- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate in tot ce ai spus acolo.
Totusi, te-as sfatui sa faci o incercare cu o Insignia 1.6 turbo, sa vezi cum impleteste avantajele ambelor tipuri de motorizare, diesel si benzina.
Incearca noul 1.6 ecoboost de la Ford, pus pe un Mondeo. Iti garantez ca pentru o persoana ca tine care stie ce inseamna o masina si cu ce se mananca, surpriza va fi destul de mare si nu o sa iti mai doresti altceva.
Totusi, te-as sfatui sa faci o incercare cu o Insignia 1.6 turbo, sa vezi cum impleteste avantajele ambelor tipuri de motorizare, diesel si benzina.
Incearca noul 1.6 ecoboost de la Ford, pus pe un Mondeo. Iti garantez ca pentru o persoana ca tine care stie ce inseamna o masina si cu ce se mananca, surpriza va fi destul de mare si nu o sa iti mai doresti altceva.
- DB77AAA
- *******
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am un principiu despre motoarele turbo, indiferent benzina sau diesel(e drept, pe diesel e strict necesar). Turbina inseamna mai multe componente pe langa ea, implicit costuri mai ridicate in utilizare.
Cat despre motorizari Opel VS Ford, si altele, sunt toate o apa si un pamant, similare la probleme, similare la performante. Avantaj pe Opel si VAG e ca sunt marci dese la noi in tara, piese si noi, si second pe toate drumurile. De aici rezulta costuri de intretinere scazute. Mai ramane ca alternativa la Opel sau VAG doar ceva din gama Renault/Dacia, insa au probleme dese pe parte fiabilitate, calitate si chiar imagine
Personal, daca mi-as permite luxul sa aleg cucurele, as merge pe masini de la Saab in sus, ceva mai exclusiviste si mai rare, sa spunem chiar un Jag. Mert si BMW si chiar multe de la VAG au multi ”Black men” si parca nu ma reprezinta, Reno, Pug, Ford, Citronel, parca inseamna costuri mai mari de intretinere, italincele, in special Alfa foarte aratoase, dar cam ciudat concepute pe parte tehnica, asiaticele, ”cahhhh”, aia chiar nu stiu sa deseneze, ramane Opel, ramane Dacia.
Cat despre motorizari Opel VS Ford, si altele, sunt toate o apa si un pamant, similare la probleme, similare la performante. Avantaj pe Opel si VAG e ca sunt marci dese la noi in tara, piese si noi, si second pe toate drumurile. De aici rezulta costuri de intretinere scazute. Mai ramane ca alternativa la Opel sau VAG doar ceva din gama Renault/Dacia, insa au probleme dese pe parte fiabilitate, calitate si chiar imagine
Personal, daca mi-as permite luxul sa aleg cucurele, as merge pe masini de la Saab in sus, ceva mai exclusiviste si mai rare, sa spunem chiar un Jag. Mert si BMW si chiar multe de la VAG au multi ”Black men” si parca nu ma reprezinta, Reno, Pug, Ford, Citronel, parca inseamna costuri mai mari de intretinere, italincele, in special Alfa foarte aratoase, dar cam ciudat concepute pe parte tehnica, asiaticele, ”cahhhh”, aia chiar nu stiu sa deseneze, ramane Opel, ramane Dacia.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salut Angi(DB77AAA),
masina pe care o am acum este o Insignia Edition plus cu A16XER, mai am pina sa ard discul de ambreiaj pentru ca masina are abia 20Kkm iar la stilul meu "limo driver" de condus cam greu o sa pice. Am avut si eu aceeasi retinere fata de benzinarele turbo respectiv turbina in sine.
Referitor la cea caroserie "supergrea" mult invocata de "specialistii" forumului pe care o are Insiginia, tin sa va amintesc ca in medie Insignia este mai grea decit o Astra cu numai 100Kg pentru motorizari omoloage. Dar dieselarele sint in plus cu 100Kg mai grele decit bezinarele, pentru o comparatie scurta sa luam "submotorizatul" A16XER/116CP si 1503Kg masa totala si cel mai intilnit dieselar pe Insignia, potentul A20DTJ/130CP si 1613Kg. Dintr'o "artimetica" simpla vom obtine raportul putere/greutate de 77CP/tona pentru A16XER si 80CP/tona pentru A20DTJ, mai departe va las sa reflectati la plusul de "sportivitate fantastica" al dieselarului.
masina pe care o am acum este o Insignia Edition plus cu A16XER, mai am pina sa ard discul de ambreiaj pentru ca masina are abia 20Kkm iar la stilul meu "limo driver" de condus cam greu o sa pice. Am avut si eu aceeasi retinere fata de benzinarele turbo respectiv turbina in sine.
Referitor la cea caroserie "supergrea" mult invocata de "specialistii" forumului pe care o are Insiginia, tin sa va amintesc ca in medie Insignia este mai grea decit o Astra cu numai 100Kg pentru motorizari omoloage. Dar dieselarele sint in plus cu 100Kg mai grele decit bezinarele, pentru o comparatie scurta sa luam "submotorizatul" A16XER/116CP si 1503Kg masa totala si cel mai intilnit dieselar pe Insignia, potentul A20DTJ/130CP si 1613Kg. Dintr'o "artimetica" simpla vom obtine raportul putere/greutate de 77CP/tona pentru A16XER si 80CP/tona pentru A20DTJ, mai departe va las sa reflectati la plusul de "sportivitate fantastica" al dieselarului.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am spus Astra in general pentru ca diferentele de greutate intre generatii sint minore. N'a zis nimeni ca este usoara, este ca toate celelalte in combinatia data.
Vise umede... 100CP/tona+ este idealul, daca faci calculul pentru toate motorizarile de la Opel si nu numai, vei avea multe surprize "submotorizate" , ca sa nu mai vorbim de generatiile mai vechi de motoare, acolo e dezastru sau poate a innebunit lumea intre timp si vrea sa alerge cu ditai dulapu' fantasmind la rachete verzi pe pereti...
Vise umede... 100CP/tona+ este idealul, daca faci calculul pentru toate motorizarile de la Opel si nu numai, vei avea multe surprize "submotorizate" , ca sa nu mai vorbim de generatiile mai vechi de motoare, acolo e dezastru sau poate a innebunit lumea intre timp si vrea sa alerge cu ditai dulapu' fantasmind la rachete verzi pe pereti...
terim
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
Eu nu inteleg de ce un lucru "trebuie" sa fie intr-un anumit fel. Este asa cum ti se potriveste tie (cum iti place si in functie de ce resurse ai).
Aceasta masina nu este una pe care o cumpara oameni cu foarte multi bani, asa ca de foarte multe ori pretul este un factor important, si daca nu iti este de folos mai multa putere de ce ai plati-o.
Daca vrei putere de bani acestia iti ei 2-3 pisicute sau alte "animale" SH si te saturi, dar nu cred ca numai asta se cauta.
Daca ai bani destui si iti si place sa accelerezi, atunci chiar merita sa-i dai.
De exemplu eu am ales motorul 1.4, 140CP. Cel pe motorina de 160Cp este cu 3000euro mai scump. Merg maxim 15000 km/an, singur in masina in oras de acasa la serviciu prin aglomeratie (nu ma ajuta cu nimic daca aveam mai multi cai), iar in afara cu familia (din nou nu ma folosesc de putere). In privinta consumului as fi recuperat banii in mai mult de 6 ani, iar intretinerea ar fi fost mai scumpa. Sper ca atunci sa fie deja a altuia. Am preferat sa dau acesti bani pe confort.
Poate ca altcineva merge 50000km/an, singur, mereu in graba, poate are si o rulota , atunci are multe motive sa isi ia motorul pe motorina de 160CP sau altul mai mare.
Foarte mult conteaza ce masina ai avut inaintea acesteia si cu ce faci comparatia din toate punctele de vedere, nu numai in privinta motorizarii.
Asadar cred ca nu "trebuie"sa fie nicio regula.
Aceasta masina nu este una pe care o cumpara oameni cu foarte multi bani, asa ca de foarte multe ori pretul este un factor important, si daca nu iti este de folos mai multa putere de ce ai plati-o.
Daca vrei putere de bani acestia iti ei 2-3 pisicute sau alte "animale" SH si te saturi, dar nu cred ca numai asta se cauta.
Daca ai bani destui si iti si place sa accelerezi, atunci chiar merita sa-i dai.
De exemplu eu am ales motorul 1.4, 140CP. Cel pe motorina de 160Cp este cu 3000euro mai scump. Merg maxim 15000 km/an, singur in masina in oras de acasa la serviciu prin aglomeratie (nu ma ajuta cu nimic daca aveam mai multi cai), iar in afara cu familia (din nou nu ma folosesc de putere). In privinta consumului as fi recuperat banii in mai mult de 6 ani, iar intretinerea ar fi fost mai scumpa. Sper ca atunci sa fie deja a altuia. Am preferat sa dau acesti bani pe confort.
Poate ca altcineva merge 50000km/an, singur, mereu in graba, poate are si o rulota , atunci are multe motive sa isi ia motorul pe motorina de 160CP sau altul mai mare.
Foarte mult conteaza ce masina ai avut inaintea acesteia si cu ce faci comparatia din toate punctele de vedere, nu numai in privinta motorizarii.
Asadar cred ca nu "trebuie"sa fie nicio regula.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Adevarul e ca nu trebuie sa fie cumva. Important e sa fie proprietarul multumit. Si multumirea asta tine de mai multi factori, printre care si masinile pe care le-a avut anterior.
Pentru mine 100CP/tona e limita la care o masina e agreabila si imi face placere sa o conduc. In ultima perioada mi-a mai trecut de masini puternice. De cand ma dau cu motorul mi s-a mai schimbat perceptia. Oricati cai are o masina, tot nu se compara.
Pentru mine 100CP/tona e limita la care o masina e agreabila si imi face placere sa o conduc. In ultima perioada mi-a mai trecut de masini puternice. De cand ma dau cu motorul mi s-a mai schimbat perceptia. Oricati cai are o masina, tot nu se compara.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Adevarul e ca nu trebuie sa fie cumva. Important e sa fie proprietarul multumit. Si multumirea asta tine de mai multi factori, printre care si masinile pe care le-a avut anterior.
Pentru mine 100CP/tona e limita la care o masina e agreabila si imi face placere sa o conduc. In ultima perioada mi-a mai trecut de masini puternice. De cand ma dau cu motorul mi s-a mai schimbat perceptia. Oricati cai are o masina, tot nu se compara.
Pentru mine 100CP/tona e limita la care o masina e agreabila si imi face placere sa o conduc. In ultima perioada mi-a mai trecut de masini puternice. De cand ma dau cu motorul mi s-a mai schimbat perceptia. Oricati cai are o masina, tot nu se compara.
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
iso a scris:Am spus Astra in general pentru ca diferentele de greutate intre generatii sint minore. N'a zis nimeni ca este usoara, este ca toate celelalte in combinatia data.
Vise umede... 100CP/tona+ este idealul, daca faci calculul pentru toate motorizarile de la Opel si nu numai, vei avea multe surprize "submotorizate" , ca sa nu mai vorbim de generatiile mai vechi de motoare, acolo e dezastru sau poate a innebunit lumea intre timp si vrea sa alerge cu ditai dulapu' fantasmind la rachete verzi pe pereti...
Vise umede... 100CP/tona+ este idealul, daca faci calculul pentru toate motorizarile de la Opel si nu numai, vei avea multe surprize "submotorizate" , ca sa nu mai vorbim de generatiile mai vechi de motoare, acolo e dezastru sau poate a innebunit lumea intre timp si vrea sa alerge cu ditai dulapu' fantasmind la rachete verzi pe pereti...
Am Insignia 2.0 CDTI de 160 cp, greutatea masinii conform talonului este de 1613kg.La un simplu calcul matematic rezulta 100cp/tona.Sa inteleg ca "visele umede" au devenit realitate?
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Probabil ca "visele umede" au devenit realitate, numai tu ne poti confirma cit de fleasca sint, desi 99,1CP/tona nu e chiar 100.
Din pacate masele specificate in talon sint pentru varianta de baza fara dotari asa ca odata urcati la volanul Insignia trebuie sa fim cit mai slabi, sa avem cit mai putine chestii grele/inutile prin buzunare si portbagaj iar pasagerii ocazionali trebuie sa plateasca bilet in functie de greutate.
Later Edit: ST'ul are numai 91,4CP/tona.
Din pacate masele specificate in talon sint pentru varianta de baza fara dotari asa ca odata urcati la volanul Insignia trebuie sa fim cit mai slabi, sa avem cit mai putine chestii grele/inutile prin buzunare si portbagaj iar pasagerii ocazionali trebuie sa plateasca bilet in functie de greutate.
Later Edit: ST'ul are numai 91,4CP/tona.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
@iso,
Ce cuplu are A18XER,si la ce turatie si ce cuplu are spre exemplu A20DTJ?
Parca 175Nm la 3800rot/min fata de 300Nm la 1750-2500rot/min.
Deci,despre ce vorbim?
Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni,cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti si cea pe care poti sa o si intretii(carburant,consumabile,etc).
Indiferent de costuri urmatoarea masina pe care o voi achizitiona tot pe motorina o sa fie.
Ce cuplu are A18XER,si la ce turatie si ce cuplu are spre exemplu A20DTJ?
Parca 175Nm la 3800rot/min fata de 300Nm la 1750-2500rot/min.
Deci,despre ce vorbim?
Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni,cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti si cea pe care poti sa o si intretii(carburant,consumabile,etc).
Indiferent de costuri urmatoarea masina pe care o voi achizitiona tot pe motorina o sa fie.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- alexinsignia
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2012
- Insignia 2013
- Valcea
alexinsignia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
motorul 1.8 se descurca foarte bine ..
eu detin insignia 1.8 si sunt multumit de ea .nu stiu cu ce te avantajeaza 20 sau 40 ps in plus
daca vrei sa se miste bine masina trebuie foarte mult turata adica (5500-6500)dar problema este ca nu prea ai unde sa ii dai
eu locuiesc in austria si nu am pe unde sa o alerg foarte multe radare..in romania din cauza drumurilor nici o sansa
parerea mea este ca opel insignia este o masina foarte reusita ...si va spun si consumul real
VARA: 245\45\18 •Urban: 12.5(l/100km)
•Extra-urban: 7.5(l/100km) test iulie 2012 2600 km plus AC
•Combinat: 8.6(l/100km
IARNA: 205\60\16 •Urban: 11.5(l/100km)
•Extra-urban: 6.8(l/100km) test facut dec 2012 2600 km
•Combinat: 8.8(l/100km
test facut la pompa....un consum foarte bun ...ce credeti audi ,sau vw consuma mai putin .....ma refer la benzina
multi vor sa aibe consum mic si multi caluti ..parerea mea persoanele care vor consum mik multi caluti sa treaca la bicicleta
eu detin insignia 1.8 si sunt multumit de ea .nu stiu cu ce te avantajeaza 20 sau 40 ps in plus
daca vrei sa se miste bine masina trebuie foarte mult turata adica (5500-6500)dar problema este ca nu prea ai unde sa ii dai
eu locuiesc in austria si nu am pe unde sa o alerg foarte multe radare..in romania din cauza drumurilor nici o sansa
parerea mea este ca opel insignia este o masina foarte reusita ...si va spun si consumul real
VARA: 245\45\18 •Urban: 12.5(l/100km)
•Extra-urban: 7.5(l/100km) test iulie 2012 2600 km plus AC
•Combinat: 8.6(l/100km
IARNA: 205\60\16 •Urban: 11.5(l/100km)
•Extra-urban: 6.8(l/100km) test facut dec 2012 2600 km
•Combinat: 8.8(l/100km
test facut la pompa....un consum foarte bun ...ce credeti audi ,sau vw consuma mai putin .....ma refer la benzina
multi vor sa aibe consum mic si multi caluti ..parerea mea persoanele care vor consum mik multi caluti sa treaca la bicicleta
- alexinsignia
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2012
- Insignia 2013
- Valcea
alexinsignia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alexinsignia
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2012
- Insignia 2013
- Valcea
alexinsignia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
flopetboy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Per total ai dreptate numai daca folosesti masina in mare parte in oras, e f buna motorizarea in regim urban (consum, turatii etc..), insa extraurban e alta poveste.
Eu am 130cp si chiar daca nu am probleme in depasiri, simt lipsa de vreo 40cp in plus, intodeauna e bine sa ai o rezerva de putere pe care sa o folosesti atunci 'cand ai calcat pe bec'.
Bafta.
Eu am 130cp si chiar daca nu am probleme in depasiri, simt lipsa de vreo 40cp in plus, intodeauna e bine sa ai o rezerva de putere pe care sa o folosesti atunci 'cand ai calcat pe bec'.
Bafta.
DLouie
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2019
- Mesaj Privat
amaier
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
@ DLouie - Poate te ajuta informatiile de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=145178 si aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1879131 Desi acolo e vb. de motorizarea 1.8, ele sunt cam la fel (ambele aspirate, etc.) cu exceptia capacitatii motorului.