Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
In primul rand salutare voua,in al doilea,imi pare rau ca primul meu post pe acest forum este cu o problema
Asadar,pe autor il manca in poponeata si vru sa traverseze Neajlovul cu masina,pe ideea "las' ca merge ..."
Am scos masina de acolo si hopaa,nu invarte,deloc,doar da sa invarta ca si cum ar fii blocat motorul.Recunosc ca am incercat sa o pornesc si trasa dar rezultatul a fost acelasi
Asa ca,va rog pe voi sa ma ajutati cu ceva sugestii fapt pentru care va multumesc inca de pe acum
Nu uitati,prostia nu doare dar costa Razz
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Incearca sa citesti erorile daca sunt ai aici metoda de citire erori https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014

Martorul masinuta cu cheita se stinge dupa ce pui contact pe II inainte de pornire sau ramane aprins?
A fost in apa mai adanca de cat e in imagine?
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Hey,am sa incerc maine pe lumina erorile,cert este ca la bord totul e normal,nu ramane nimic aprins.Apa nu a fost mai adanca,de acolo am dat inapoi pe mal
Din pacate scenariile ce le-am facut si eu si le-am auzit intre timp de la altii nu prea sunt pozitive si ma gandesc acum sa nu fii rupt distributia cand am incercat sa o pornesc trasa,acum nu pot sa decat sa fiu pozitiv si sa sper ca nu e decat apa in toba.
E ok sa ii scot injectoarele si sa ii dau la automat?Intreb asta in eventualitatea in care totusi a tras apa prin admisie...who knows?!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca si trasa se blocheaza ai reusit performanta sa bagi apa in capu' pistonului,variante
- Daca insisti ori ai insistat suficient ai indoit deja supape si/sau biela
- Daca ai rabdare si un mecanic bun sa desfaca bujiile si sa dea la automatt pana nu mai iese nimic de acolo ai scapat cu cheltuieli minime.
- Poate e prea putina apa si pana maine se mai duce si scapi(mici de tot sanse)
- Posibil sa se fi rupt si distributia.
- Vezi daca scoti cureaua de accesorii se invarte,se mai blocheaza alternatorul daca intra sub apa complet si e in sarcina(mici sanse)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
KIDROCK a scris:nu invarte,deloc,doar da sa invarta ca si cum ar fii blocat motorul.Recunosc ca am incercat sa o pornesc si trasa dar rezultatul a fost acelasi


Adica si trasa se blocheaza motorul? Sau numai cand dai la automat?
Apa nu e chiar mare dar cred ca ai facut ceva valuri mai mari...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai verificat dacã ai 12 V?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu m-am lamurit, e diesel sau benzina? Motorul ca motorul dar daca ai intrat apa in masina, sa vezi ce pute. Oricum, mizerie in mufe, cablaraie, curele, role, masina asta e deja varza totala. Scoate apa din esapament si o sa porneasca, asta daca nu este si electromotorul inecat.


Ultima modificare făcută de liviu2004 la Sam 19 Apr, 2014 11:10 pm
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
se vede in titlu foarte clar : CDTi (si daca ai cea mai vaga idee , cdti-ul e DIESEL)
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ai dreptate, scrie mare. Spor la uscat, ce sa zic.

le: probabil ii e lene sa-si completeze profilul, acolo ma uit de fiecare data.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Hristos A Inviat!
Subscriu @liviu2004 ..la profil e cel mai ok de scris detaliile.
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru profilul momentan necompletat,sunt sigur ca ati inteles ca sunt usor stresat cu problema mea.Am urmat astazi sfatul colegului de mai sus in legatura cu erorile si becul cu masinuta se stinge cand pun cheia pe treapta 2.Acum devine paroasa,ca in filtru de aer am gasit apa,destul de multa.Am scos filtrul de aer,masina e cu capota deschisa,mai tarziu un pic am sa caut sa scot bujiile.Va tin la curent cu situatia.Paste fericit va doresc si drumuri bune
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
@catastefan-motorul nu invarte nici la automat,nici trasa,dar nu are zgomote de nici un fel,e liniste totala
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca mototul e blocat si la electromotor si tras....se impune intai verificare mecanica...restul dupa .inclusiv deodorantele frumos mirositoare.
Sarbatori fericite !
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Daca ti-a ajuns apa in cilindri bineinteles ca electromotorul nu va avea forta sa mai invarta deoarece cantitatea de apa in cilindru modifica consistent raportul de compresie (apa NU se comprima ). Daca este apa destul de multa in cilindri nici macar cand o tragi motorul nu se va invarti sau se invarte in momentul ca se rup bolturile bielelor cu rezultate vizibile pe blocul motor (biela sparge blocul motor).
Cand ai vazut ca se chinuie sa invarta , primul lucru trebuia sa verifici filtru de aer . Oricum parerea mea este ca dupa ce scoti apa din cilindri motorul va porni, dar nu stiu cata siguranta mai prezinta bolturile pistoanelor avand in vedere ca ai incercat sa o pornesti trasa.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Observ ca TIR ai doar pe "cutie", inauntru nu e!
Sper sa o repari si apoi sa treci din nou Neajlovul, dar pe pod!
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am patit ceva asemanator,dar la un nivel mult mai rau,apa ajunsese aproape de oglinzi.Am gasit-o inundata intr-o parcare aflata intr-o vale dupa o noapte de ploaie torentiala.Am incercat initial sa "scap" singur din belea,am intrat in ea,am pornit-o si am facut maxim 30 metri prin acea apa apoi s-a oprit brusc motorul,probabil s-a infundat evacuarea.Ulterior am tractat-o si am inceput sa schimb piese....Interesant este faptul ca mie nu mi-a ajuns apa in motor,desi filtrul de aer era umed.Nu prea inteleg nici la tine cum ti-ar fi putut intra apa in motor,doar daca nu a aspirat-o pe la filtrul de aer.Cel mai afectat a fost ECU,din cauza asta nu mai pornea deloc,insa mi-a dat eroare clara la testul agrafa.La modelul meu ( 2.0 i ,C20NE ) ECU este pus ft nasol,undeva jos in partea dreapta din fata,la picioarele pasagerului.Piese schimbate : ECU,sonda lambda,bujii si fise,debitmetru,tobe,IAC.Nu mai zic de munca depusa pt uscare-curatare,fiecare mufa desfacuta,stearsa,data cu spray de curatare,scaunele,mocheta si buretele gros de pe podea date jos si puse la uscat.Norocul meu ca era vara si cald afara.Au trecut aprox 2 ani si 25000 km de atunci si masinuta merge ft bine.Sunt ft importante codurile de eroare,poate si la tine este vorba de ECU.Pun si cateva poze cu operatia de "restaurare" Smile
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Observ ca TIR ai doar pe "cutie", inauntru nu e!
Sper sa o repari si apoi sa treci din nou Neajlovul, dar pe pod!

Nu inteleg care e treaba cu TIR-ul "inauntru"
  • KIDROCK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Astazi am scos bujiile,am adunat cateva baterii si am dat la automat.
Am constatat urmatoarele:ca era apa in motor...destula,si ca nu se aud batai,tacaneli si zgomote ce nu ar trebui sa se auda
Cu bujiile puse din nefericire nu porneste,dar macar invarte,spre diferenta de prima incercare
Miercuri mai facem o incercare,si vedem ce si cum
Va tin la curent Wink
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu parere de rau....cred ca motorul necesita demontare,l-ai golit de apa acum s-a deblocat datorita socului hidraulic se poate lasa cu strambat supape,strambat biele de cele mai multe ori,fiind in mers mici sanse sa fi scapat nevatamat...lasa pentru moment verificarile electro....mergi pe o masurare de compresie...mai dai odata bujiile jos,cel putin pe pistonul unde s-a blocat e problema....spor la treaba
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
uleiul o mai fi bun? ala nu e contaminat cu apa si mal?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR