- deleted-35873
- OP
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Doresc sa imi instalez un power magic pro, iar cutia principala de sigurante se afla in compartimentul motor asa ma gandesc sa folosesc REC-ul, ca are si el sigurante.
Ma poate sfatui cineva care sigurante primesc 12V dupa punerea contactului?
In eventualitatea ca nu exista, si toate circuitele din REC sunt alimentate continuu chiar si cand contactul nu e pus, astept alte sfaturi.
Multumesc.
Doresc sa imi instalez un power magic pro, iar cutia principala de sigurante se afla in compartimentul motor asa ma gandesc sa folosesc REC-ul, ca are si el sigurante.
Ma poate sfatui cineva care sigurante primesc 12V dupa punerea contactului?
In eventualitatea ca nu exista, si toate circuitele din REC sunt alimentate continuu chiar si cand contactul nu e pus, astept alte sfaturi.
Multumesc.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- OP
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- OP
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
pai candidati ar fi trapa (34), echipamentul de tractare (36) si incalzirea in scaune (39, 40)
Bricheta, functie de configuratie, poate sa aiba alimentare permanenta (la mine asa e)
M-am prins la ce iti trebuie, initial am crezut ca e ceva dispozitiv de ala minune care aliniaza sincroanele la curenti ca sa faca plus de putere de 37.18% si sa scada onsumul de combustibil cu 14.93% (numele, trebuie sa recunosti, intr-acolo te duce cu gandul:) ) si l-am gogle-uit...
Bricheta, functie de configuratie, poate sa aiba alimentare permanenta (la mine asa e)
M-am prins la ce iti trebuie, initial am crezut ca e ceva dispozitiv de ala minune care aliniaza sincroanele la curenti ca sa faca plus de putere de 37.18% si sa scada onsumul de combustibil cu 14.93% (numele, trebuie sa recunosti, intr-acolo te duce cu gandul:) ) si l-am gogle-uit...
- deleted-35873
- OP
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- OP
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Revin si cu pozele cu rezultatul final.
Firele cu pricina care imi asigura fucntionarea PMP atat cu motorul pornit cat si cand este oprit (schimba sursa automat) sunt cele din poza de mai jos.
Legaturile la REC arata ca mai jos. GND l-am luat de la un surub de masa deja existent:
Ca sa iasa treaba frumos si profesional am folosit un adaptor pentru sigurante. Vezi poza mai jos. Pentru cei interesati exista pe eBay de cumparat, "costa 2 lei".
Poza cu REC si PMP finala:
PMP - Pornit si Oprit (Cand e pe Zero), furnizeaza tensiune doar cand e motorul pornit.
Pentru detallii amanuntite, puteti cauta pe Youtube - "power magic pro install"
Iar camera, motivul instalarii PMP, arata asa:
Partea care mi-a placut, foarte mult, este ca pozitia camerei este una ascunsa pentru sofer, neblocandu-se campul viziual odata cu montarea camerei.
Vezi mai jos poza cu unghiul soferului si o alta poza facuta de jos in sus. Dar practic camera e invizibila pentru sofer.
Timp de executie ~2 ore. Eu am facut-o in 2 parti: Prima - Montatul si cablatul camerei, a 2-a parte (in alta zi) cablatul PMP-ul.
Sper sa va fie de folos.... si Toate cele bune...
Firele cu pricina care imi asigura fucntionarea PMP atat cu motorul pornit cat si cand este oprit (schimba sursa automat) sunt cele din poza de mai jos.
Legaturile la REC arata ca mai jos. GND l-am luat de la un surub de masa deja existent:
Ca sa iasa treaba frumos si profesional am folosit un adaptor pentru sigurante. Vezi poza mai jos. Pentru cei interesati exista pe eBay de cumparat, "costa 2 lei".
Poza cu REC si PMP finala:
PMP - Pornit si Oprit (Cand e pe Zero), furnizeaza tensiune doar cand e motorul pornit.
Pentru detallii amanuntite, puteti cauta pe Youtube - "power magic pro install"
Iar camera, motivul instalarii PMP, arata asa:
Partea care mi-a placut, foarte mult, este ca pozitia camerei este una ascunsa pentru sofer, neblocandu-se campul viziual odata cu montarea camerei.
Vezi mai jos poza cu unghiul soferului si o alta poza facuta de jos in sus. Dar practic camera e invizibila pentru sofer.
Timp de executie ~2 ore. Eu am facut-o in 2 parti: Prima - Montatul si cablatul camerei, a 2-a parte (in alta zi) cablatul PMP-ul.
Sper sa va fie de folos.... si Toate cele bune...