost scoasa mufa la pedala?
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Initial, adica la aparitia acestei erori P1120 nu a fost scoasa nici o mufa... s-a dat doar o resetare a erorilor initiale. In urma acestui reset a aparut eroarea P1120. Ulterior, adica in zilele urmatoare s-au tot perindat tot felul de mecanici si de pareri, intrucat am mers la o gramada de ateliere de reparatii...unii au scos si pedala de acceleratie, au dat cu nuj ce solutii de curatare a contactelor si toate celelalte, ma rog, ...dar totul a fost in zadar. Eroarea este permanenta si pace, nu se sterge... in diagnoza mai scrie si ceva de genul "neplauzibil" ...ce-o fi vrand sa insemne asta?..nu stiu Sad
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific faptul ca intre timp m-a lasat alternatorul pe care l-am schimbat cu totul...macar asta s-a rezolvat fara alte peripetii si destul de repede...ce-i drept, cam costisitor, dar s-a rezolvat...
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la vreo 6 ateliere de reparatii...si vreau sa spun ca patru dintre ele au o reputatie destul de buna, nu genul de sevice auto in "garaj", in "spatele casei", sau in "curte la vecinul"...s-au verificat si curatat majoritatea cuplelor cred...cel putin asa am vazut eu...nu stiu unde o fi localizat firul ala de masa despre care spui...eu presupun ca toata nebunia asta are la origini functionarea defectuoasa a alternatorului, care avea carbunii uzati si doua canale generoase in bucsele de pe rotor...dar ce sa fac acum cu eroarea asta P1120 care nu se mai duce nicaieri? Si de ce scrie in diagnoza ca defectul este neplauzibil?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Semnalul ( sau feedback-ul ) de la pedala este neplauzibil...nu defectul....
Defectul este prezent.
Atasez 2 poze cu punctele de masa din compartimentul motor desi nu cred ca de aici este buba.



Totusi pe tester se pot vedea valorile tensiunii pe ambele potentiometre.O tensiune trebuie sa fie dublul celeilalte.
Daca s-au decuplat mufe ....de verificat inca o data.
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
S-au verificat toate tensiunile pe tester, mai bine zis cred ca s-a verificat pedala in sine...nu stiu exact, dar s-au verificat niste valori indicate de pedala de acceleratie...cu pedala la ralanti, cu pedala apasata progresiv, cu pedala apasata in totalitate, s.a.m.d. Cred ca oamenii asa si-au dat silinta din cate am vazut eu... Astazi am mers la un amic ce detine un atelier auto, si am pus o pedala noua adusa exact pe seria de sasiu, etc, ma rog. NU S-A SCHIMBAT NIMIC ! DEFECTUL PERSISTA ! P1120 Norocul meu e ca nu a apucat sa o monteze...doar a bagat mufa in cea noua sa vada daca face la fel...si a putut face omul retur la pedala, ca altminteri trebuia sa o mai si platesc pe deasupra Very Happy Am vorbit cu cineva din Arad intre timp si omul zice ca tre sa fie un scurt circuit pe 5v, categoric...dar cum naiba sa dau de el? Tot el spune ca trebuie luat fir cu fir si masurat, sau dezizolate pana la identificarea scurt-circuitului...ma depaseste. Maine am planificare la reprezentanta Opel din Iasi...sper sa nu ma ia cu ECU ...nu as vrea sa scuip pe nimeni pe-acolo pe la reprezentanta...e dat dracului defectul asta bag de seama...
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
S-au verificat toate tensiunile pe tester, mai bine zis cred ca s-a verificat pedala in sine...nu stiu exact, dar s-au verificat niste valori indicate de pedala de acceleratie...cu pedala la ralanti, cu pedala apasata progresiv, cu pedala apasata in totalitate, s.a.m.d. Cred ca oamenii asa si-au dat silinta din cate am vazut eu... Astazi am mers la un amic ce detine un atelier auto, si am pus o pedala noua adusa exact pe seria de sasiu, etc, ma rog. NU S-A SCHIMBAT NIMIC ! DEFECTUL PERSISTA ! P1120 Norocul meu e ca nu a apucat sa o monteze...doar a bagat mufa in cea noua sa vada daca face la fel...si a putut face omul retur la pedala, ca altminteri trebuia sa o mai si platesc pe deasupra Very Happy Am vorbit cu cineva din Arad intre timp si omul zice ca tre sa fie un scurt circuit pe 5v, categoric...dar cum naiba sa dau de el? Tot el spune ca trebuie luat fir cu fir si masurat, sau dezizolate pana la identificarea scurt-circuitului...ma depaseste. Maine am planificare la reprezentanta Opel din Iasi...sper sa nu ma ia cu ECU ...nu as vrea sa scuip pe nimeni pe-acolo pe la reprezentanta...e dat dracului defectul asta bag de seama... si mai e inca ceva ce nu am specificat...am o intarziere de 2-3 secunde la indicatoarele de bord (la acele de la turometru,motorina, ma rog)
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pe bune, cu toate scuzele de rigoare pt limbajul inadecvat...cred ca ma lasa nervii...Un prieten mi-a spus ca defectiunea incepe sa se apropie de calculatorul motorului din ce in ce mai mult...oare ce o sa mai trebuiasca sa schimb la masina asta ? O sa trebuiasca sa schimb masina ? Sa dea bunul Dumnezeu sa nu-i dau foc in fatza reprezentantei Opel in semn de protest Very Happy
  • catalin huma

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos Catastefan...macar mai sunt unii care cat de cat incearca sa dea o solutie Sad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Acum ma mai uit in TIS sa vad ce pasi sunt la verificare pedala.
Ce bine ar fi fost sa fiu electrician ....
Mai tii minte ce avea in coada 1120? Circuit 1 sau 2 high input sau low input sau incorect ratio?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
catalin huma a scris:am uitat sa specific faptul ca intre timp m-a lasat alternatorul ...


Deci intai ai avut erorile alea multe 0087 , 651 ,697, etc apoi te-a lasat alternatorul? Si dupa aia 1120?
In ce ordine cronologica sunt evenimentele?

Iti transcriu pasii din TIS


1 . Ce pini sunt in ecuatie....

2 . Se verifica alimentarea pedalei ....

2.1 Daca tensiunea e corecta se trece la pasul 3.

2.2 Daca tensiunea nu e corecta se verifica continuitatea intre firul maro/rosu si pinul 83 mufa XC4 de la ECU motor

3 . Verificare scurt-circuit sau intrerupere masa , se masoara tensiunea intre firul maro/rosu si firul maro/violet


3.1 Daca tensiunea e corecta se trece la pasul 4

3.2 Daca tensiunea de la pasul 3 nu e corecta se verifica

daca tensiuneaa e mai mica de 4,8 V atunci este intrerupt firul intre maro/violet si pinul 35 ECU motor.

daca tensiunea e mai mare de 4,8 V atunci



4. Se pune testerul Op-Com si se verifica la Motor-Valori Reale tensiunea pe senzorul 1 al pedalei care trebuie sa fie mai mica de 0,3 V ( cam 0,97 V stiu ca este )

.....greu cu timpul liber....continui cand pot....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Atentie la valorile "vazute" de calculator...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR