Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am achizitionat un opel insignia model 2009 motor 2 motorina 160 hamsteri


acum o saptamana mi-a aparut in bord problema cu filtrul de particule ca este plin ( ok nestiind ca trebuie sa ii se faca regenerarea am oprit motorul, l-am pornit am plecat la drum , toate bune si frumoase eroarrea nu a mai aparut )

i-am dat putin talpa si mi-a taiat turatiile ( aparand in bord check service soon ) ( dupa vreo 30 km de cand am oprit motorul )

am fost la service si mi-au spus ca trebuie o regenerare fortata la filtru ( a fost facuta , masina a mers cateva zile bine )

acum daca o tin in a treia la 80h/ in jur de 3000 turatii daca nu ma insel dupa 1 km maxim iarasi imi da chek service soon )

MENTIONEZ CA DUPA CE II IAU CONTACTUL SI O PORNESC DIN NOU NU IMI MAI APARE NIMIC IN BORD
asa de curiozitate as dori niste pareri proprii si personale ce ar putea provoca acest lucru si daca ma puteti indruma catre un service sa rezolve rapid ( chiar nu am chef , sa merg la un service si sa pesupuna care e problema VREAU SA MERG SA IMI ZICA EXACT CE ESTE STRICAT SI SA SCHIMB )



ca daca imi mai face o data asa o sa imi vina sa Cenzurat Cenzurat si sa ma impusc
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Clasica problema...,overboost.
Coduri de eroare ti-au fost comunicate de catre cei de la service?
Banuiesc ca nu ...
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu dar astazi merg la service si o sa ma uit si eu ce erori da. Daca e le voi posta aici. Oricum sper sa fie ceva minor
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1) Electrovalva turbo
2) Furtun turbo
3) Furtun intercooler
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Practic a schimbat un senzor care cred ca da comenzi la turbina . Este situat Langa inchiderea de la capota dreapta . Se conecteaza o mufa si 2 furtunase la el . Si acum vad ca nu mai face asa . ( am impresia ca trage putin mai greu ). ( scuzati termeni de balta folositi dar altfel nu stiu sa explic )
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ti-a schimbat electrovalva turbo. Teoretic, daca a fost defecta si apoi inlocuita, acum trebuia sa traga mai bine!
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ori pentru ca eu am avut sacul de morcovi la fund mi se pare ca trage mai greu. Acum ma rog sa nu imi mai dea cheita de service. Oricum sper sa nu imi mai faca asa ca mai aveam putin si imi venea sa ii dau foc la masina. Cel putin tinuta la 3000 turatii in a treia nu a mai dat, am smucito putin iarasi nimic. Sper sa nu se mai intample. Dar daca totuti se intampla va tin la curent
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Astea au fost codurile de eroare. Engine control module. P0234 - overboost. P0101 - mass air flow (maf) sensor performance. P0113 intake air temperature (iat) sensor circuit 1.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Aia eSmile
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si ce sa vezi . PRoblema este ca o pata care nu vrea sa dispara, persista. Iarasi vehicle service.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Geometrie turbo stricata de scaparea unei clape de admise....mai pe scurt reconditionare turbo si extras clapele de pe galeria de admisie sau schimbat turbo cu una noua daca ai $
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu nu nu . astazi am primit raspunsul pe care il asteptam ( stii filtrul tau de particule trebuie dus la curatat nu isi face regenerarea, e infundat etc etc ) 15 minute a stat la regenerare fortata si ce sa vezi era doar la 1% ( asta e acum trebuie luni sa dau filtru jos si sa il trimit )

sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
la mine s-a luat prin eliminare Electrovalva turbo schimbata ,Furtun turbo,Furtun intercooler verificate ( o futere sa stai sa le verifice ) turbina la fel verificata , si intr-un final filtrul de particule care s-a dovedit ca la el este problema ( sper din tot sufletul sa nu mai fie si alta ) nu de alta dar la 160 de hamsteri sa nu poti sa o conduci sport e pacat ( precizez ca daca o conduc babeste la 2000-2200 de turatii nu mai da nimic in bord )
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai gasit cauza Very Happy SpoR!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
chiriac_cds a scris:nu nu nu . astazi am primit raspunsul pe care il asteptam ( stii filtrul tau de particule trebuie dus la curatat nu isi face regenerarea, e infundat etc etc ) 15 minute a stat la regenerare fortata si ce sa vezi era doar la 1% ( asta e acum trebuie luni sa dau filtru jos si sa il trimit )

sper din tot sufletul ca dupa ce il curata sa nu mai dea cheita aia ordinara


Mai degraba elimini DPF-ul si fizic si din soft,este mai ieftin( aprox.150 Euro)... Idea
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru l-as face si eu daca mi s-ar buli filtrul.........jos cu el!


Bafta.
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
sincer momentan am pe cineva care s-a oferit sa il curete calumea. adica solutie in el , pus in cuptor etc si ma ajunge un pret destul de mic (mai putin de 150 Wink) ) daca va fi nevoie ( in caz ca se va repeta problema la masina ) il voi elimna, dar momentan as prefera sa fie acolo

oricum nu ma gandisem sa il elimin pana nu ati spus voi. la a doua abatere filtrul e out Smile)

Va multumesc pentru pareri si sfaturi ( mie unu chiar mi-au fost de ajutor Very Happy )
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Suntem curiosi daca aceasta curatare chimica va avea vreun efect,avand in vedere ca la regenerarea fortata abia dupa atingerea temperaturii de 600 grade,se inititalizeaza aceata procedura de curatare...
Sa ne tii la curent... Wink
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ok, cu cea mai mare placere.
  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Buna,
In legatura cu DPF-ul...De curand am achizitionat o Insignia MY 2010 modelul Ecoflex de 131 de cai si cand l-am verificat la reprezentanta Opel Union Motors din Bucuresti, cei de acolo mi-au spus ca este la 80% (nu stiu daca era plin 80% sau mai aveam 80% la dispozitie). Problema este ca eu merg mai mult prin oras, cam aproximativ 3 km/zi dus intors, casa/serviciu. In aceasta situatie, este posibil ca DPF-ul sa se infunde mai repede, avand in vedere ca nu prea am unde sa-i dau talpa?
Va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR