Domnule Tache, masinile SH aduse in RO au km multi, chiar impresionant de multi. Momentan romanilor , inclusiv dvs va place sa fiti mintiti cand achizitionati o masina. Adica doriti masina la jumatate de pret fata de una cu km reali din Germania. Daca chiar asta doriti toti cei care aduc masini din afara exact asta va oferim. Km dati inapoi in general la o masina de 3-4 ani cu un rulaj de 170 000 km , se dau inapoi cam pe la 90 000-100 000 km adica cam 50-60 000 km. La o masina de 8 ani rulajul trebuie sa fie aproximativ 300-350 000 km plus mici defecte optice remediabile in tara pentru a o vinde dvs cu 3500 Euro dar in acelasi timp profitul garantat pe masina adusa sa plece de la 500 E. Deci ea 3500 + taxa 700= 4300 pretul unui Astra H diesel "recent adus". Lucrul acesta adica 4500 E (care include taxa de timbru) pentru un H din 2006 este imposibil de realizat ,deoarece un H cu 150 000 km REALI acelasi an de fabricatie se invarte la 4-4500 E in Germania ... daca mai pui 500 E drumul ..plus inca 500 profitul bisnitarului plus inca 700 taxa ajungi la aproape 6000 E. Cati romani ar da 6000 pe un H din 2006 .. iti eu .. nici naiba nu da pentru ca piata este plina de pocnitori la 4000 .
O masina rulata in conditii de autostrada in Germania nu are voie sa-si arate cei 300 000 km din bord...nu are uzura.
Referitor la Z16XEP-ul achizitionat de dvs , asteptati inca 10 000 km pentru a putea spune ca ati facut chiar o alegere buna. In general masinile pe benzina sunt foarte pretentioase la peste 200 000 km ...
Nu denigrati un diesel Opel doar pentru ca nu sunteti pregatit sa credeti ca poate rulajul masinii respetive tinde catre 400 000.... km in care probabil nu s-a cheltuit prea mult pe mentenanta. Dar cat sa tine si ele?
O zi buna.