Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut am o Agiluta x10xe ,de cand am luato am problema asta,daca o las la relanti mai mult de 15-20 secunde incepe sa vibreze motoru si clipeste indicatorul motorului in bord dupa care merge in 2 pistoane si nu are nici o vlaga.
Imi da cod eroare P0300 cu P0302 am curatat partea de admisie corp acceleratie si camera amestec am scos si injectoarele si Egr-ul.
EGR-ul e blocat pe inchis ma gandesc ca daca era de la el trebuia sa mearga in 2 pistoane de cand o pornesc iar un mester mi-a zis ca e de la o supapa care nu inchide bine dar nu are cum pentru ca doar daca o las la relanti face figuri.
Nu isi revine decat daca opresc motoru si pornesc din nou si ramane indicatorul motorului aprins ,dupa vreo 4-5 porniri se stinge.

Ce poate sa aibe ca ma disperat ?
Skip ads

  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Circuitul de la bujia 2 " fura" curent.veifica izolatorul de pe bobina de inductie,ar putea fi deteriorat.remedierea in prima faza banda izolatoare peste izolator!
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Destul de posibil ca in 2 pistoane sa si mearga. Tare apropiata e de problema colegului StefanTolos: ax came rupt (fa verificare urgenta la suruburi)
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
http://www.youtube.com/watch?v=8PsbDWmv608
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi ,o sa revin peste cateva zile cu verificarile care le-ati propus.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am scos bobinele de inductie si au izolatia buna si vizual si sub presiune nu scapa aer,din fericire nici axele nu au nimic si suruburile sunt bine stranse tot o data am tras si de lantul de la distributie e strans . Am o enigma mai mare ca Elodia cu ce poate sa aibe cel motor de merge in 2 ,am invatat sa pun frana si sa accelerez ca piloti de curse numa sa nu o dea in 2 pistoane(apas simultan si frana si acceleratia) Mai datimi idei unde sa caut va rog.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Fa test de copresie la cilindri
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, fa un test de compresie (cum a spus si @cuibusel), dar mai intai incearca
cu alta bobina de inductie imprumutata de la cineva.
  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Daca la turatii mai mari motorul merge bine ,verifica in prima faza si cel mai simplu bujiile!
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
bujiile le am schimbate de 4 luni si facea la fel si inainte am pus niste bosch super plus cu 2 catozi .
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la un mester mi-a facut test de conpresie am 14 pe 1 ,10 pe 2 si 14 pe 3.Deci e de la supape sau de la patul supapei,arunc in sus vreo 1500lei ca mi-a zis sa ii faca si o segmentare .
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cati km are masina si ce se stie despre ea? Bujia 2 cum se prezinta? Eu inainte de a desface un motor de genul acesta, as face ceva experimente:
1) verific tachetii hidraulici
2) as amesteca uleiul cu ceva motorina sa spele un pic mizeria circa 10 minute...poate isi revine si segmentul cu pricina. Asta daca nu optezi pentru 3 schimburi de ulei mineral cel mai ieftin posibil dar pe care sa il schimbi la maxim 500 cu indulgenta 1000. La mine s-a curatit ceva cu solutia nr. 2. Faza cu supapa, mai ales la mijlociu, e cam ciudata. La tine se exclude si o eventuala detonatie din cauza locatiei. Parerea mea.
3) as verifica si galeria de admisie ca sa dorm linistit, nu este ceva de luat in seama dar...trebuie verificat ca un remediu impotriva mecanicilor carpaci care baga silicoane de zici ca izoleaza cada sau mai uita cate ceva pe acolo.
Acum, dupa ce ai facut toate acestea, daca tot asa se prezinta treaba, atunci te poti apuca linistit de chiulasa. Vezi totusi pe la ce,, mecanicii lui peste prajit" vorba domnului Dan ajungi.



Bafta!
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am un mester la care au mai fost amici de ai mei si e bun ,am mai testat cu el tacheti etc.. de aia am ajuns la concluzia ca e de la supapa ,ii mai dau o prajitura sa imi spele si motoru calumea. Treaba cu saplatu cu ulei am facuto cu enginfush si a iesit negru ca pacura uleiu . Multumesc pentru sfaturi. O sa revin dupa ce o duc la doctor dar mai intai sa sparg pusculita sa vad cat curge Smile
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Acum dupa ce a patit Patratel...ma astept la orice. Fara cod stocat. O sa va povesteasca el. De la o bujie NGK care a lesinat in bratele pistonului. Tot o supapa a murit si la el.

Pusculita trebuie sa fie destul de mare mai ales ca te duci la doctor. Daca tot desfaci...si nu desfaci in fiecare an...macar niste piese mai de calitate daca nu GM. Si de la un timp pistonez mesterii sa imi precizeze exact pretul ca de : lasa ca ne intelegem noi...sunt satul. Ultima oara a cerut mai scump ca la OPEL.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am revenit din cauze care lovesc majoritatea romanilor(lipsa banilor) nu am reparato iar luna asta a dat semne grave merge in 2 de la pornire. Faza e ca nici de mecanicul ala nu mai dau ,am fost pe la alti si vorba domnului Dan mecanici lu peste da nu prajit ci murat aici specific unu a zis ca domnule costa cam 1700lei dar dupa ce schimb supapele si segmentez motoru ,atentie la ce urmeaza,nu stiu daca o sa mearga(tare de tot faza dau 1700lei si nu stie daca merge) si specimenu 2 da o repar dar costa 2500lei hai ma ma lesi vreau reparat nu alt motor nou. Am ajuns la concluzia ca 1 e posibil sa am mai multa experienta cu motorul asta decat juma din mecanici din gl si 2 mai bn mi-o repar singur si la final aduc pe cineva care are habar sa puna distributia la punct(nenea asta lucreaza la service de masini nervoase bmv mercedes etc) . Cand ma apuc de ea o sa fac si poze poate mai ajuta pe cnv.
Apropo aveti idee unde e al doilea senzor termic de pe care citeste calculatorul de porneste ventilatorul de la radiator imi merge incontinuu chiar daca e sub 0 grade afara. Pe cel de pe pompa de apa l-am testat e bun .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu cunosc mecanici,tehniciei,ingineri,pot spune chiar specialisti pe Mercedes, Bmw dar cand au de-a-face cu Opel refuza lucrarea spunand ca Opel e masina dracului.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@cdsoul...cand te hotarasti sa iei taurul de coarne da de stire aici.
Cu toate ca mai am un serviciu part-time si deobicei ajung seara acasa poate ma strecor si te ajut. Ai garaj ceva? De scule nu duc lipsa, ci de timp.
Mai multe pe privat sa nu poluam aici.
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am o problema grava cu Agila mea.La inceput avea cod eroare 0300,0303....dupa care nu a mai vrut sa porneasca deloc.Nu da scanteie...am schimbat bobina de inductie si tot nu porneste.Ajutati-ma va rog...sunt disperat.Multumesc!(bateria e buna,ultima data mergea cred intr-un piston,abia am dus-o acasa cu viteza a doua)
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand ce lucrari ai facute recent pe la ea, un scurt istoric. Codurile au fost resetate? Au aparut din nou? Cum ai ajuns la concluzia ca este din cauza bobinelor? Bujii, Senzorii de arbore/ axe au fost verificate/i? Egr? Cablaraie si mufaraie?

Mai sunt si situatii de genul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75813
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ARIANANDREI scoate bujiile punele la bobina de inductie si cu o bucata de metal (pila sau cheie) atinge caroseria pune pe cineva sa dee la automanta si vezi daca ai scantee la toate bujiile , vezi daca face presiune pompa de benzina in capu din partea dreapta la sania injectoarelor ai un dop in spatele carua e o supapa gen cum ai la roti apasa sa vezi daca tisneste benzina ,verifica corp clapeta acceleratie sa nu fie colmatat cu ulei dai furtunu flexibil care vine de la filtru si te uiti in interior la clapet ,scoti senzorul bataie ax cu came si il masori trebuie sa iti apara valoare daca apare 0 e ars .Cam atat imi vine in minte momentan. Revino cu rezultatele la verificari.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si aici se intampla la fel cum am patit eu la Astra: mii de pareri si opcoame dar putine rezultate. Pompa de benzina se masoara pt ca este irelevanta miscarea cu stropitul. Parerea mea este ca nu mai ajungea cu ea acasa dar totul este posibil
La Astra am gasit schimbat de nemtalai: coil, bujii, egr, ecu si au sters codurile care s-au aprins dupa 450 km.
Eu la Astra (am urmat sfaturile unui nene de la Opel, tare dastept dupa cum s-a demonstrat) am curatat admisia si mai ales serpisorii, rezultat zdrobitor: nu mai tin minte dar cred ca peste 20 k fara bec aprins. Si acolo tot aceeasi procedura cu schimbari de coil si alte minuni.
Din cate am citit peste tot, in afara de Stefan care a avut ghinionul acela si a reusit sa o repare, restul cam se plimba pe langa ea. Nimic concret.
Va recomand sa citit si postul colegului, atentie jos are un link pt pag 2 cu rezolvare
So if your vauxhall corsa has this strange misfire issue, I would first test out the coil pack, then I would remove the sump to inspect the oil pickup pipe. If that pickup is full of debris or blocked up, you know exactly what your problem is.
http://www.bargainspares.co...d-solve-rattling/
http://www.bargainspares.co...curing-continued/
Daca nu va place sau va doare capul de la atatea link uri, cautati si in alte posturi.
Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR