crisdr- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ceva erori in bord?
Se manifesta ca aici? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12554
Da-ne cat mai multe detalii.
Se manifesta ca aici? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12554
Da-ne cat mai multe detalii.
crisdr- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
145 e eroare de imobilizator. 59 nu l-am gasit, 16 e de la knock sensor. De fapt cred ca problemele sunt legat de 73 si 74 care inseamna fie scurt cu alimentarea fie scurt cu masa (vorbim de circuitul de semnal al debitmetrului). Daca esti sigur ca ai debitmetrul potrivit pt. motorul tau, scoate-i mufa si verifica atent daca nu exista scurt circuit intre contacte sau intre firele care intra in mufa.
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am fost in seara asta la Cristi, singura eroare prezenta este
145 - Wrong immobilizer signal received, iar TIS zice ca de vina este ECU (adica ar fi defect).
Ceea ce nu e exclus, una din erorile stocate fiind
137 - ECU Box Temperature High, a carui rezolvare ar fi reprogramarea ECU sau, in caz de esec, inlocuirea.
Ramane sa incerce un "bypass" al immo...
145 - Wrong immobilizer signal received, iar TIS zice ca de vina este ECU (adica ar fi defect).
Ceea ce nu e exclus, una din erorile stocate fiind
137 - ECU Box Temperature High, a carui rezolvare ar fi reprogramarea ECU sau, in caz de esec, inlocuirea.
Ramane sa incerce un "bypass" al immo...
crisdr- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare ! De unde stii ca problema este de la imobilizator ? (Ai citit cumva codurile de eroare cu "agrafa" ?)
Banuiesc ca se poate desfiinta, dar de ce sa-l desfiintezi daca e pus cu un scop acolo , sa nu poata fi furata masina.
Am "patit-o " si eu cu imobilizatorul si pornisem pe o pista gresita . La fel ca si tie, nu-mi pornea masina , am citit codul de eroare stocat si era xx - immobiliser - wrong signal . M-am apucat de desfacut carcasa aia de la volan, de curatat, de pus la loc,am incercat cu ambele chei , am omorat o baterie incercand sa o pornesc dar degeaba .
Problema era de la releul pompei de benzina(pompa nu primea curent), nu mai era bun . Insa , nici pana in ziua de astazi nu-mi dau seama de ce a inregistrat acel cod de eroare .
Incearca sa verifici daca ajunge curent la pompa de benzina, mie atunci baietii mi-au verificat cu o lampa cu bec improvizata cu 2 fire .
Situatia pare identica cu a mea si tind sa cred ca asta s-a intamplat si la tine .
Succes iti doresc !
Ti-am pus 2 imagine, una cu pozitionarea releului de la pompa de benzina(in compartimentul motor ) si a 2-a cu metoda de testare .
Banuiesc ca se poate desfiinta, dar de ce sa-l desfiintezi daca e pus cu un scop acolo , sa nu poata fi furata masina.
Am "patit-o " si eu cu imobilizatorul si pornisem pe o pista gresita . La fel ca si tie, nu-mi pornea masina , am citit codul de eroare stocat si era xx - immobiliser - wrong signal . M-am apucat de desfacut carcasa aia de la volan, de curatat, de pus la loc,am incercat cu ambele chei , am omorat o baterie incercand sa o pornesc dar degeaba .
Problema era de la releul pompei de benzina(pompa nu primea curent), nu mai era bun . Insa , nici pana in ziua de astazi nu-mi dau seama de ce a inregistrat acel cod de eroare .
Incearca sa verifici daca ajunge curent la pompa de benzina, mie atunci baietii mi-au verificat cu o lampa cu bec improvizata cu 2 fire .
Situatia pare identica cu a mea si tind sa cred ca asta s-a intamplat si la tine .
Succes iti doresc !
Ti-am pus 2 imagine, una cu pozitionarea releului de la pompa de benzina(in compartimentul motor ) si a 2-a cu metoda de testare .
crisdr- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
crisdr- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat