SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut, am un Corsa din 2008 pe motorina si azi am constat ca am o problema, se incinge foarte tare roata fata-dreapta si miroase a cauciuc ars. Chiar am verificat si sfaraie dupa ce merg cam 10km, deci nici macar nu merg mult. N-am mai scos masina de cand am schimbat cauciucurile, nu stiu daca are vreo legatura Mi se pare cam cald si motorul inclusiv lichidul de racire.
Ce ar putea fi, asa ochiometric?
Ce ar putea fi, asa ochiometric?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Chiar anul trecut am schimbat discurile si placutele, am observat eu ca dupa schimb sunt rotile cam incinse, mi s-a spus ca e normal ca sunt noi. Si la franare mi se pare ca se franeaza cam prea repede, cum pun piciorul pe frana, nu cumva are legatura, nu ar fi trebuit sa verifice etrierul din moment ce au schimbat discurile? Nu am mai auzit pe nimeni sa schimbe discurile la 50000km
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
Sal. Daca franele se incalzesc pe timpul deplasarii se verifica : orificiul de compesare din pompa de frana.Remediere:se curata pompa si se inlocuiesc componentele.
Jocul dintre tija de actionare si pompa centrala,se verifica jocul.
Elementele de franare merg greu.Se ung componentele mobile ale franei.
Coroziune in cilindri etrier .Se reconditioneaza sau eventual se schimba.
Jocul dintre tija de actionare si pompa centrala,se verifica jocul.
Elementele de franare merg greu.Se ung componentele mobile ale franei.
Coroziune in cilindri etrier .Se reconditioneaza sau eventual se schimba.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Scartaia la franare si la mers incet, de asta m-am dus la service. Au dat rotile jos si mi-au spus ca trebuie sa schimbe discurile+placutele ca sunt discurile ovalizate, placutele mai aveau 8mm carne. Dupa schimb scartaia doar la mers incet, mi-au zis ca e normal, sa mai merg ca n-o sa mai scartaie. De la un timp se incalzesc rotile fata, ieri cea din dreapta era incinsa, sfaraia apa pe ea, si mai era si un miros de cauciuc ars.
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mergi la service-ul care ti-a schimbat discurile. Nu e normal sa scartiie cu disc nou si placuta noua.
Pana la urma e lucrarea lor.
In toamna am schimbat cu mana mea discurile pe fata si tamburii pe spate ...implicit placutele si sabotii. Toate noi.
Singurul lucru care l-am observat la probe a fost ca era frana putin mai lunga ...asta pana discurile si tamburii s-au ros un pic.
Dupa 2 zile de mers totul a revenit la normal, fara nici o scartaiala. Fara nici o roata calda.
Un caz mai deosebit intalnit de mine personal la un coleg....etrier stramb.
Am schimbat discul, era ovalizat tare...tot asa facea..frigea rau de tot. Dupa ce am stors cu forta de la el...ca lovise zdravan roata respectiva...am gasit calaretul de la etrier stramb.
De verificat si asta neaparat. Chiar daca nu ai lovit-o poate e blocat , ruginit cine stie...
LE vorba lui @rider1 mare minune sa nu fi schimbat nici discurile.
In oras nu prea iti dai seama pentru ca circuli incet.
Se simt insa la viteze mari si franare...iti tremura masina parca are Parkinson.
Pana la urma e lucrarea lor.
In toamna am schimbat cu mana mea discurile pe fata si tamburii pe spate ...implicit placutele si sabotii. Toate noi.
Singurul lucru care l-am observat la probe a fost ca era frana putin mai lunga ...asta pana discurile si tamburii s-au ros un pic.
Dupa 2 zile de mers totul a revenit la normal, fara nici o scartaiala. Fara nici o roata calda.
Un caz mai deosebit intalnit de mine personal la un coleg....etrier stramb.
Am schimbat discul, era ovalizat tare...tot asa facea..frigea rau de tot. Dupa ce am stors cu forta de la el...ca lovise zdravan roata respectiva...am gasit calaretul de la etrier stramb.
De verificat si asta neaparat. Chiar daca nu ai lovit-o poate e blocat , ruginit cine stie...
LE vorba lui @rider1 mare minune sa nu fi schimbat nici discurile.
In oras nu prea iti dai seama pentru ca circuli incet.
Se simt insa la viteze mari si franare...iti tremura masina parca are Parkinson.
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
De cand am ajuns in service am observat ca mai degraba cei de acolo vor sa-ti vanda cat mai multe piese decat sa faca treaba buna. Mai multe persoane mi-au spus ca se facea f simplu prin schimbare placute intre ele si curatare etrieri, mai mergeam inca vreo 10-20000km, ma costa mai putin si era mult mai bine. Discurile nu erau asa ovalizate ca le-am vazut iar placutele aveau 8mm carne, noroc ca le-am luat ca vroiau sa le arunce.
Frana tine f bine, nu cred ca este de la lichidul de frana, daca era prea vechi nu mai tinea frana bine. Masina/volanul nu tremura.
Frana tine f bine, nu cred ca este de la lichidul de frana, daca era prea vechi nu mai tinea frana bine. Masina/volanul nu tremura.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Mare lucru n-au facut, constatare gratuita, au mai curatat etrierul pe exterior, placutele. De la etrier au zis ca e problema, este pistonul blocat. Mi-au propus sa-l schimb cu totul pe motiv ca ei nu deblocheaza pistoane si nu schimba garnituri. Evident ca n-au recunoscut ca au schimbat ce nu trebuia. Daca stiti pe cineva in sector 3 care deblocheaza pistoane etrier cu schimbare garnituri, va rog sa-mi spuneti si mie.
Au mai gasit in plus ambele arcuri fata rupte, cam 3/4 dintr-o spira, norocul meu ca e pe ambele parti, mi-au propus si aici sa le schimb cu tot tacamul flanse+rulmenti si bielete antiruliu. Cat se mai poate merge asa?
Au mai gasit in plus ambele arcuri fata rupte, cam 3/4 dintr-o spira, norocul meu ca e pe ambele parti, mi-au propus si aici sa le schimb cu tot tacamul flanse+rulmenti si bielete antiruliu. Cat se mai poate merge asa?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu are rost sa schimbi etrier pentru un piston blocat.
Cu arcurile mai mergi pana se rup ... ai sa simti cand se rup pentru ca troncane ingrozitor.
Daca nu troncanea inainte poti sa nu schimbi flanse , rulmenti amortizor si bielete antirului...desi se pot trece la consumabile la noi. Nu sunt scumpe.
Cu arcurile mai mergi pana se rup ... ai sa simti cand se rup pentru ca troncane ingrozitor.
Daca nu troncanea inainte poti sa nu schimbi flanse , rulmenti amortizor si bielete antirului...desi se pot trece la consumabile la noi. Nu sunt scumpe.
arpicikam- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Y20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2013
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat