Cam asa este,si eu patesc acelasi lucru,am numai lovituri pe tibie,insa am invatat cum trebuie sa te asezi pentru a nu te lovi...
- gyzmo
- OP
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
florin71 a scris:
Benzinara fiind turbo nu este echipata cu pompa inalta presiune, injectoare, filtru de particule si nu poate sa aiba probleme cu turbina la fel ca un diesel?
Multumesc frumos pentru raspuns.
PS:Nu esti atras de marcile Honda, Toyota, Mazda sau Hyundai?Crezi ca sunt mai putin fiabile decat marcile auto occidentale sau este de vina pretul de achizitie, mai ales in cazul Hondei care se apropie de o marca premium?
Benzinara fiind turbo nu este echipata cu pompa inalta presiune, injectoare, filtru de particule si nu poate sa aiba probleme cu turbina la fel ca un diesel?
Multumesc frumos pentru raspuns.
PS:Nu esti atras de marcile Honda, Toyota, Mazda sau Hyundai?Crezi ca sunt mai putin fiabile decat marcile auto occidentale sau este de vina pretul de achizitie, mai ales in cazul Hondei care se apropie de o marca premium?
Florine, pompa de inalta presiune la benzina lucreaza undeva pana in 4-5 bari maxim, injectoarele de asemenea. Pompele de pe tractoarele commonrail fac vreo 1600bari. Cred ca iti imaginezi in ce conditii lucreaza pompele si injectoarele de tractoare comparativ cu cele pe benzina. De preturi, nici nu mai aduc aminte, un injector de benzina il iei cu banii de tigari, la diesel faci credit la banca, cu banii pe 4 injectoare de diesel iti iei un SH bun, cu conditia sa fie pe benzina, ca la diesel risti sa iei unul caruia sa-i pice scuipatoarele cat de curand.
Benzinarele nu au filtru de particule, astea-s doar la diesel. Si tot supertehnologia DPF cand imbatraneste iti cam buseste si turbina. Mai ai avantajul ca la o benzinara turbina nu se murdareste asa repede ca la diesel.
Honda nu ma atrage, Mazda imi face cu ochiul dar... sunt prea scumpe pentru ce ofera. Service mai scump, piese mai rare si mai scumpe. Or fi ele bune dar si cand se strica... vai mama. La ambele marci lipsesc motoarele turbo pe benzina sub 2 litri capacitate cilindrica. Cascaval este, slava Domnului, inca se cauta si se vinde bine petrolul si gazul , nu pretul ma sperie la ele.
De Hyundai, mai discutam peste vreo cativa ani. Astia abia au inceput sa faca masini.
Asa ce imi face cu ochiul un Volvo V40 CC, 1.6 benzina turbo. Abia astept sa vin acasa sa fac o vizita prin showroom la Volvo.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
svm83
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2013
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu de ce voua va pare Accordul o super-masina, chiar am facut drive test cu ea inainte sa cumpar Mondeo si nu m-a impresionat cu nimic masina aia. Poate doar cu pretul. Faptul ca este importata din Japonia o face sa aiba pretul asta asa de mare, are accize si taxe vamale incluse in pretul de vanzare. In rest, motorul pe benzina cu tot Vtec-ul sau nu m-a impresionat deloc, sub 3000 rpm se comporta si sufera de lipsa cuplului. Peste 3000 rpm parca e alta masina dar...suge mult din rezervor. Interiorul destul de anost dar foarte bine lucrat, totusi nu are feelingul ala de masina moderna, parca totul e nou dar undeva in urma.
Directia foarte mult asistata, nu transmitea nici un pic de feedback. Acelasi feeling l-am avut cand am condus (nu ma injurati) Insignia. Probabil asa lucreaza directiile astea asistate electric, prea moi. La fel am simtit si cand am mers cu Mondeo 4 facelift, tot asistenta electrica dar nu asa pronuntata ca la Insignia si mai ales Accord.
Las la urma motorizarile. Ce gasim, doar doua optiuni: 2.0 benzina aspirat si un diesel de 2.2. Fara comentarii, sunt mult in urma concurentei la capitolul asta. Sa nu mai spun ca dieselul cam sufera de aceeasi boala ca dieselurile moderne - DPF-ul.
In rest, vorbind de benzinara, aceeasi fiabilitate ca si aspiratele concurentei, se strica mult mai greu decat tractorasele nemtesti sau frantuzesti. Dar sa te fereasca Doamne-Doamne sa se strice ceva la ea. Piese scumpe si destul de rare, cam stai cu masina pe bara asteptand as vina piesele din Japonia. Nu mai zic de elementele de caroserie.
Despre V-40 CC, l-am vazut doar in poze. Imi place cum arata si are cam ce imi doresc pe el, sper luna viitoare cand ajung acasa sa apuc sa fac o vizita in showroom si poate si un drive test. Oricum, urmatoarea masina, indiferent care va fi, e programata la anul pt achizitie.
Directia foarte mult asistata, nu transmitea nici un pic de feedback. Acelasi feeling l-am avut cand am condus (nu ma injurati) Insignia. Probabil asa lucreaza directiile astea asistate electric, prea moi. La fel am simtit si cand am mers cu Mondeo 4 facelift, tot asistenta electrica dar nu asa pronuntata ca la Insignia si mai ales Accord.
Las la urma motorizarile. Ce gasim, doar doua optiuni: 2.0 benzina aspirat si un diesel de 2.2. Fara comentarii, sunt mult in urma concurentei la capitolul asta. Sa nu mai spun ca dieselul cam sufera de aceeasi boala ca dieselurile moderne - DPF-ul.
In rest, vorbind de benzinara, aceeasi fiabilitate ca si aspiratele concurentei, se strica mult mai greu decat tractorasele nemtesti sau frantuzesti. Dar sa te fereasca Doamne-Doamne sa se strice ceva la ea. Piese scumpe si destul de rare, cam stai cu masina pe bara asteptand as vina piesele din Japonia. Nu mai zic de elementele de caroserie.
Despre V-40 CC, l-am vazut doar in poze. Imi place cum arata si are cam ce imi doresc pe el, sper luna viitoare cand ajung acasa sa apuc sa fac o vizita in showroom si poate si un drive test. Oricum, urmatoarea masina, indiferent care va fi, e programata la anul pt achizitie.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Da, interiorul la Accord e destul de anost, insa asa e si la BMW (parerea mea) exceptie doar variantele FULL FULL
Daca interiorul e mai vioi, hitech apoi iar nu e bine vei zice ca "are prea multe butonase..etc" cum e la Insignia.
Daca tot o sa testezi V40-ul sa stai si in spaate sa vezi cum e, mie mi s-a parut cam "strimt" si nu m-am simtit in largul meu, dar poate la drum lung e mai bine/te acomodezi.
Daca interiorul e mai vioi, hitech apoi iar nu e bine vei zice ca "are prea multe butonase..etc" cum e la Insignia.
Daca tot o sa testezi V40-ul sa stai si in spaate sa vezi cum e, mie mi s-a parut cam "strimt" si nu m-am simtit in largul meu, dar poate la drum lung e mai bine/te acomodezi.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Sa stii ca nu imi plac bordurile cu multe butoane, imi accentueaza senzatia de aglomeratie. Un bord, pentru a arata modern, nu trebuie sa aiba zeci de butoane, vezi Insignia facelift, acum chiar arata bordul super. Modern si aerisit.
Spatiul din spate la V40 chiar nu ma deranjeaza, pasagerul care de obicei staea in spate s-a facut mare, are masina lui si nu mai umbla cu "mosii".
Oricum, o sa fac niste poze pentru edificare. Am descoperit insa altceva care ma ingrijoreaza: capacitatea portbagajului doar 325 litri. Nevestei nu ii ajung 550 litri la Mondeo, s-ar putea sa stau cu bagajele in brate.
Spatiul din spate la V40 chiar nu ma deranjeaza, pasagerul care de obicei staea in spate s-a facut mare, are masina lui si nu mai umbla cu "mosii".
Oricum, o sa fac niste poze pentru edificare. Am descoperit insa altceva care ma ingrijoreaza: capacitatea portbagajului doar 325 litri. Nevestei nu ii ajung 550 litri la Mondeo, s-ar putea sa stau cu bagajele in brate.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Nu stiu de ce voua va pare Accordul o super-masina, chiar am facut drive test cu ea inainte sa cumpar Mondeo si nu m-a impresionat cu nimic masina aia.
Marca Honda ca si Toyota este o marca fiabila.Din ce am vazut la magazinele cu piese auto o distributie originala pentru o Toyota Corolla, este undeva la 400 si ceva lei, ceva pe aici.Pe acolo este si una de calitate pentru Astra G.
Daca motorul aspirat pe benzina aflat pe Dacia Solenza este ok pentru un om linistit care isi foloseste de regula masina mai mult prin Romania nu vad de ce un motor aspirat de 1,6 si 132 cai putere de la Toyota nu ar fi ok.
Honda Accord nu cred ca sta mai rau cu tinuta de drum fata de o masina occidentala non-premium.Din punctul meu de vedere , ma rog, este chestie de gusturi, japonezii mai au de lucrat la design.Cel putin la unele modele.Ca si aspect si ergonomie de departe prefer un autoturism VAG, stiu, chestie de gusturi.
Japonezii si sud-coreenii deocamdata fabrica doar motoare aspirate pe benzina pentru ca vor sa scoata pe piata produse cat mai fiabile si longevive ca si durata de viata.Lucrurile mai complexe de regula sunt predispuse sa se strice mai repede decat cele simple.
Calitativ si ergonomic Honda Accord nu este inferioara marcilor occidentale iar motorul aspirat pe benzina de 2.0 i-VTEC care dezvolta 156 cai putere este de cursa lunga si are in oras un consum de 9,1l/100km.Acest motor imi inspira mai multa incredere decat un motor benzinar turbo de cilindree mica care are tot atatia cai putere ca si japonezul.
Pentru 2 persoane, Accordul este prea mare.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat