Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:Nu exista parametri buni cand ai gaz pe masina. Tot ceea ce citesti cu testerul sunt parametri contrafacuti de catre calculatorul de gaz. Toate valorile pe care le citesti cu testerul sunt sintetizate de calculatorul de gaz in asa fel sa nu se aprinda check engine pe bord.

Probleme pot sa apara DOAR la instalatiile care au emulator de lambda , doar in acest caz ECU GPL poate furniza o valoare eronata a factorului lambda catre ECU . La astea se taie firul de semnal lambda, un capat pleaca in ECU GPL si unul iese catre ECU motor.
Alte influentari ale parametrilor long fuel trim respetiv short fuel trim intradevar pot fi afectate de catre un reglaj prost al instalatiei de gaz astfel incat sa mearga ceva mai prost atat de benzina cat si pe gaz deoarece ECU motor prin long fuel trim reflecta starea amestecului (asa zis-a capacitatea a ECU motor de a invata parametri).
De aici pana la sintetizare parametri este o diferenta de la cer la pamant ... nu-i valabil ce zici in concluzie.
Daca merge prost pe gaz merge prost si pe benzina, dar prost in sensul ca balbaie n-are forta in niciun caz nu se opreste motorul. In cazurile astea se reseteaza ECU motor, si se merge doar pe benzina pe un long fuel trim normal ... dupa calibrare gaz.
Skip ads

  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa scoti tot ce inseamna mufaraie de la electrica masinii si sa dai cu sprey de contacte...am avut personal la o vectra probleme ca pornea cand vroia si uneori balbaia....dupa operatiunea de curatare nu am mai avut probleme..sunt cam 6 luni de atunci.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un motor nu se opreste(gaz sau benzina),atita timp cit are scinteie si amestec corespunzator(lambda).Acestea pot fi urmarite in timpul functionarii,pe valorile reale.Sunt destule situatii cu probleme,in care nu este generat cod de eroare.Nu-i nevoie de "N" testere,ci doar de unul cu un specialist la butoane... Pareri pot fi date fara sfirsit,dar problema se va rezolva linga masina.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sincer nu prea mai am incredere in mecanici pentru toti doar si-au dat cu parerea si eventual mi-au cerut banii pt ca au pus testerul. la ea s-a uitat si un mecanic cotat bun, care lucreaza la reprezentanta si mi-a zis ca a mai intalnit asa ceva odata si ca de vina e senzorul map. l-am schimbat si nimic. asa ca nici la reprezentanta opel nu prea imi vine sa o duc. sa nu mai vorbim de costuri, manopera si piese
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Un motor nu se opreste(gaz sau benzina),atita timp cit are scinteie si amestec corespunzator(lambda).Acestea pot fi urmarite in timpul functionarii,pe valorile reale.Sunt destule situatii cu probleme,in care nu este generat cod de eroare.Nu-i nevoie de "N" testere,ci doar de unul cu un specialist la butoane... Pareri pot fi date fara sfirsit,dar problema se va rezolva linga masina.


Aici ai toata rezolvarea...depinde de tine sa gasesti pe cineva care stie ce face.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am uitat sa va spun ceva. crezand ca poate fi catalizatorul de vina, am scos mufa de la sonda lambda 1(e cea care intra in catalizator, nu?) si a mers la fel. acum gandindu-ma la parerile voastre, e posibil ca aceasta sa fie defecta si sa nu fi influentat mersul daca ea nu e scoasa efectiv din catalizator si are doar mufa scoasa?
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
chiar nu mai are nimeni nici o parere? oricum, cand nu vrea ea sa isi tina relantiul, nu si-l tine, adica nu are legatura cu faptul daca motorul este rece sau cald
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
ieri pentru prima data mi s-a aprins beculetul galben in bord, check enginee. am facut testul cu pedalele si mi-a dat codul de eroare p1504. am vazut ca asta ar insemna "idle air control circuit malfunction". sincer mi se pare cam evaziv. ma puteti ajuta sa imi explicati cam la ce se refera acest cod de eroare si mai ales care sunt cauzele probabile. sper sa ma fi exprimat destul de explicit
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Check hose connectors and fittings on intake system / vacuum system

Check all vacuum lines of the following component for tightness and proper installation:

Check air filter for fouling and correct mounting.
Intake hose
Throttle-housing
Check function of the tank ventilation.
P23 Sensor - Absolute Pressure, Intake Manifold
Brake Booster
Y18 Solenoid Valve - Exhaust Gas Recirculation

Check the following component for tightness and proper installation:
-Oil Dipstick
-Oil Filler Cap

Verifica toate astea...dar cu mana si ochiul tau
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu exista codul asta de eroare pe Vectra B z16xe.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O fi P1405....nici eu am gasit nici in TIS la Checking Procedure....
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
mie la testul acela pseudo agrafaa, adica cea cu pedalele, codul asta mi l-a aratat. am cautat si am gasit ceva de genul ca poate fi de vina egr(ceea ce exclud deoarece e schimbat si in plus altele sunt simptomele) sau ceva legat de cablaj si furtunele(pe care le-am verificat) si un alt rezultat a fost cel descris mai sus de mine
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Deci in TIS adica softul de diagnoza + reparatie oficial al Opel (GM) eroarea asta nu exista. Am aruncat un ochi si in Autodata repectiv si VividWorkshop si nimic.
Atentie totusi unele coduri sunt similare la unele masini OBD dar la foarte multe difera total interpretarea, adica P1000 inseamnca cu totul altceva de la model la model.
Mai fa odata testul poate nu ai numarat bine clipirile check engine.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
o sa mai repet testul, desi am numarat destul de bine zic eu. e totusi posibil sa ma fi "furat" palpaielile. in schimb pe un forum vauxhall, daca nu ma insel am gasit eroarea aia si se referea la o problema de aer, asa cum am scris mai sus.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
cod specific masinilor cu DPF =senzor amonte(inainte)dpf
la benzina nu exista,deci mai fa inca o data testu sau pune un tester si citeste codurile
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
eu am zis 1504 nu 1405
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
scuze
P1504 Idle Air Control Circuit Malfunction
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
asa mi-a dat si mie. ai cumva idee care ar fi cauzele probabile?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
posibil,repet,posibil aer fals pe undeva
asa poti verifica, http://www.youtube.com/watch?v=zMok2y05jNE dar asta nu inseamna sa te apuci de fumat daca nu fumezi,plus ca sunt masini/aparate care scot,,,fum,,,pentru a vedea pe unde intra aer fals
sau mai poti incerca cu un sprey de frane (sa nu fie motoru foarte cald,risti sa-i dai foc)sa dai cate putin pe galeria de admisie/furtune de intra/ies din ia si clapeta de acceleratie,daca isi schimba mersu motorului trebuie cautat unde este problema
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
chestia cu spray-ul de frane am tot facut-o, chiar si ieri. atunci parca parca si-a dat drumul, insa masina asta a mea are toane. porneste bine cand vrea si cand nu, nu. o sa urmaresc si clipul trimis de tine. multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR