- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
am achizitionat un opel insignia model 2009 motor 2 motorina 160 hamsteri
acum o saptamana mi-a aparut in bord problema cu filtrul de particule ca este plin ( ok nestiind ca trebuie sa ii se faca regenerarea am oprit motorul, l-am pornit am plecat la drum , toate bune si frumoase eroarrea nu a mai aparut )
i-am dat putin talpa si mi-a taiat turatiile ( aparand in bord check service soon ) ( dupa vreo 30 km de cand am oprit motorul )
am fost la service si mi-au spus ca trebuie o regenerare fortata la filtru ( a fost facuta , masina a mers cateva zile bine )
acum daca o tin in a treia la 80h/ in jur de 3000 turatii daca nu ma insel dupa 1 km maxim iarasi imi da chek service soon )
MENTIONEZ CA DUPA CE II IAU CONTACTUL SI O PORNESC DIN NOU NU IMI MAI APARE NIMIC IN BORD
asa de curiozitate as dori niste pareri proprii si personale ce ar putea provoca acest lucru si daca ma puteti indruma catre un service sa rezolve rapid ( chiar nu am chef , sa merg la un service si sa pesupuna care e problema VREAU SA MERG SA IMI ZICA EXACT CE ESTE STRICAT SI SA SCHIMB )
ca daca imi mai face o data asa o sa imi vina sa si sa ma impusc
acum o saptamana mi-a aparut in bord problema cu filtrul de particule ca este plin ( ok nestiind ca trebuie sa ii se faca regenerarea am oprit motorul, l-am pornit am plecat la drum , toate bune si frumoase eroarrea nu a mai aparut )
i-am dat putin talpa si mi-a taiat turatiile ( aparand in bord check service soon ) ( dupa vreo 30 km de cand am oprit motorul )
am fost la service si mi-au spus ca trebuie o regenerare fortata la filtru ( a fost facuta , masina a mers cateva zile bine )
acum daca o tin in a treia la 80h/ in jur de 3000 turatii daca nu ma insel dupa 1 km maxim iarasi imi da chek service soon )
MENTIONEZ CA DUPA CE II IAU CONTACTUL SI O PORNESC DIN NOU NU IMI MAI APARE NIMIC IN BORD
asa de curiozitate as dori niste pareri proprii si personale ce ar putea provoca acest lucru si daca ma puteti indruma catre un service sa rezolve rapid ( chiar nu am chef , sa merg la un service si sa pesupuna care e problema VREAU SA MERG SA IMI ZICA EXACT CE ESTE STRICAT SI SA SCHIMB )
ca daca imi mai face o data asa o sa imi vina sa si sa ma impusc
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
Practic a schimbat un senzor care cred ca da comenzi la turbina . Este situat Langa inchiderea de la capota dreapta . Se conecteaza o mufa si 2 furtunase la el . Si acum vad ca nu mai face asa . ( am impresia ca trage putin mai greu ). ( scuzati termeni de balta folositi dar altfel nu stiu sa explic )
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
Ori pentru ca eu am avut sacul de morcovi la fund mi se pare ca trage mai greu. Acum ma rog sa nu imi mai dea cheita de service. Oricum sper sa nu imi mai faca asa ca mai aveam putin si imi venea sa ii dau foc la masina. Cel putin tinuta la 3000 turatii in a treia nu a mai dat, am smucito putin iarasi nimic. Sper sa nu se mai intample. Dar daca totuti se intampla va tin la curent
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
nu nu nu . astazi am primit raspunsul pe care il asteptam ( stii filtrul tau de particule trebuie dus la curatat nu isi face regenerarea, e infundat etc etc ) 15 minute a stat la regenerare fortata si ce sa vezi era doar la 1% ( asta e acum trebuie luni sa dau filtru jos si sa il trimit )
sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara
sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
la mine s-a luat prin eliminare Electrovalva turbo schimbata ,Furtun turbo,Furtun intercooler verificate ( o futere sa stai sa le verifice ) turbina la fel verificata , si intr-un final filtrul de particule care s-a dovedit ca la el este problema ( sper din tot sufletul sa nu mai fie si alta ) nu de alta dar la 160 de hamsteri sa nu poti sa o conduci sport e pacat ( precizez ca daca o conduc babeste la 2000-2200 de turatii nu mai da nimic in bord )
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
chiriac_cds a scris:nu nu nu . astazi am primit raspunsul pe care il asteptam ( stii filtrul tau de particule trebuie dus la curatat nu isi face regenerarea, e infundat etc etc ) 15 minute a stat la regenerare fortata si ce sa vezi era doar la 1% ( asta e acum trebuie luni sa dau filtru jos si sa il trimit )
sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara
sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara
Mai degraba elimini DPF-ul si fizic si din soft,este mai ieftin( aprox.150 Euro)...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
sincer momentan am pe cineva care s-a oferit sa il curete calumea. adica solutie in el , pus in cuptor etc si ma ajunge un pret destul de mic (mai putin de 150 ) ) daca va fi nevoie ( in caz ca se va repeta problema la masina ) il voi elimna, dar momentan as prefera sa fie acolo
oricum nu ma gandisem sa il elimin pana nu ati spus voi. la a doua abatere filtrul e out )
Va multumesc pentru pareri si sfaturi ( mie unu chiar mi-au fost de ajutor )
oricum nu ma gandisem sa il elimin pana nu ati spus voi. la a doua abatere filtrul e out )
Va multumesc pentru pareri si sfaturi ( mie unu chiar mi-au fost de ajutor )
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- bloomberg2007
- *
- 22 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Covasna
bloomberg2007
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Covasna
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Buna,
In legatura cu DPF-ul...De curand am achizitionat o Insignia MY 2010 modelul Ecoflex de 131 de cai si cand l-am verificat la reprezentanta Opel Union Motors din Bucuresti, cei de acolo mi-au spus ca este la 80% (nu stiu daca era plin 80% sau mai aveam 80% la dispozitie). Problema este ca eu merg mai mult prin oras, cam aproximativ 3 km/zi dus intors, casa/serviciu. In aceasta situatie, este posibil ca DPF-ul sa se infunde mai repede, avand in vedere ca nu prea am unde sa-i dau talpa?
Va multumesc.
In legatura cu DPF-ul...De curand am achizitionat o Insignia MY 2010 modelul Ecoflex de 131 de cai si cand l-am verificat la reprezentanta Opel Union Motors din Bucuresti, cei de acolo mi-au spus ca este la 80% (nu stiu daca era plin 80% sau mai aveam 80% la dispozitie). Problema este ca eu merg mai mult prin oras, cam aproximativ 3 km/zi dus intors, casa/serviciu. In aceasta situatie, este posibil ca DPF-ul sa se infunde mai repede, avand in vedere ca nu prea am unde sa-i dau talpa?
Va multumesc.