Probleme pot sa apara DOAR la instalatiile care au emulator de lambda , doar in acest caz ECU GPL poate furniza o valoare eronata a factorului lambda catre ECU . La astea se taie firul de semnal lambda, un capat pleaca in ECU GPL si unul iese catre ECU motor.
Alte influentari ale parametrilor long fuel trim respetiv short fuel trim intradevar pot fi afectate de catre un reglaj prost al instalatiei de gaz astfel incat sa mearga ceva mai prost atat de benzina cat si pe gaz deoarece ECU motor prin long fuel trim reflecta starea amestecului (asa zis-a capacitatea a ECU motor de a invata parametri).
De aici pana la sintetizare parametri este o diferenta de la cer la pamant ... nu-i valabil ce zici in concluzie.
Daca merge prost pe gaz merge prost si pe benzina, dar prost in sensul ca balbaie n-are forta in niciun caz nu se opreste motorul. In cazurile astea se reseteaza ECU motor, si se merge doar pe benzina pe un long fuel trim normal ... dupa calibrare gaz.