Unde ai gasit siguranta? unde este ?
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
raduradu a scris:succes am gasit siguranta ! mai e acoperita de un capac mic de plastic negru ! intrebarea e ce au facut aia de la servis pe sub bordul masinii mele de m-au taxat 600000 mii lei ca sa gaseasca siguranta? magarii!!!!! alcool+condus=catastrofa alcool+reparatii masina=succes
Unde ai gasit siguranta? unde este ?
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
La Corsa D : In cutia de sigurante aflata in habitaclu sub capacul butonului de actionare faruri se gaseste si siguranta care protejeaza motorasul ce act.capacul de la rezervorul de comb. Daca are cineva o poza cu ele, as dori sa stiu pozitia acesteia si ce mai protejeaza ea in afara de acest motoras. Multum.
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Legat de motorasul care actioneaza clapeta de combustibil la Corsa D. Daca aceasta clapeta va ramane pe pozitie inchis/deschis (indiferent de actiunea telecomenzii), nu inseamna neaparat ca siguranta sau motorasul s-a ars (asa cum mi s-a spus initial ATENTIE! la service de Opel.
Va sugerez ca mai intai verificati urmatoarele (v-o spun din proprie experienta) : Deschideti portbagajul, scoateti de capacul de plastic aflat lateral in partea dreapta (partea cu clapeta) si bagati mana printr-un orificiu destul de ingust aflat in aripa masinii (indicat o persoana cu palma mai mica). Daca veti da de o sarma otelita care are intr-o parte un cui de cca 5 cm (este cuiul ce ar trebui sa stea in orificiul clapetei deblacand-o sau blocand-o), iar in partea cealalta un manson de cauciuc cilindric ce are un canal la jumatate pe circumferinta lui (rolul acestuia fiind de fixare si ghidare a ansamblului sarma-cui, nepermitand retragerea accidentala a cuiului in interiorul aripii sau functionarea lui dezaxata), atunci tineti firul de otel intre degete (Atentie : nu incercati sa scoateti firul in afara din locasul aripii deoarece nu o sa mearga, totul se va face palpabil sau puteti baga telefonul acolo si face cateva fotografii pentru a va da seama pe ce sa puneti mana) si actionati telecomanda masinii pe inchis/deschis. In cazul in care veti constata ca firul se misca odata cu actionarea telecomenzii, atunci motorasul nu este ars, ci ansamblul manson-sarma-cui este scapat din ghidajul sau . In mod normal mansonul de cauciuc sta fixat prin canalul sau intr-un ghidaj fix de otel ca sa nu balangane sarma otelita in toate partile si astfel sa blocheze cuiul in diferite pozitii in orificiul sau, sau chiar sa scape in interiorul aripii. Rolul motorasului este sa impinga cuiul prin intermediul sarmei otelite atunci cand inchid masina din telecomanda, astfel blocandu-se clapeta, respectiv sa il traga inapoi , atunci cand o deschid. In cel mai nefericit caz, simpla iesire accidentala a mansonului de cauciuc din ghidajul respectiv duce la blocarea cuiului in orificiul sau, motorasul neavand o asa mare putere incat sa il traga sau sa il impinga. In cazuri fericite, la actionarea telecomenzii motorasul trage cuiul in orificiu permitand deschiderea clapetei, dar blocandu-l in pozitia respectiva, sau mai rau il trage definitiv in aripa , Si toate acestea se pot datora mansonului de cauciuc care a sarit sau s-a miscat din ghidajul sau fix.
Daca sunteti la statia de combustibil si constatati ca nu se mai deschide clapeta indiferent de actionarea telecomenzii, bagati mana prin acel orificiu si trageti de sarma in sus si in spate pana iese cuiul complet din orificiu, dupa care puteti deschide clapeta fara probleme. Dezavantajul ar fi ca odata cu scoaterea cuiului din orificiul respectiv iese si mansonul din ghidajul sau, drept pentru care este posibil sa va ia ceva timp pana il veti baga la loc (bineinteles in cazul fericit in care mansonul a scapat sau s-a miscat din ghidajul si nu cumva poate fi vorba intr-adevar de arderea motorsaului). Din nestiinta m-am dus la service de reprez. unde au bagat mana si mi-au tras de sarma, dupa care mi-au spus ca motorasul este ars si ca mai bine sa las capacul pe deschis, ca e mai bine asa (adica sa poata umbla oricine acolo, sa imi fure busonul sa sa imi bage mai stiu eu ce in rezervor). Acasa am constata minciuna lor. Probabil era prea multa munca sa tina mana pe sarma si sa verifice din telecomanda daca motorsaul mai actioneaza sau nu.
Daca asa se intampla in toate domeniile din tara, atunci nu meritam nici cel mai mic respect de niciunde, suntem ceea ce meritam sa fim. Punct.
Va sugerez ca mai intai verificati urmatoarele (v-o spun din proprie experienta) : Deschideti portbagajul, scoateti de capacul de plastic aflat lateral in partea dreapta (partea cu clapeta) si bagati mana printr-un orificiu destul de ingust aflat in aripa masinii (indicat o persoana cu palma mai mica). Daca veti da de o sarma otelita care are intr-o parte un cui de cca 5 cm (este cuiul ce ar trebui sa stea in orificiul clapetei deblacand-o sau blocand-o), iar in partea cealalta un manson de cauciuc cilindric ce are un canal la jumatate pe circumferinta lui (rolul acestuia fiind de fixare si ghidare a ansamblului sarma-cui, nepermitand retragerea accidentala a cuiului in interiorul aripii sau functionarea lui dezaxata), atunci tineti firul de otel intre degete (Atentie : nu incercati sa scoateti firul in afara din locasul aripii deoarece nu o sa mearga, totul se va face palpabil sau puteti baga telefonul acolo si face cateva fotografii pentru a va da seama pe ce sa puneti mana) si actionati telecomanda masinii pe inchis/deschis. In cazul in care veti constata ca firul se misca odata cu actionarea telecomenzii, atunci motorasul nu este ars, ci ansamblul manson-sarma-cui este scapat din ghidajul sau . In mod normal mansonul de cauciuc sta fixat prin canalul sau intr-un ghidaj fix de otel ca sa nu balangane sarma otelita in toate partile si astfel sa blocheze cuiul in diferite pozitii in orificiul sau, sau chiar sa scape in interiorul aripii. Rolul motorasului este sa impinga cuiul prin intermediul sarmei otelite atunci cand inchid masina din telecomanda, astfel blocandu-se clapeta, respectiv sa il traga inapoi , atunci cand o deschid. In cel mai nefericit caz, simpla iesire accidentala a mansonului de cauciuc din ghidajul respectiv duce la blocarea cuiului in orificiul sau, motorasul neavand o asa mare putere incat sa il traga sau sa il impinga. In cazuri fericite, la actionarea telecomenzii motorasul trage cuiul in orificiu permitand deschiderea clapetei, dar blocandu-l in pozitia respectiva, sau mai rau il trage definitiv in aripa , Si toate acestea se pot datora mansonului de cauciuc care a sarit sau s-a miscat din ghidajul sau fix.
Daca sunteti la statia de combustibil si constatati ca nu se mai deschide clapeta indiferent de actionarea telecomenzii, bagati mana prin acel orificiu si trageti de sarma in sus si in spate pana iese cuiul complet din orificiu, dupa care puteti deschide clapeta fara probleme. Dezavantajul ar fi ca odata cu scoaterea cuiului din orificiul respectiv iese si mansonul din ghidajul sau, drept pentru care este posibil sa va ia ceva timp pana il veti baga la loc (bineinteles in cazul fericit in care mansonul a scapat sau s-a miscat din ghidajul si nu cumva poate fi vorba intr-adevar de arderea motorsaului). Din nestiinta m-am dus la service de reprez. unde au bagat mana si mi-au tras de sarma, dupa care mi-au spus ca motorasul este ars si ca mai bine sa las capacul pe deschis, ca e mai bine asa (adica sa poata umbla oricine acolo, sa imi fure busonul sa sa imi bage mai stiu eu ce in rezervor). Acasa am constata minciuna lor. Probabil era prea multa munca sa tina mana pe sarma si sa verifice din telecomanda daca motorsaul mai actioneaza sau nu.
Daca asa se intampla in toate domeniile din tara, atunci nu meritam nici cel mai mic respect de niciunde, suntem ceea ce meritam sa fim. Punct.
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna Ziua,am nevoie de putin ajutor.
1 - Nu mi se aprind becurile la pozitie fata.
2 - la cd player,becul la numere canal se aprinde cand vrea el.
3 - in mers,luminile din bord palpaie slabut.
Imi poate da cineva o schema la tabloul de sigurante,ca nu stiu ce sigurante "poate" lipsesc,sau acest lucru nu aveti de unde sa stiti.Zic asta pentru ca m-am uitat azi la sigurante si in unele locuri se vedeau urme cum ar fi fost o siguranta,metal zgaraiat.
Am un Opel corsa C 2001, Y17DT.
Multumesc!
1 - Nu mi se aprind becurile la pozitie fata.
2 - la cd player,becul la numere canal se aprinde cand vrea el.
3 - in mers,luminile din bord palpaie slabut.
Imi poate da cineva o schema la tabloul de sigurante,ca nu stiu ce sigurante "poate" lipsesc,sau acest lucru nu aveti de unde sa stiti.Zic asta pentru ca m-am uitat azi la sigurante si in unele locuri se vedeau urme cum ar fi fost o siguranta,metal zgaraiat.
Am un Opel corsa C 2001, Y17DT.
Multumesc!
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Io m-am facut in weekend cu un set de oglinzi electrice si incalzite. Pacat ca-s de Anglia si pacat ca n-am lacas in usa pt. butonul de reglare. Cablaraiul il am de cand am pus geamurile electrice.
Mai trebuie sa vad cat costa oglinzile aftermarket si sa-mi fac timp cu cumnatul sa desfacem usile. Din nou.
Mai trebuie sa vad cat costa oglinzile aftermarket si sa-mi fac timp cu cumnatul sa desfacem usile. Din nou.
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- curtulescu ionel
- *
- 3 mesaje
- din 27 Jun 2015
- Corsa 2001
- Bucuresti
curtulescu ionel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
- filipcarmin
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2014
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
filipcarmin
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Dragos05
- **
- 114 mesaje
- din 04 Aug 2012
- Corsa 2002 z17dt
- Iasi
Dragos05
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 z17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat