Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea de cateva zile a luato razna nu mai trage si intrerupe destul de rau iam schimbat filtrele iam curatat injectoarele si degeaba cine stie ce o avea ? motorul este cel de 2500 benzina adica x25xe
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ceva erori in bord?
Se manifesta ca aici? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12554

Da-ne cat mai multe detalii.
  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am facut testul cu agrafa si imi da145
59
16
73
74
problema este ca am scimbat debitmetru si merge mai bine dar tot da 73 si 74 ce o avea si iam resetat si calculatorul scotand borna de la bat ai idee ce are?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
145 e eroare de imobilizator. 59 nu l-am gasit, 16 e de la knock sensor. De fapt cred ca problemele sunt legat de 73 si 74 care inseamna fie scurt cu alimentarea fie scurt cu masa (vorbim de circuitul de semnal al debitmetrului). Daca esti sigur ca ai debitmetrul potrivit pt. motorul tau, scoate-i mufa si verifica atent daca nu exista scurt circuit intre contacte sau intre firele care intra in mufa.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel ecu ul tau este un motronic 2.8 ;x25xe este fabricat in 97 dar nu cred sa fie diferente mari fata de c25xe ; eroare 59-inlet manifold valve 1- low voltage.Nu sant sigur daca se refera la injectoare dar in mod sigur este o valva de pe(sau din)galeria de admisie
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am fost in seara asta la Cristi, singura eroare prezenta este
145 - Wrong immobilizer signal received, iar TIS zice ca de vina este ECU (adica ar fi defect).
Ceea ce nu e exclus, una din erorile stocate fiind
137 - ECU Box Temperature High, a carui rezolvare ar fi reprogramarea ECU sau, in caz de esec, inlocuirea.

Ramane sa incerce un "bypass" al immo...
  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am o omega cu motor x25xe din 1995 si am probleme cu imo si nu stiu cum sa scap de el definitiv cine are ideei ? in momentul de fata nu mai porneste deloc si se aprinde intermitent becul de avarie motor
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare ! De unde stii ca problema este de la imobilizator ? (Ai citit cumva codurile de eroare cu "agrafa" ?)

Banuiesc ca se poate desfiinta, dar de ce sa-l desfiintezi daca e pus cu un scop acolo , sa nu poata fi furata masina.


Am "patit-o " si eu cu imobilizatorul si pornisem pe o pista gresita . La fel ca si tie, nu-mi pornea masina , am citit codul de eroare stocat si era xx - immobiliser - wrong signal . M-am apucat de desfacut carcasa aia de la volan, de curatat, de pus la loc,am incercat cu ambele chei , am omorat o baterie incercand sa o pornesc dar degeaba .

Problema era de la releul pompei de benzina(pompa nu primea curent), nu mai era bun . Insa , nici pana in ziua de astazi nu-mi dau seama de ce a inregistrat acel cod de eroare .

Incearca sa verifici daca ajunge curent la pompa de benzina, mie atunci baietii mi-au verificat cu o lampa cu bec improvizata cu 2 fire .

Situatia pare identica cu a mea si tind sa cred ca asta s-a intamplat si la tine .

Succes iti doresc !

Ti-am pus 2 imagine, una cu pozitionarea releului de la pompa de benzina(in compartimentul motor ) si a 2-a cu metoda de testare .



  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am facut toate masuratorile am alimentat pompa separat ideea este ca la modelul asta in momentul in care imo nu functioneaza nu mai da comanda la injectoare iar testul lam facut si eu si andrei si da wrong signal
  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
fratilor am reusit sa o fac si mai precis am reprogramat ECU motor si iam dat sa invete iar imo si gata am rezolvato finctioneaza perfect
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR