Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • stefan.bocai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am o problema cu indicatorul de combustibil, am un vectra c din 2005 si de curand a inceput indicatorul de combustibil sa o i-a razna. La inceput se ducea in zero brusc dupa care revena la nivelul normal dar, acum nu se mai misca deloc si la RANGE indica F. am inteles ca este sonda litrometrica aflata in rezervor, am schimbat sonda si nimic. Am verificat si sigurantele desi nu cred ca este siguranta pentru asa ceva. problema este ca merg cam la ghici cu motorina si nici nu imi permit sa merg numai cu plinul facut. poate ati mai intalnit problema asta si aveti idee ce as putea sa fac.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Uzual depasesti 10 litri de motorina in rezervor? Daca nu, asta e problema ta.
  • stefan.bocai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da! Clar depãșesc, acum am plinul, dar nu mai merge la niciun nivel.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai decat sa verifici cablajul din sonda pana la ceasurile de bor. Era bun un tester pe care s avezi exact cat stie bordul ca mai ai in rezervor.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
o pui pe tester, intri in instrumente, dai test la indicatorul litrometric din bord.
vezi cum se comporta
daca merge OK si se pozitioneaza unde trebuie atunci problema e intre sonda si REC sau BCM (nu stiu exact unde ajunge firul de la sonda)
  • yosipescu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai gasit cauza ptr ca am si eu problema asta de cateva zilem
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut, nu stiu cat ajuta...dar mie mi s-a intamplat la fel o singura data, cand am avut probleme de comunicare pe sistemul high speed undeva la CIM, doar ca eu aveam "F" la toate cele 3 valori. Si-a revenit de la sine....
In meniul ascuns nu zice procentajul de combustibil consumat sau ramas?
Cu respect!
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut, ca sa nu mai deschid alt topic, si cred ca se pupa si acesta cu problema mea, am nevoie de o parere sau un sfat va rog.
Masina nu o am de mult, maxim 2 saptamani, si problema este la indicator cred,
modelul este Vectra c 2004 1.9 cdti 110kw,
alimentez cu motorina sa spunem 20 de litri, creste acul normal, pe display imi arata range-ul nou, dar problema e ca scade acul la indicator prea repede, ieri am pus 20 de litri a ajuns acul undeva peste 1/3, am facut 15 km, ...pe display imi arata ca am consumat 1litru de motorina, dar acul la indicator a ajuns pe rosu, s-a aprins becul, ...dupa inca vreo 10 km clipeste becul, pe display arata ca pot face vreo 200km,... acul de la indicator cand coboara cand urca, am observant ca si daca merg putin mai turat, sa spunem un km, acul urca putin, parca e ac de turometru nu de motorina, ma gandesc ca masina nu consuma 25 la suta, pe display arata un consum de 7,3-7,5 , am sa incerc sa ii fac un plin azi sau maine, si sa ii fac un consum la vreo 200km, sa vad care indica bine, acul sau display-ul, in caz ca e acul, eu pe el il banui, ce trebuie facut, e nevoie sa umblu la litrometru sau unde? Pe tester nu imi arata nici o eroare.
Am incercat azi sa rabatez bancheta spate, dar nu pot, parca e intepenita, se simte sub bancheta parca un carlig ce nu ii da voie sa se rebateze, cea din partea dreapta spate. Eu la toate mashinile avute, bagam mana intre sezut si bancheta verticala si rabatam sezutul foarte usor, asta, parca o tine ceva acolo, are joc, deci nu e lipita.
Gata ca v-am inebunit de cap.
Va multumesc anticipat ptr sfaturi si ajutor,
sanatate.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
anutzu21us, ai schimbat ceva pe la masina!? Sau te-ai jucat cu Op-Com China Clone pe la programare? Ex. schimbare bord, GID/CID.
Sau poate ai o problema la sonda. Nu stiu sa te indrum sa ridici bancheta spate, sorry.
Cu respect!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cu op-com china clone nu se poate programa nici un display pe masina asta.
am o masina identica.
cred ca si la tine problema e totusi de programare...
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut,
cu ce a umblat tipul de la service, nu stiu, am fost la un service, l-am rugat sa se uite daca are erori ceva masina, avea o singura eroare p0650, e o eroare de bord, cica e ars chek engine, masina cu cheita, dar defapt nu era ars, acum cateva luni s-a schimbat turbosuflanta, si nu mai stiu ce pe la ea, intercooler sau nu stiu exact, aveam o facturica cu ce s-a schimbat, si ma gandesc ca mecanicul cand a schimbat turbo, a scos siguranta ca sa nu ii dea erori si nu a mai pus-o la loc, o saptamana am umblat cu cheita aprinsa la bord, dupa ce am pus siguranta, gata, s-a stins eroarea, azi dupa masa, acul de la indicator motorina era maxim in jos, nici nu s-a clintit, pe display imi arata ca am range 70km, in seara asta am facut 40 km, si pe display arata bine ca mai am undeva la 33km range, deci pot spune ca pe bc arata bine ce calculeaza el, problema se duce de la litrometru si pana la acul indicator, am sa incep cu ce e mai usor, am sa verific litrometrul, asta dupa ce o sa imi dau seama in ce agata bancheta, sezutul, pur si simplu nu o pot rabata, sa inteleg ca acest litrometru se poate scoate odata cu capacul de sub bancheta, si se poate curate, poate acolo e eroarea.
Am sa revin dupa ce ma uit in rezervor, nu am facut plinul in seara asta ca sa imi fie mai usor sa scot sonda din rezervor.
Se curata cu ceva anume acea sonda?, am un spray de curatat carburatoare, motoare...
Sanatate si multumim de raspunsuri.
....
La tabloul electric de la born, cand am luat masina avea 3 sigurante scoase, 22 -bricheta, 26- grup instrumente, afisaj, si 18-borna contact aer conditionat
Am pus 22 la loc si functioneaza bricheta, am pus 26- si nu mai am eroare in bord cea cu cheita, dar 18 nu inteleg pentru ce este, cu toate ca am dublu climatronic la ea si functioneaza foarte bine, asta nu am pus ca nu stiu ce face si nu vreau prostii. In rest tablourile din portbagaj si motor au multe locasuri unde trebuiau puse sigurante si nu sunt, si nu ma refer la locasuri goale fara mufa metalica, ci la cele cu mufa metalica, adica cu papucei metalici.
Ar trebui sa mai fie vreo siguranta pentru indicator motorina?
  • vladimir 26

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna.am un astra din 2005,1700 cdti si am o problema la care poate cineva ma poate ajuta.masina nu mai pornea si inainte sa astept un mecanic a puna testeru pe ea,m-am apucat sa desfac filtru sa vad daca are motorina si vazand ca era doar putina,am inceput sa citesc pe net binenteles care ar putea fi problema.am inteles ca ar avea pompa in rezervor si crezand ca este poate problema cu ceva contacte sau cu firele am incercat sa pun direct plus si minus de la baterie pe mufa de la pompa.aceasta neavand pompa,nu sa intamplat nimic.ulterior a venit mecanicu am pus testeru pe ea si era de vina senzoru crankshaft.am schimbat senzoru si a pornit din prima.problema mea este ca numi mai arata nivelul de motorina si la range imi apare litera f.a incercat mecanicu sa stearga eroarea si nimic.am cumparat plutitor nou si tot asa face.la test ii aparea circuit intrerupt la senzor nivel ceva de genu.mentionez ca dupa cele intamplate nu mi se mai aprinde nici martoru la bujii.sper sa ma poata lamuri cineva. multumesc.
  • izabrill

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna,

Am si eu o corsa d cdti 1.7 125 cp si am o problema cu indicatorul de combustibil.

Dupa ce alimentez abia peste 7-10 se modifica nivelul de combustibil dar si range-ul.

Nici consumul nu mi se pare ca il calculeaza corect,

Am plecat cu ea la drum intins si mi-a consumat 7.9, apoi s-a mentinut acelasi consum si in oras a crescut peste o saptamana la 8.1.

Inainte masina nu cobora in oras sub 9.7-10.1 in aceleasi conditii de mers.

e posibil sa fie BC defect? Exista vreun senzor defect si nu mai indica nivelul corect?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Oare nu ai observat sectiunea e de vectra c?
Chiar daca e tot opel, masinile difera destul de mult.
Consumul nu are legatura cu sonda litrometrica, e dictat de ecu.
Doar range-ul are legatura cu sonda litrometrica.

Pune un tester pe masina si vezi daca ai erori stocate.
Poate fi si o eroare, poate fi si altceva...
  • Baciu Valentin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut am un opel vectra c din 2004 - Y20DTH, am urmat sfatul, cu plinul de motorina si dupa 3 plinuri (adica scadea pana la 1/2 si il umplem din nou) si-a revenit litrometrul, asta este cazul meu, oricum va doresc si voua acelas noroc, ca tare este scump nenorocitul.
Seara placuta!
  • deltalsf.cd

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2013 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut colegi am un opel meriva b 17cdti 81kw 2013 startstop si am observat ca dupa ce fac plinul îmi coboara acul indicator doua liniute sau trei si dupa ce merg vreo cateva sute de metri acul revind singur pe ful misa întamplat de vreo trei ori si mat uitat la sigurante si leam schimbat si la fel ,cam ce poate fi si cum se schimba acel litrometrul si cam cat costa si unde este pozitionat in rezervor sau in capacul rezervorulyi
MULTUMESC
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR