Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am un opel vectra de ceva timp din 96,benzina 1.8 16v. Am fost la diversi mecanici iar acestia isi dau fiecare cu parearea dupa cum crede. De curand a inceput sa se aprinda martor acela de la ceck,nu mereu. In ultima vreme nu imi mai sta la relanti,sau cand incearca sa o faca se tureaza si face o oscilatie intre 900-1300 ture..Am curatat egr,a verificat debilmetrul,am o eroare la tester de la senzorul de la axa cu came.am pus unul de proba dar degeaba,eroare nu mai e ..dar motorul face la fel! Ma poate ajuta cineva? O idee ceva,mecanicii spun ca are fi de la una din astea 2 egr debilmetru,dar egr e curat debilmetru daca ii scot mufa se simte ca functioneaza,clapeta de accelaratie e curatata. Am auzit ca ar fi un motoras pas cu pas,dar nu stiu unde se afla si daca ar fi acesta nu imi dadea eroare la tester? sau daca ar fi defect de ce nu face mereu? help!
Skip ads

  • frog88

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut
motorasul in gasesti undeva pe corpul clapetei de acceleratie,totusi inceraca sa il cureti si pe el poate ai vreo sansa sa scapi doar cu, curatatul
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok,multumesc mult,o sa anunt aici daca rezolv ceva.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dar in mers se simte ceva?sau doar la relantiu?ca poate te ajut eu
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
In mers absolut nimic,merge impecabil am 120 cai si ma bucur de ei,merge impecabil,cum sta in relantii cum deviaza turatia sau pica,am fost acum afara cum a zis colegu la motorasul ala pas cu pas,l-am gasit dar nu l-am scos,am batut putin in el,am curatat clapeta de la acc desi era foarte curata,dar vad ca acum face mai rar,dar daca furtunul care vine spre filtru de aer are o mica fisura poate trage aer fals pe acolo?
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
In mers absolut nimic,merge impecabil am 120 cai si ma bucur de ei,merge impecabil,cum sta in relantii cum deviaza turatia sau pica,am fost acum afara cum a zis colegu la motorasul ala pas cu pas,l-am gasit dar nu l-am scos,am batut putin in el,am curatat clapeta de la acc desi era foarte curata,dar vad ca acum face mai rar,dar daca furtunul care vine spre filtru de aer are o mica fisura poate trage aer fals pe acolo?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica starea canistrei de vapori benzina si inlocuieste furtunasele care vin de la canistra la clapeta, mai ales daca sunt fisurate.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Problema pe care o pui tu cu furtunul de la filtrul de aer nu cred ca este.Daca motorul trage aer fals ai problema la pornire,nu porneste sau daca porneste se tureaza foarte mult 3000-4000 si se opreste singur motorul,plus ca atunci cand motorul trage aer fals ai probleme si in mers,nu doar la relantiu.Nu merge uniform motorul plus ca puterea iti scade dramatic.Eu am problema cu martorul check,la mine nu se stinge deloc,relantiul fluctueaza intre 700-800 (ceea ce cred ca este normal) dar in mers nu am nici-o problema.Incearca sa iti pui bujii potrivite pentru motorul tau,nu te lacomi cu bujii cu 3-4 electrozi daca bobina nu iti suporta.Din cate stiu la relantiu mai exista si o electrovalva care controleaza cantitatea de aer necesara motorului.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca lateral pe corpul clapetei este supapa de relantiu (IAC) .. vezi daca are cursa pistonasul... curata-l eventual
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu acolo este motorasul pas cu pas? pe lateral conectat la o mufa cu 2 pini? O sa revin maine cu poze. multumesc tuturor!
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
te salut la mine debitmetrul a fost cauza, si nu mi-l arata pe tester ca si fiind defect.tot asa facea. numai la relanti. ce e de ras e ca am probat de pe masina unui prieten cu altul si tot asa imi facea, era stricat si al lui, cu unul nou a inceput sa mearga bine.incearca sa gasesti pe cineva cu o masina la fel si sa probezi diferite piese, stiu ca e cam greu
  • Patrascu Bogdan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va rog frumos am nevoie de mare ajutor! Nu stiu unde sa mai umblu si ce sa fac. Nu face mereu asa dar incepe sa ma dispere! Uitati aici. http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be va rog mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR