Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Stroe_Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut am si ieu o problema cu opel meu e opel vectra b din 99 motor 1.8 16v
la bord imi arata 80-90 de grade apa dar in vasul de expansiune bolboroseste si arde foarte rau gmv pleaca fara nici o problema ... cine ma poate ajuta ? va multumesc
Skip ads

  • aurikalex

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
colegu pierde apa?sa nu ai garnitura de la chiuloasa arsa si de aia s fiarba si sa bolboroseasca .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
radiatorul se incalzeste?
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
99% garnitura de chiulasa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca bolboroseste si la rece,e garnitura...
  • Stroe_Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
radiatorul e si el un pic cald dar nu exagerat ..... trebuie sa mentionez ca ii scosasem supapa aia de la capacul de la vasul de expansiune ....dar acum iam puso , nu mai bolboroseste dar se incinde rau ...... apa din vasul de expansiune e cumva sub presiune ? multumesc tuturor
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca este sub presiune instalatia de racire. Fiind sub presiune punctul de fierbere al apei creste pana la aproape 120 grade. (adica fierbe la 120 in loc de 100 de grade). Daca i-ai scos supapa este normal sa-ti dea apa afara , avand in vedere ca acul din bord indica cam cu 3-4 grade mai putin decat in realitate.Fara supapa, in ralanti , sau in aglomeratie o sa te trezesti permanet cu apa pe jos.Avand in vedere ca eletroventilatorul pleaca pe la 98 de grade... deja este prea tarziu cam atunci incepe sa fiarba apa.
  • Stroe_Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
daca var fii din cauza supapei scoase anapota ar fii bine . dar ma gandesc sa nu fie si garnitura totusi ,stie cineva cum as putea verifica ,fara sa mai desfac capacul , chiuloasa , etc multumesc
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi ce culoare are lichidul de racire?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Arunca o privire si la termostat sa nu fi ramas blocat pe inchis sau semi-inchis.
Apoi daca fierbe sigur ca si bolboroseste ca asa iti dai seama ca fierbe ! Trebuie vazut ,,mai la rece,, daca bolborositul e de fapt ,,suflu,, in borcan sau pur si simplu e fenomenul banal al fierberii apei.
  • Stroe_Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
lichidul de racire iam mai completat eu cu antigel de culoare roza si cu apa ? am sa verific si termostatul ..la modelul asta unde se afla in capatul furtunului de la radiator la pompa de apa ?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La o garnitura de chiulasa impuscata,iti da apa afara indiferent daca ai supapa buna sau nu.Iti face presiune mare pe furtune in primul rand ,se fac beton cu alte cuvinte.Fisurile apar ori pe evacuare ,ori pe langa canalele de ungere,ori pe langa aspiratie.Functie de caz,bolboroseste si-ti face presiune mare,da afara apa,miroase a gaze de esapament pe la vas,apoi ulei in agent racire,sau pierede agent,fum alb la teava esapament(abur) cu miros de agent racire...fiert Smile
Inmod normal este...normal sa fie furtunele mai tari,racirea este in sistem inchis sub presiune cum a mai spus un coleg mai sus,tocmai pentru a ridica puncul de fierbere.
La un termostat blocat pe inchis,ti-ar ridica temperatura totusi in indicatorul din instrumente bord,vizibil,radiatorul ramanand insa caldut,electroventilatoarele nu mai pornesc,agentul depaseste pragul de fierbere si implicit ,creste nivelul in vas apoi...da afara.Dar cum am mai spus,depistezi usor,deoarece radiatorul ramane rece sau usor caldut.
In prima faza la o garnitura impuscata,da agentul afara imediat ce motorul s-a incalzit si l-ai oprit.Asa,la orice masina cu circuit racire in presiune,daca incalzesti motorul,apoi desfaci busonul vasului,nivelul agentului creste instant si da afara,dar asta nu este semn ca garnitura ar fi corupta.Daca nu tepricepi,mai bine mergi la un mecanic auto,care si-ar da seama imediat daca este o problema cu garnitura de chiulasa,termostatul ori sistemul auxiliar de racire,termocuple,etc.Spor!
  • Stroe_Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
acum nu mai imi da apa afara dupa ce iam pus supapa anapoi inainte cand o aveam scoasa dupa ce faceam 40 45 km si dupa ce o lasam la relanti imi dadea apa afara .....multumesc colegii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR