Salut ! Am patit ceva asemanator,dar la un nivel mult mai rau,apa ajunsese aproape de oglinzi.Am gasit-o inundata intr-o parcare aflata intr-o vale dupa o noapte de ploaie torentiala.Am incercat initial sa "scap" singur din belea,am intrat in ea,am pornit-o si am facut maxim 30 metri prin acea apa apoi s-a oprit brusc motorul,probabil s-a infundat evacuarea.Ulterior am tractat-o si am inceput sa schimb piese....Interesant este faptul ca mie nu mi-a ajuns apa in motor,desi filtrul de aer era umed.Nu prea inteleg nici la tine cum ti-ar fi putut intra apa in motor,doar daca nu a aspirat-o pe la filtrul de aer.Cel mai afectat a fost ECU,din cauza asta nu mai pornea deloc,insa mi-a dat eroare clara la testul agrafa.La modelul meu ( 2.0 i ,C20NE ) ECU este pus ft nasol,undeva jos in partea dreapta din fata,la picioarele pasagerului.Piese schimbate : ECU,sonda lambda,bujii si fise,debitmetru,tobe,IAC.Nu mai zic de munca depusa pt uscare-curatare,fiecare mufa desfacuta,stearsa,data cu spray de curatare,scaunele,mocheta si buretele gros de pe podea date jos si puse la uscat.Norocul meu ca era vara si cald afara.Au trecut aprox 2 ani si 25000 km de atunci si masinuta merge ft bine.Sunt ft importante codurile de eroare,poate si la tine este vorba de ECU.Pun si cateva poze cu operatia de "restaurare" 😊
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)