- Stroe_Ionut
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Mai 2014
- Vectra 1999 Y17DT
- Arges
Stroe_Ionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1999 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
aurikalex
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Stroe_Ionut
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Mai 2014
- Vectra 1999 Y17DT
- Arges
Stroe_Ionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1999 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Bineinteles ca este sub presiune instalatia de racire. Fiind sub presiune punctul de fierbere al apei creste pana la aproape 120 grade. (adica fierbe la 120 in loc de 100 de grade). Daca i-ai scos supapa este normal sa-ti dea apa afara , avand in vedere ca acul din bord indica cam cu 3-4 grade mai putin decat in realitate.Fara supapa, in ralanti , sau in aglomeratie o sa te trezesti permanet cu apa pe jos.Avand in vedere ca eletroventilatorul pleaca pe la 98 de grade... deja este prea tarziu cam atunci incepe sa fiarba apa.
- Stroe_Ionut
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Mai 2014
- Vectra 1999 Y17DT
- Arges
Stroe_Ionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1999 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Stroe_Ionut
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Mai 2014
- Vectra 1999 Y17DT
- Arges
Stroe_Ionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1999 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
La o garnitura de chiulasa impuscata,iti da apa afara indiferent daca ai supapa buna sau nu.Iti face presiune mare pe furtune in primul rand ,se fac beton cu alte cuvinte.Fisurile apar ori pe evacuare ,ori pe langa canalele de ungere,ori pe langa aspiratie.Functie de caz,bolboroseste si-ti face presiune mare,da afara apa,miroase a gaze de esapament pe la vas,apoi ulei in agent racire,sau pierede agent,fum alb la teava esapament(abur) cu miros de agent racire...fiert
Inmod normal este...normal sa fie furtunele mai tari,racirea este in sistem inchis sub presiune cum a mai spus un coleg mai sus,tocmai pentru a ridica puncul de fierbere.
La un termostat blocat pe inchis,ti-ar ridica temperatura totusi in indicatorul din instrumente bord,vizibil,radiatorul ramanand insa caldut,electroventilatoarele nu mai pornesc,agentul depaseste pragul de fierbere si implicit ,creste nivelul in vas apoi...da afara.Dar cum am mai spus,depistezi usor,deoarece radiatorul ramane rece sau usor caldut.
In prima faza la o garnitura impuscata,da agentul afara imediat ce motorul s-a incalzit si l-ai oprit.Asa,la orice masina cu circuit racire in presiune,daca incalzesti motorul,apoi desfaci busonul vasului,nivelul agentului creste instant si da afara,dar asta nu este semn ca garnitura ar fi corupta.Daca nu tepricepi,mai bine mergi la un mecanic auto,care si-ar da seama imediat daca este o problema cu garnitura de chiulasa,termostatul ori sistemul auxiliar de racire,termocuple,etc.Spor!
Inmod normal este...normal sa fie furtunele mai tari,racirea este in sistem inchis sub presiune cum a mai spus un coleg mai sus,tocmai pentru a ridica puncul de fierbere.
La un termostat blocat pe inchis,ti-ar ridica temperatura totusi in indicatorul din instrumente bord,vizibil,radiatorul ramanand insa caldut,electroventilatoarele nu mai pornesc,agentul depaseste pragul de fierbere si implicit ,creste nivelul in vas apoi...da afara.Dar cum am mai spus,depistezi usor,deoarece radiatorul ramane rece sau usor caldut.
In prima faza la o garnitura impuscata,da agentul afara imediat ce motorul s-a incalzit si l-ai oprit.Asa,la orice masina cu circuit racire in presiune,daca incalzesti motorul,apoi desfaci busonul vasului,nivelul agentului creste instant si da afara,dar asta nu este semn ca garnitura ar fi corupta.Daca nu tepricepi,mai bine mergi la un mecanic auto,care si-ar da seama imediat daca este o problema cu garnitura de chiulasa,termostatul ori sistemul auxiliar de racire,termocuple,etc.Spor!
- Stroe_Ionut
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Mai 2014
- Vectra 1999 Y17DT
- Arges
Stroe_Ionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1999 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat