Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aici atasez poze cu egr dupa 200.000 km.
In timpul operatiunii :


Asistentul,ca sa fac treaba ca la carte :

Valva demonata :


Nu am mai facut poze de final ca ma usturau si mainile de la carburol ,desi am folosit manusi la curatare.A iesit bine ,am facut proba ,am uns cu putin wd-40 dupa care am montat la loc tot.A pornit la sfert de cheie(nu am apucat sa ma plimb) ,problema mea a venit la montarea finala ..nu a vrut sa mai porneasca.
Se pare ca s-a prajit un calculator datorita unui scurt a 2 a fire (o sa scriu in topic dedicat problema mea).
Mare atentie cum umblati pe acolo !
Spor la treaba colegi.
Skip ads

  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Astãzi am dat egr-ul jos ºi l-am curãþat. Demontarea se face relativ repede iar curãþarea o facem fiecare cu ce avem la indemanã. Ca ºi idee, am gãsit in el atata mizerie incat aº fi umplut un pahar de 50 ml. Dupã remontare nu am simþit nici o diferenþã in mersul motorului dar sigur asta ii dã un plus in funcþionare.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Nu are cineva un desen cu garniturile alea de la egr de tabla sau macar grosimea. Vreau sa le fac pe laser. Fac cinste celui care ma ajuta cu 2 garnituri Smile.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut. am citit acest topic de la un capat la altul. Multi am vazut ca ati curatat egr-urile insa marea majoritate a spus ca nu au simtit modificari in mersul motorului.
Am si eu un astra G din 2000, motor y1,7dt, si de ceva timp la rece cand pornesc masina mi se aprinde martorul check engine( acel robinet cum zic unii). daca dupa 15 minute de mers, opresc motorul, dupa ce repornesc, martorul nu se mai aprinde, insa motorul parca trage foarte greu, se tureaza dupa ce apas acceleratia.
Nu am ajuns cu ea la tester. ar putea avea cumva aceste simptome de la depunerile din valva egr,? sau poate debitmetru?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Incearca sa citesti erorile cu pseudoagrafa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posteaza erorile
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat @catastefan, am incercat dar eu nu am martorul acela ''masinuta cu cheita''
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate nu ai bec....?
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu, martorul acela a fost instalat pe masinile cu modelul de motor y1,7dt, din anul 2001+, iar masina mea este din 2000
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu am luat de buna ce scrie la tine la prezentare.....2001
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
a ramas in familie si aia, eu am alta acum Wink
  • Daniel Badea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Va salut ! Tocmai ce mi-am achizitionat un Opel Astra G cu motor Y17DT si am inteles de la niste prieteni ca exista un interval de turatii in care trebuie sa functioneze motorul pentru ca supapa EGR sa nu aiba probleme , Tipul vorbea de intervalul 2000-2500 . Poate cineva sa confirme sau sa infirme aceasta afirmatie ? Va multumesc anticipat !
  • Costinb3

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Va salut. De la motor clasic pe benzina, am trecut de curand la motor diesel si incerc sa aflu cate ceva.
Curatarea cu spray adecvat a sistemului de admisie aer-EGR-turbina a dat rezultate bune pentru Corsa 1,3 cdti D, 55 kW, 75 cp, Z13DTJ, din 2007 (110.000 km) - sau alt tip de motor cu sistem similar ? Daca da, spray-ul nu deterioreaza cauciuc, pvc etc?
Se poate curata suficient de bine intreg ansamblul (patrunde prin toate partile esentiale) cu actionare intr-un singur loc (conform instructiunilor aferente spray - sau se aplica in mai multe locatii)?
Inteleg, din prezentarea produselor spray, ca nu necesita demontarea subansamblelor; accesul ar fi extrem de facil, deci s-ar putea curata destul de des, la fiecare inlocuire de filtre (de exemplu).
Multumesc.
  • vozianion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am si eu un Astra G, motor y17dt, de 2 ani. Si in ultima vreme incepuse sa cam scoata fum la accelerari, citeodata scotea cite un nor negru de nu se vedea masina din spate.Si o a doua problema - relanti instabil, atat la rece cat si la cald. In acest weekend am curatat si eu in sfarsit EGR-ul ( de mult imi doream doar ca nu aveam curaj ). Intr-un final l-am scos, curatat si montat la loc. Era plin de mizerie, am curatat cred ca aproape 1 ora. Toata operatia mi-a luat ccs 3 ore. Am facut si poze : pana si dupa curatare. Spre bucuria mea acum numai scoate fum asa cum o facea, mai scoate ceva dar foarte putin si numai daca trec de 3000 tur/min ( accelerari bruste ), dar din pacate nu am scapat de relanti instabil. Ma gandesc sa schimb senzorul de presiune de pe pompa de alimentare, dar mie frica sa nu-l cumpar in zadar. Pentru cei care nu se incumeta sa se apuce de curatat EGR, sa stiti ca e usor, doar ca trebuie sa fiti atenti de unde scoatetisi cum se monteaza la loc. Mult succes sa aveti!
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut colegii. O întrebare, de cât este piulita aceea mare de la EGR la Astra Y17DT?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR