- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
Sunt membru nou nout pe acest forum, dar am o problema in legatura cu care doar voi, posesorii de Opel, ma puteti ajuta. Am un Opel Insignia motor 2.0 CDTI, 160 cp, cu 170 000 km ce da niste simptome anormale. Dupa ce am schimbat furtunul turbo fiindca era spart (mi s-a zis ca e o problema frecventa la Insignia) am sesizat un zgomot la schimbarea treptelor de viteza ce dureaza cateva secunde. Sunetul se accentueaza la urcarea in rampa si seamana cu un harjait (ca o piesa de metal ce loveste alta piesa...nu stiu sa descriu mai bine). Am fost la reprezentanta si mi s-a zis ca fie s-a rupt o clapeta de la galeria de admisie si a luat-o prin motor si zdrangane undeva (cica se poate opri fie in catalizator fie in filtrul de particule) fie o problema de geometrie a turbosuflantei datorata depunerilor de calamina.
A mai patit cineva ceva asemanator? Ambele sunt lucrari costisitoare si se pare ca clapetele acelea de plastic sunt si alea o problema frecvent intalnita la Insignia.... 😠 Mi se par cam multe probleme la o masina care e destul de scumpa...Multumesc!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ia legatura cu @ maiandrei si afli de la un singur om tot ce tine de reparatie.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu prea inteleg cum adica taseul duce ori la catalizator or la filtrul de particule din moment ce acele clapete sunt pe admisie, de acolo ele pot ajunge in zona supapelor unde in functie de cat de mici sunt bucatelele ajung sa treaca sau nu de supapa si sa pastrunda in camera de ardere adica in cilindru unde daca sunt foarte mici si de plastic se ard si se lipesc fie pe piston fie pe cilindru sau daca nu apuca sa iasa pe supapele de evacuare si abia atunci ajung in catalizator si eventual in filtrul de particule. Deci ce ti-au spus eu consider ca este o poveste de adormit copii mici...
Nu stiu cum sunt clapetele la motorul tau prinse de ax si nici ce fel de sunet ai dar ceva este putred la mijloc....
Daca intradevar este vorba de o clapeta desfacuta atunci tind sa cred ca ea este in zona supapelor si acolo se tot roteste si se agita de la fluxul de aer de admisie si loveste in pereti si in supapa si scoate acel zgomot metalic...
Sfatul meu este sa iti faci un mini concediu de week-end cu programare la Opel West Oradea (ia legatura cu colegul nostru Libra din Oradea ca ii cunoaste bine pe toti de la acea reprezentanta) si vezi ce spun si ei acolo. Cu ocazia asta faci si o baie la Felix si macar nu te duci degeaba pana acolo...
Eu zic sa incerci sa rezolvi cat mai repede si sa incerci sa mergi la turatii nu foarte mari...
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cat despre clapetele buclucase din cate stiu la opel ele sunt atasate de ax cu nituri nu cu suruburi ca la motoarele BMW unde sunt acele probleme iar probabilitatea sa fie rupte alea este mai rara. Eu am vazut la un motor ca al meu Y20DTH care s-au indoit clapetele de la faptul ca se depusese prea multa calamine si nu mai inchideau corect dar nu s-a rupt nici o clapeta si nici nu se vedea sa fie vreun nit fortat. Si am indreptat clapetele si opuneau o forta considerabila ca erau din tabla de 1 sau 1.5 mm nu mai tin minte exact asa ca putin probabil sa fie de la clapete problema. asteptam oricum deznodamantul...
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dupa numele de pe forum esti fata si este posibil sa incerce sa te tepuiasca putin 😢
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
marinBBB
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2014
- Mesaj Privat
Acum sa va spun povestea mea, am avut o eroare la filrul de particule de nu mai imi pornea masina sau mergea foarte prost de la senzorul de temperatura din filtru de particule imi da temperatura mare in galerie "engine overheated stop engine" asa ca am fost la Opel Radacini Bucuresti pentru o diagnoza, surpriza acum vine dupa diagnoza filtru particule prea plin nimic suspect dar imi zice mecanicul ca am un zgomot ciudat pe care eu sincer nu-l sesizez dar poate nu ma pricep eu in fine acum vine bomba "trebuie schimbata galeria de admisie pentru ca are acel zgomot si pentru ca are 250.000 km, care costa in jur de 3000 ron cu manopera si tot" aceiasi poveste de mai sus cu clapetele respective acum nu stiu ce sa fac. Am uitat sa zic ca am mai facut o diagnoza generala acum o luna pentru un senzor de ABS si nu au zis nimic in legatura cu asta.
Insignia 2009 2000CDTI 160 CP Automata cu 250.000 km
MULTUMESC MULT!
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
Vad ca e un diagnostic frecvent în ceea ce privește galeria de admisie...oricum si dacã s-a rupt o clapetã nu are prea mult rãu ce sa facã fiindcã e din plastic și trece prin niște procese mecanice foarte dure și temperaturi înalte pana sa ajungã în turbo. Lucrarea nu ar trebui sa coste asa mult (galerie 1100 Ron și manopera 700 Ron în reprezentanta). Sunetul care se auzea la mine nu era la ralanti, doar în mișcare când era puțin subturata mașinã. Asculta bine ce se aude...e un sunet de metal care patineazã, e o bãtaie, e șuierat?
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1664780
- Ioana Ines
- OP
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
oricum se perfectioneaza pe zi ce trece si tot mai multe piese sunt facute din plastic cu forme si configuratii din cele mai diverse si din materiale din ce in ce mai complicate cu proprietati tot mai apropiate de cele ale metalului si chiar peste in unele cazuri...
- catalin_stoicescu
- *
- 41 mesaje
- din 22 Nov 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Dambovita
catalin_stoicescu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2014
- Mesaj Privat