- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
Buna. M-am trezit ieri cu becul aprins la motorina. Trebuia sa alimentez dar nu aveam prin zona nicio benzinarie. Am mers cu clima pornita pana la prima benzinarie. Indicatorul era la valoarea minima. La un moment dat am simtit ca masina se ineaca dar si-a revenit si am mers pana la benzinarie. Dupa ce am alimentat masina a mers ok dar nu pentru mult timp. Am iesit pe autostrada si am incercat sa o turez dar la un moment dat am simtit ca accelerez in gol. Pentru cateva secunde masina isi pierde din putere dupa care isi revine. Am ajuns cu ea acasa iar a doua zi am plecat la serviciu si problema s-a repetat cu o diferenta si anume s-a aprins martorul Engine si nu se mai stinge. Am incercat sa accelerez pana la 150 km si am reusit dar cu aceeasi pierdere de putere. Nu stiu daca are vreo legatura dar cam de o saptamana mi se aprinde martorul de la ABS. Nu arde continuu, se aprinde si se stinge. Peste doua saptamani am de facut un drum lung de cateva mii de km. Inainte de a merge la un service as vrea macar sa-mi dau seama ce are. Sunt in Moscova iar aici preturile sunt exagerat de mari si te mai si fraieresc astia.
Astept cu recunostinta orice sfat.
Astept cu recunostinta orice sfat.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Avand in vedere faptul ca ai ramas aproape fara combustibil,va trebui sa verifici filtrul de carburant,iar daca este cazul sa-l inlocuiesti(ar fi cel mai indicat).
Pentru a se stinge acel martor trebuie sa identifici codul de eroare(diagnoza) si sa-l stergi.
Cauze pot fi multe,fara a identifica acel cod ,este practic o loterie in a spune care este cauza...
In legatura cu martorul ABS,trebuie sa verifici legaturile electrice ale senzorului,intrucat poate fi un fir care este aproape rupt(se mai tine in cateva fire) sau de la mufa de legatura(conexiune),care poate avea contactele corodate(oxidate) datorita umezelii...
Sa ne tii la curent...
Pentru a se stinge acel martor trebuie sa identifici codul de eroare(diagnoza) si sa-l stergi.
Cauze pot fi multe,fara a identifica acel cod ,este practic o loterie in a spune care este cauza...
In legatura cu martorul ABS,trebuie sa verifici legaturile electrice ale senzorului,intrucat poate fi un fir care este aproape rupt(se mai tine in cateva fire) sau de la mufa de legatura(conexiune),care poate avea contactele corodate(oxidate) datorita umezelii...
Sa ne tii la curent...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Este clar!
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.
Va trebui sa-l inlocuiesti cat mai urgent posibil,nu poti merge asa cu el,vei deteriora si turbina.
Dupa inlocuire,verifica gradul de umplere al filtrului de particule,deoarece acesta a cauzat spargerea furtunului,intrucat a fost plin,nu a putut fi initializata operatiunea de regenerare,sigur ai avut vreo regenerare intrerupta(ai oprit motorul in timpul regenerarii care abia a fost initializata si care a facut imposibila curatarea filtrului de particule,iar urmatoarea regenerare nu se poate inititaliza pana cand eroarea nu este stearsa).
Dupa inlocuirea furtunului intercooler,cauta sa efectuezi un drum,extraurban,de preferat pe autostrada,unde motorul merge intr-un regim relativ constant,cauta sa mergi cu el la turatii peste 2500 rot/min,cel putin 15-20 min si vei vedea ca martorul ENGINE se va stinge.
Cauta ca inainte de a opri motorul sa urmaresti consumul instantaneu sa fie la valori sub 1litru/ora,altfel este la regenerare si nu trebuie sa-l opresti.
Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler...
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.
Va trebui sa-l inlocuiesti cat mai urgent posibil,nu poti merge asa cu el,vei deteriora si turbina.
Dupa inlocuire,verifica gradul de umplere al filtrului de particule,deoarece acesta a cauzat spargerea furtunului,intrucat a fost plin,nu a putut fi initializata operatiunea de regenerare,sigur ai avut vreo regenerare intrerupta(ai oprit motorul in timpul regenerarii care abia a fost initializata si care a facut imposibila curatarea filtrului de particule,iar urmatoarea regenerare nu se poate inititaliza pana cand eroarea nu este stearsa).
Dupa inlocuirea furtunului intercooler,cauta sa efectuezi un drum,extraurban,de preferat pe autostrada,unde motorul merge intr-un regim relativ constant,cauta sa mergi cu el la turatii peste 2500 rot/min,cel putin 15-20 min si vei vedea ca martorul ENGINE se va stinge.
Cauta ca inainte de a opri motorul sa urmaresti consumul instantaneu sa fie la valori sub 1litru/ora,altfel este la regenerare si nu trebuie sa-l opresti.
Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cel mai simplu.cu asta:
http://postimage.org/
Urci pozele,apoi copiezi adresa direct link sau Thumbnail for Forums (1)
Sper ca te vei descurca...
Faza cu alimentarea a fost o coincidenta...
http://postimage.org/
Urci pozele,apoi copiezi adresa direct link sau Thumbnail for Forums (1)
Sper ca te vei descurca...
Faza cu alimentarea a fost o coincidenta...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Din ce am citit pe forum la majoritatea scoate fum negru cand se fisureaza furtunul intercooler. Eu nu am problema asta.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tverdohleb.lilian a scris: Si nu pot sa-l lipesc cu ceva temporar ca sa pot ajunge in Romania?
Din pacate nu se poate lipi,nu va tine.
Singura varianta(la care am apelat si eu pana l-am achizitionat pe cel nou),este sa tai furtunul complet in aceea zona,sa introduci o teava(eu am folosit una de inox de 60mm in diametru),apoi sa fixezi furtunul cu cel putin doua coliere de o parte si de cealalta,intrucat presiunile sunt destul de mari si daca ai pierderi nu ai facut nimic...
Este o solutie de moment care nu va tine foarte mult,iar in cazul in care nu fixezi foarte bine colierele,iti va arunca afara furtunul din mufe...
Sper sa-ti fie de ajutor...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.
Poti face si una de sus?
Stii cumva de unde pot sa-l cumpar? La mana a doua se poate gasi?
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tverdohleb.lilian a scris:
Stii cumva de unde pot sa-l cumpar? La mana a doua se poate gasi?
Stii cumva de unde pot sa-l cumpar? La mana a doua se poate gasi?
Doar la dezmembrari,insa nu vei face mare lucru cu el fiind din "generatia" veche.
Modelul nou,este de la alt producator,au schimbat furnizorul deoarece au avut foarte multe reclamatii privind calitatea acestui reper.
MMarius a scris:
Eu cred ca o sa imi cumpar unu de rezerva si il port cu mine mereu in caz ca mi se sparge
Eu cred ca o sa imi cumpar unu de rezerva si il port cu mine mereu in caz ca mi se sparge
Imi aduci aminte de vremurile cand ,la vechea Dacie,aveam in portbagaj o cutie destul de mare cu:bobina de inductie,platina,bujii de rezerva,garnituri de pompa de benzina,de la etrieri,cilindrii receptori de pe spate,etc(nu-i mai enumar,ar trebui sa umplu pagina...)...
Nu cred ca este cazul...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat