pbobitza
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am de un timp niste probleme cu motorul (Y17DT) si nu stiu cu ce sa incep diagnosticarea.
In primul rand ,dupa cateva saptamani de stat (vreo 7- masina a inceput cateodata sa numai porneasca la prima cheie atunci cand sta mult oprita (mult inseamna 1 zi). Insa la a doua porneste foarte bine.In mers e ok ,merge f bine , trage , nu scoate fum.
Aseara cand intram in Bucuresti , pe autostrada , dupa vreo 45 minute de stat in coloana , din neatentie am vrut sa plec de pe loc in treapta a 3-a si bineinteles ca motorul s-a oprit.Am incercat imediat sa il pornesc si stiu ca dupa faze din astea porneste mai greu putin ,insa acum nu a mai pornit deloc la prima cheie. Am luat contactul ,l-am pus la loc si surpriza a fost faptul ca nu se mai stingea becul ENGINE FAULT din bord ,am dat sa pornesc cu el asa ,a invartit de 2 ori si apoi motorul a pornit intr-un fel foarte ciudat ,adica turometrul nu se ridica de la 0 ,iar motorul mergea parca in 2 pistoane, nici macar in 3.Imi e greu sa explic sunetul ala ,cert e ca se auzeau vreo 2-3 batai puternice.Nu l-am lasat sa mearga mai mult de cateva secunde si nici nu am incercat sa il turez.Am luat contactul si l-am pus iar moment in care s-au stins becurile de eroare din bord si cand am dat la cheie a pornit la sfert si am mai facut inca vreo 40 km prin oras fara nicio problema . M-a speriat rau mersul ala si sunt curios ce l-a provocat. Mentionez ca am mai avut acum 2 ani probleme cu calculatorul de injectie ,dar atunci dadea intreruperi in mers si l-am reparat.
Daca aveti vreo idee , e bine primita. Multumesc!
Am de un timp niste probleme cu motorul (Y17DT) si nu stiu cu ce sa incep diagnosticarea.
In primul rand ,dupa cateva saptamani de stat (vreo 7- masina a inceput cateodata sa numai porneasca la prima cheie atunci cand sta mult oprita (mult inseamna 1 zi). Insa la a doua porneste foarte bine.In mers e ok ,merge f bine , trage , nu scoate fum.
Aseara cand intram in Bucuresti , pe autostrada , dupa vreo 45 minute de stat in coloana , din neatentie am vrut sa plec de pe loc in treapta a 3-a si bineinteles ca motorul s-a oprit.Am incercat imediat sa il pornesc si stiu ca dupa faze din astea porneste mai greu putin ,insa acum nu a mai pornit deloc la prima cheie. Am luat contactul ,l-am pus la loc si surpriza a fost faptul ca nu se mai stingea becul ENGINE FAULT din bord ,am dat sa pornesc cu el asa ,a invartit de 2 ori si apoi motorul a pornit intr-un fel foarte ciudat ,adica turometrul nu se ridica de la 0 ,iar motorul mergea parca in 2 pistoane, nici macar in 3.Imi e greu sa explic sunetul ala ,cert e ca se auzeau vreo 2-3 batai puternice.Nu l-am lasat sa mearga mai mult de cateva secunde si nici nu am incercat sa il turez.Am luat contactul si l-am pus iar moment in care s-au stins becurile de eroare din bord si cand am dat la cheie a pornit la sfert si am mai facut inca vreo 40 km prin oras fara nicio problema . M-a speriat rau mersul ala si sunt curios ce l-a provocat. Mentionez ca am mai avut acum 2 ani probleme cu calculatorul de injectie ,dar atunci dadea intreruperi in mers si l-am reparat.
Daca aveti vreo idee , e bine primita. Multumesc!
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
pbobitza
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Revin cu update-uri ale problemei.
Am avansat ideea unei probleme electrice referitoare la pornire pentru ca daca pun contactul de cateva ori fara sa pornesc efectiv porneste bine cand dau la demaror . Daca insa o opresc si o las cateva minute , face aceiasi figura ca pana acum.Astfel am eliminat ideea dezamorsarii pentru ca sunt fluctuatii prea mari in timp.
Acum vreau sa verific cele 3 relee de pe motor.Insa intrebarea mea ar fii : ce actioneaza releul verde K1.50 si cel negru K1.98. Unul din cele negre K1.1 am inteles ca e main. Nu stiu ce inseamna mai exact fuel preaheating si preasurea realief valve si daca functionarea defectuasa a unuia dintre eceste relee ar putea sa fie problema mea.
Multumesc!
Am avansat ideea unei probleme electrice referitoare la pornire pentru ca daca pun contactul de cateva ori fara sa pornesc efectiv porneste bine cand dau la demaror . Daca insa o opresc si o las cateva minute , face aceiasi figura ca pana acum.Astfel am eliminat ideea dezamorsarii pentru ca sunt fluctuatii prea mari in timp.
Acum vreau sa verific cele 3 relee de pe motor.Insa intrebarea mea ar fii : ce actioneaza releul verde K1.50 si cel negru K1.98. Unul din cele negre K1.1 am inteles ca e main. Nu stiu ce inseamna mai exact fuel preaheating si preasurea realief valve si daca functionarea defectuasa a unuia dintre eceste relee ar putea sa fie problema mea.
Multumesc!
pbobitza
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat