tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut, am nevoie de niste sfaturi legate de Corsa D.
Intentionez sa cumpar un Corsa 1.3 diesel in jurul a 70.000 - 80.000 de km si as vrea sa ma lamuresc in vedere cu:
1. Cam ce "pica" la km astia in general (avand o Vectra, am invatat din mers unele lucruri, dar la Corsa nu ma pricep).
Trebuie sa ma pregatesc pt unele reparatii, sau macar pana la 100.000 si ceva de km pot sa stau linistit? Masina va fi folosita
putin timp in Romania, urmand ca de la anul sa ma mut in alta tara si ma gandesc ca va fi alt regim de condus acolo. De exemplu
am ramas uimit cand am auzit ca in Franta lumea nu schimba uleiul decat dupa 30.000 de km (pe cand la Vectra in Romania schimbam uleiul
la 9000km)
2. Marea nedumerire cu filtrul de particule. La Vectra am dat jos filtrul prin 2009 pt ca s-a infundat de tot (nimeni nu stia ca masina are asa ceva -
nici macar la RAR nu stiau ce e ala cand am adus masina in tara). De atunci am invatat mai multe despre cum sta treaba cu DPF, dar mai am curiozitati.
De exemplu, prin OP-COM se recomanda sau nu sa se faca regenerarea filtrului? Este o procedura recomandata pt intretinere sau este foarte periculoasa si
risti sa strici mai mult decat sa lungesti viata filtrului?
In afara de faptul ca trebuie sa pun ulei Mobil1 ESP Formula, mai trebuie tinut cont de alte detalii?
3. Sunt ceva diferente de fiabilitate intre 1.3 DTJ si DTH? Sper sa nu fi gresit codul motoarelor. Ma refer la cele de 75 si 90 de cai parca.
Nu caii putere m-ar determina sa aleg masina, ci fiabilitatea. Stiti cumva daca DTJ de exemplu are niste probleme cunoscute, sau amandoua sunt ok?
4. Mi-ar fi de ajutor daca cineva are o carte tehnica si mi-ar spune cam ce revizii trebuie facute de la numarul acesta de km inainte. Fiind distributie pe lant,
presupun ca nu trebuie sa ma gandesc la asta. La Vectra am schimbat-o (fiind curea) dupa 80.000 de km, dar in Franta lumea schimba cureaua dupa 200.000 km.
Totul e diferit si ma "baga in ceata".
As aprecia povesti personale, intamplari, sfaturi de orice tip.
Va multumesc.
Intentionez sa cumpar un Corsa 1.3 diesel in jurul a 70.000 - 80.000 de km si as vrea sa ma lamuresc in vedere cu:
1. Cam ce "pica" la km astia in general (avand o Vectra, am invatat din mers unele lucruri, dar la Corsa nu ma pricep).
Trebuie sa ma pregatesc pt unele reparatii, sau macar pana la 100.000 si ceva de km pot sa stau linistit? Masina va fi folosita
putin timp in Romania, urmand ca de la anul sa ma mut in alta tara si ma gandesc ca va fi alt regim de condus acolo. De exemplu
am ramas uimit cand am auzit ca in Franta lumea nu schimba uleiul decat dupa 30.000 de km (pe cand la Vectra in Romania schimbam uleiul
la 9000km)
2. Marea nedumerire cu filtrul de particule. La Vectra am dat jos filtrul prin 2009 pt ca s-a infundat de tot (nimeni nu stia ca masina are asa ceva -
nici macar la RAR nu stiau ce e ala cand am adus masina in tara). De atunci am invatat mai multe despre cum sta treaba cu DPF, dar mai am curiozitati.
De exemplu, prin OP-COM se recomanda sau nu sa se faca regenerarea filtrului? Este o procedura recomandata pt intretinere sau este foarte periculoasa si
risti sa strici mai mult decat sa lungesti viata filtrului?
In afara de faptul ca trebuie sa pun ulei Mobil1 ESP Formula, mai trebuie tinut cont de alte detalii?
3. Sunt ceva diferente de fiabilitate intre 1.3 DTJ si DTH? Sper sa nu fi gresit codul motoarelor. Ma refer la cele de 75 si 90 de cai parca.
Nu caii putere m-ar determina sa aleg masina, ci fiabilitatea. Stiti cumva daca DTJ de exemplu are niste probleme cunoscute, sau amandoua sunt ok?
4. Mi-ar fi de ajutor daca cineva are o carte tehnica si mi-ar spune cam ce revizii trebuie facute de la numarul acesta de km inainte. Fiind distributie pe lant,
presupun ca nu trebuie sa ma gandesc la asta. La Vectra am schimbat-o (fiind curea) dupa 80.000 de km, dar in Franta lumea schimba cureaua dupa 200.000 km.
Totul e diferit si ma "baga in ceata".
As aprecia povesti personale, intamplari, sfaturi de orice tip.
Va multumesc.
natuzzy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2014
- Mesaj Privat
1. Eu am 100.005 km cu masina un opel corsa 1.3 dtj 55 kw 75 caluti si nu am schimbat pana acum decat alternatorul care sa stricat sin cauza mea ca nu am schimbat cureaua cu accesorii, in rest nu am schimbat nimic. Uleiul si filtrele au le schimb anual in toamna costa in jur de 400 lei: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen. Filtrul de motorina il schimb la 40.000 (alimentez numai de la pompa si nu de pe marginea drumului). Conduc anual in jur de 20.000 de km in Bucuresti majoritatea.
2. Nu ma pricep
3. In ceea ce priveste motorul dtj sau dth, eu il am pe primul si pot sa spun ca sunt foarte multumit de el. Diferenta se vede la plecarea de pe loc, in rest nu am sesizat diferente majore. Consumul este mai mult decat bun.
In oras (ma raportez la capitala) este de 6,5, iar in afara este undeva la 4% mers constant cu 100 km de autostrada și 60 in localitati.
4. Distributia fiind pe lant eu nu am schimbat-o pana acum. La service opel au spus sa trec de 150,000 km si apoi sa vedem.
Concluzionand, este o masinuta care tine cu casa. Recomand. Eu o am pe a mea din 2007.
2. Nu ma pricep
3. In ceea ce priveste motorul dtj sau dth, eu il am pe primul si pot sa spun ca sunt foarte multumit de el. Diferenta se vede la plecarea de pe loc, in rest nu am sesizat diferente majore. Consumul este mai mult decat bun.
In oras (ma raportez la capitala) este de 6,5, iar in afara este undeva la 4% mers constant cu 100 km de autostrada și 60 in localitati.
4. Distributia fiind pe lant eu nu am schimbat-o pana acum. La service opel au spus sa trec de 150,000 km si apoi sa vedem.
Concluzionand, este o masinuta care tine cu casa. Recomand. Eu o am pe a mea din 2007.
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
- rauljantea
- *
- 3 mesaje
- din 06 Aug 2014
- Cluj
rauljantea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Prietena mea are o Corsa 1.3 diesel ( DTJ ) pe care a luat-o la 87.000 km si merge brici.
Acum are 100.000 si inafara de 1 bec si consumabile nu a schimbat nimic.
Cu filtru nu ai probleme. Cand a luat-o i s-a spus ca s-ar putea sa fie imbibat filtrul pentru ca masina a fost rulata mai mult in oras , asa ca a mers la un serivice si i s-a facut o regenerare. Nu s-a intamplat nimic. Ulei a pus Castrol Edge pentru filtru de particule.
De distributie nu ai ce sa te atunci pana la 150.000 km.
O masina foarte buna, mai ales prin consumul foarte mic
Prietena mea are o Corsa 1.3 diesel ( DTJ ) pe care a luat-o la 87.000 km si merge brici.
Acum are 100.000 si inafara de 1 bec si consumabile nu a schimbat nimic.
Cu filtru nu ai probleme. Cand a luat-o i s-a spus ca s-ar putea sa fie imbibat filtrul pentru ca masina a fost rulata mai mult in oras , asa ca a mers la un serivice si i s-a facut o regenerare. Nu s-a intamplat nimic. Ulei a pus Castrol Edge pentru filtru de particule.
De distributie nu ai ce sa te atunci pana la 150.000 km.
O masina foarte buna, mai ales prin consumul foarte mic
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
168.000 am cu Corsa mea.
Masina am cumparat-o noua, doar eu am ingrijit-o, KM sunt reali.
ce am schimbat la ea:
1.opritorul de la usa sofer, - pe garantie
2. furtunul dupa intercooler, pe la 135.000 de km
3. manerul interior usa sofer (s-a exfoliat acea folie de aluminiu) - pe garantie,
4. 2 rulmenti in cutia de viteze (se duc rulmentii in cutia cu 6 trepte) , pe la 140.000 de km parca
5. Flanse amortizoare, - la 167.000 km
6. Tampon balans motor -la 167.000 km
7. o garnitura la filtrul de motorina (probabil la tine filtrul de schimb vine cu acea garnitura) pe la 150.000 de km
8. bujiile incandescente (s-a ars bujia pe cilindrul 3, le-am schimbat pe toate) astazi schimbate la 168.000 de km
9. distributia schimbata la 160.000 de km
10. de doua ori un bec in consola centrala (modulul de clima), iar modulul de clima l-am schimbat o data in ultima zi de garantie (fantele de aerisire dadeau sa gripeze)
in afara de poz. 2, 4 si 6, restul toate-s consumabile...
Per ansamblu, deocamdata sunt multumit de masina. In afara celor descrise mai sus, masina nu a costat decat reviziile la 10-12.000 de km, si motorina....
Filtrul de particule nu mi-a mai facut probleme. Atentie la uleiul pus in motor (neaparat DEXOS 2), si nu opri motorul cand prinzi regenerare la relanti (ai sa vezi consum exagerat la relanti, in loc de 0.3 o sa ai cam 1.2-1.4 l motorina in relanti).
Mergi cu ea ea turata (constant 2800 ture) si nu schimba sub 3000 ture.
Masina am cumparat-o noua, doar eu am ingrijit-o, KM sunt reali.
ce am schimbat la ea:
1.opritorul de la usa sofer, - pe garantie
2. furtunul dupa intercooler, pe la 135.000 de km
3. manerul interior usa sofer (s-a exfoliat acea folie de aluminiu) - pe garantie,
4. 2 rulmenti in cutia de viteze (se duc rulmentii in cutia cu 6 trepte) , pe la 140.000 de km parca
5. Flanse amortizoare, - la 167.000 km
6. Tampon balans motor -la 167.000 km
7. o garnitura la filtrul de motorina (probabil la tine filtrul de schimb vine cu acea garnitura) pe la 150.000 de km
8. bujiile incandescente (s-a ars bujia pe cilindrul 3, le-am schimbat pe toate) astazi schimbate la 168.000 de km
9. distributia schimbata la 160.000 de km
10. de doua ori un bec in consola centrala (modulul de clima), iar modulul de clima l-am schimbat o data in ultima zi de garantie (fantele de aerisire dadeau sa gripeze)
in afara de poz. 2, 4 si 6, restul toate-s consumabile...
Per ansamblu, deocamdata sunt multumit de masina. In afara celor descrise mai sus, masina nu a costat decat reviziile la 10-12.000 de km, si motorina....
Filtrul de particule nu mi-a mai facut probleme. Atentie la uleiul pus in motor (neaparat DEXOS 2), si nu opri motorul cand prinzi regenerare la relanti (ai sa vezi consum exagerat la relanti, in loc de 0.3 o sa ai cam 1.2-1.4 l motorina in relanti).
Mergi cu ea ea turata (constant 2800 ture) si nu schimba sub 3000 ture.
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Seria Z13xyz sunt cele mai problematice puse vreodata de Opel, motor luat de la macaronari.
Daca nu ma crezi intreaba mecanicii...
Nu recomand deloc acest motor, daca are si dpf atunci sa vezi distractie, nu vei mai fi in RO unde se scoate, se resofteaza si acolo unde vei fi sa vezi manopera. Dintii se fac in tara, reparatiile la masina tot in tara !
Daca nu ma crezi intreaba mecanicii...
Nu recomand deloc acest motor, daca are si dpf atunci sa vezi distractie, nu vei mai fi in RO unde se scoate, se resofteaza si acolo unde vei fi sa vezi manopera. Dintii se fac in tara, reparatiile la masina tot in tara !
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
intre Z13 xyz si A13xyz (an de fabricatie 2011) am inteles ca sunt diferente, poate nu notabile, dar sunt.
-EGR-ul nu mai e actionat cu electrovalva, pe baza de impulsuri, ci pistonul este actionat de motoras, deci viata mai lunga, forta actionarii pistonasului fiind mai mare
-Regulatorul si pompa de inalta presiune nu sunt la fel, au mici imbunatatiri.
Softurile difera, deci un alt management de motor, ceea ce poate duce la imbunatatiri mari, ca performanta, si de ce nu fiabilitate.
Doar astea le stiu legat de motor, de la mecanicul care s-a ocupat de masina mea.
eu am mers cu ea 168.000 de KM, plimbata in Romania, si motorul suna ca-n prima zi.
Daca ii dau ulei si filtre de calitate,schimbate la 10.12.000 de km, motorina buna (nu va zgarciti la diferentele de pret intre motorina de 50 si cea de 55 ca nu merita, pentru diferenta de 10 lei la plin...) eu cred ca n-are ce sa ti se strice chiar asa.
Dieselul nu e motor de oras!.
Motorul meu suna ca-n prima zi, consumul de ulei nu s-a schimbat deloc (5W30 scade pe joja intre schimburi cam 50ml, deci e super OK).
Singurul repros care l-as putea face motorului ar fi zgomotul, in comparatie cu alte dieseluri, 1.3 CDTI-ul e destul de zgomotos.
Altceva ce pot spune? consum beton, 210Nm la 95 cai e arhisuficient pentru un motoras ca asta.
O data m-a apelat prin statia radio un tip cu un Audi sa ma intrebe ce motor am pe CORSA, depaseam la deal si tipul era incantat de demarajul masinii mele....
LEGAT DE DPF: o singura problema am avut din fabrica, cu senzorul de presiune care dadea semnal eronat si de aici erori in bord. Dupa schimbarea acelui senzor pe garantie, de atunci am mers prin romania 150.000de KM, in care practic am uitat ca am DPF.
Carti dintre voi conduc ruleaza o masina timp de 150.000 de KM, in mai putin de 4 ani? Eu am facut-o, si daca merge tot asa, sunt convins ca ar tine inca atat.
Doar cine nu stie sa conduca o masina cu DPF si nu e atent la regenerari, va avea probleme cu ea.
Poate ca sunt eu sofer atipic ce acorda o ingrijire extrema masinii, dar Opelul in sine e o masina mult mai pretentioasa ca altele.
Avem la servici masini VW, masini pe care le forjeaza toti prostii si le conduc cum apuca, masini la care n-am vazut nici macar o interventie in service, doar revizii, si toate au peste 150.000 de KM si fucntioneaza inca foarte bine.
Nu sunt fan VW, dar totusi, diferentele de pret de 5-6000 de EUR intre VW si Opel, trebuie sa reflecte si o calitate usor mai buna, nu?
-EGR-ul nu mai e actionat cu electrovalva, pe baza de impulsuri, ci pistonul este actionat de motoras, deci viata mai lunga, forta actionarii pistonasului fiind mai mare
-Regulatorul si pompa de inalta presiune nu sunt la fel, au mici imbunatatiri.
Softurile difera, deci un alt management de motor, ceea ce poate duce la imbunatatiri mari, ca performanta, si de ce nu fiabilitate.
Doar astea le stiu legat de motor, de la mecanicul care s-a ocupat de masina mea.
eu am mers cu ea 168.000 de KM, plimbata in Romania, si motorul suna ca-n prima zi.
Daca ii dau ulei si filtre de calitate,schimbate la 10.12.000 de km, motorina buna (nu va zgarciti la diferentele de pret intre motorina de 50 si cea de 55 ca nu merita, pentru diferenta de 10 lei la plin...) eu cred ca n-are ce sa ti se strice chiar asa.
Dieselul nu e motor de oras!.
Motorul meu suna ca-n prima zi, consumul de ulei nu s-a schimbat deloc (5W30 scade pe joja intre schimburi cam 50ml, deci e super OK).
Singurul repros care l-as putea face motorului ar fi zgomotul, in comparatie cu alte dieseluri, 1.3 CDTI-ul e destul de zgomotos.
Altceva ce pot spune? consum beton, 210Nm la 95 cai e arhisuficient pentru un motoras ca asta.
O data m-a apelat prin statia radio un tip cu un Audi sa ma intrebe ce motor am pe CORSA, depaseam la deal si tipul era incantat de demarajul masinii mele....
LEGAT DE DPF: o singura problema am avut din fabrica, cu senzorul de presiune care dadea semnal eronat si de aici erori in bord. Dupa schimbarea acelui senzor pe garantie, de atunci am mers prin romania 150.000de KM, in care practic am uitat ca am DPF.
Carti dintre voi conduc ruleaza o masina timp de 150.000 de KM, in mai putin de 4 ani? Eu am facut-o, si daca merge tot asa, sunt convins ca ar tine inca atat.
Doar cine nu stie sa conduca o masina cu DPF si nu e atent la regenerari, va avea probleme cu ea.
Poate ca sunt eu sofer atipic ce acorda o ingrijire extrema masinii, dar Opelul in sine e o masina mult mai pretentioasa ca altele.
Avem la servici masini VW, masini pe care le forjeaza toti prostii si le conduc cum apuca, masini la care n-am vazut nici macar o interventie in service, doar revizii, si toate au peste 150.000 de KM si fucntioneaza inca foarte bine.
Nu sunt fan VW, dar totusi, diferentele de pret de 5-6000 de EUR intre VW si Opel, trebuie sa reflecte si o calitate usor mai buna, nu?
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut!recomand cu incredere corsa,e o masina foarte buna pentru mine,am avut si c iar acum am d de 2 ani luata second din germania,am 137000 si nu am avut nici o problema pana acum cu ea,eu unul am optat pentru dth 90 cai fara DPF,6 trepte,apropo...d_claudiuus spune-mi si mie te rog unde ai facut lucrarea cu rulmentii din cutie,nu am probleme dar ma interesez,am mai intrebat la unii mecanici dar nu am primit un raspuns concret. tinculetz atata timp cat bagi consumabile si ulei de calitate nu ar trebui sa apara problema.bafta!
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Reaparatia la cutie am facut-o in reprezentanta OpelHuber Sibiu, reparata de meseriasul mecanic Paul.
Insa,am auzit ca sunt meseriasi unde iesi cu mult mai ieftin in CLuj sau Campia Turzii.
Este un tip pe forum Andreixyz care se pricepe, il poti contacta pe el.Ilgasesti pe forum la topicuri decutie viteze m32 Astra.
Noi pe Corsa avem M20WR.
Daca mai pica odata,am s-o repar in Cluj,ca la reprezentanta, desi lucrarea a fost facuta profi,m-a uscat de bani.
Insa,am auzit ca sunt meseriasi unde iesi cu mult mai ieftin in CLuj sau Campia Turzii.
Este un tip pe forum Andreixyz care se pricepe, il poti contacta pe el.Ilgasesti pe forum la topicuri decutie viteze m32 Astra.
Noi pe Corsa avem M20WR.
Daca mai pica odata,am s-o repar in Cluj,ca la reprezentanta, desi lucrarea a fost facuta profi,m-a uscat de bani.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
1500 RON toti rulmentii (6bucati) si vreo 1400 manopera. Este problema comuna, rulmentii sunt identici si la M20WR si la M32.
Mie mi-a picat pe la 142.000. Inca nu sunt sigur daca mi-a picat pur si simplu,sau din cauza ca la 120.000 de km am schimbat uleiul si mi s-a inlocuit doar cu 2 litri, deci ulei insuficient.
Acum am 170.000 si deocamdata problema nu a mai aparut, in cutie am 2.4 litri ulei 75W80 SL5,Motul. La Corse apare aceasta uzura dar mult mai rar decat la Astra, unde cuplul este mai mare si forta aplicata pe transmisie este mai mare.
Daca gasesti un specialist in cutii de viteze te va costa mai putin ca la reprezentanta. Desi am fost foarte multumit de cum s-a lucrat, pretul este totusi foarte mare.
Vezi ca este topic la Carsa D despre cutii de viteze M32 (de fapt pe Corsa este M20WR,darcum am spus, rulmentii si problemele sunt aceleasi) si mai gasesti si la Astra un topic mult mai complet.
Mie mi-a picat pe la 142.000. Inca nu sunt sigur daca mi-a picat pur si simplu,sau din cauza ca la 120.000 de km am schimbat uleiul si mi s-a inlocuit doar cu 2 litri, deci ulei insuficient.
Acum am 170.000 si deocamdata problema nu a mai aparut, in cutie am 2.4 litri ulei 75W80 SL5,Motul. La Corse apare aceasta uzura dar mult mai rar decat la Astra, unde cuplul este mai mare si forta aplicata pe transmisie este mai mare.
Daca gasesti un specialist in cutii de viteze te va costa mai putin ca la reprezentanta. Desi am fost foarte multumit de cum s-a lucrat, pretul este totusi foarte mare.
Vezi ca este topic la Carsa D despre cutii de viteze M32 (de fapt pe Corsa este M20WR,darcum am spus, rulmentii si problemele sunt aceleasi) si mai gasesti si la Astra un topic mult mai complet.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
suciuvlad
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2014
- Mesaj Privat