tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Va rog din tot sufletul sa ma ajutati,am fost la 3 serviceuri si nu se stie exact de unde e problema.Este vorba de un sunet la cald al motorului,pare a fii in partea dreapta,cel mai bine se aude in masina undeva la 1800-2000rpm dar mai nou se aude si la 2800 rpm.Descrierea sunetului ar fii ca de un rulment un huruit inexplicabil.Prima varianta ar fii turbina dar stiu ca o turbina defecta scoate sunetul unui mixer,a doua varianta a fost volanta (dar nu face cand apas la jumate ambreiajul ,nu face la rece) deci as exclude si a fost exclusa varianta de celalalte doua serviceuri.Cineva mi a zis pe la admisie,pe langa turbina (furtune) dar cica sa o las asa pana face mai rau.A fost curatat egr,masina este un Opel Astra H Gtc 1.9 /74kw din 2008!Am filmat,nu prea se intelege decat daca esti foarte atent!Va rog sa ma ajutati!
Va rog din tot sufletul sa ma ajutati,am fost la 3 serviceuri si nu se stie exact de unde e problema.Este vorba de un sunet la cald al motorului,pare a fii in partea dreapta,cel mai bine se aude in masina undeva la 1800-2000rpm dar mai nou se aude si la 2800 rpm.Descrierea sunetului ar fii ca de un rulment un huruit inexplicabil.Prima varianta ar fii turbina dar stiu ca o turbina defecta scoate sunetul unui mixer,a doua varianta a fost volanta (dar nu face cand apas la jumate ambreiajul ,nu face la rece) deci as exclude si a fost exclusa varianta de celalalte doua serviceuri.Cineva mi a zis pe la admisie,pe langa turbina (furtune) dar cica sa o las asa pana face mai rau.A fost curatat egr,masina este un Opel Astra H Gtc 1.9 /74kw din 2008!Am filmat,nu prea se intelege decat daca esti foarte atent!Va rog sa ma ajutati!
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
Are vreo legatura ca de curand am schimbat intinzatorul de la cureaua de accesorii si dupa treaba asta la cateva zile a inceput sunetul sa se auda mai des ca inainte iar acum e la ordinea zilei!Nu fusese schimbat intinzatorul la schimbarea distributiei si am vrut sa fie schimbat!pompa de apa n a fost schimbata,este vreo sansa sa faca ea asa?este un huruit (imagineaza ti un vapor la distanta care da semnale sonore,e de ras dar asta ar fii asocierea)!
Multumesc mult celor care mi au raspuns!
Multumesc mult celor care mi au raspuns!
razvan.c.l- Suspendat
- 82 mesaje
- din 10 Sep 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Dolj
razvan.c.l- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2012
- Mesaj Privat
Verifica daca fulia de la accesorii se misca (are joc) cauze posibile .... rolele de la accesorii sau distributie , in cel mai rau caz rulmentul de presiune . Huruitul e specific rolelor uzate , acestea vibreaza producand sunetul asta la turatii medii , la turatti mai mari zgomotul este acoperit de motor .
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
La masinile diesel, in special OPEL (problema asta am avut-o si eu la Vectra), se duce fulia de jos care e cauciucata pe interior, sa preia vibratiile. Odata ce te apuci sa schimbi un intinzator sau o rola din acel angrenaj, sunetele se vor amplifica, pentru ca o rola fiind noua, va trage altfel cureaua pe ea si le va forta pe celelalte care au joc, si NU vei scapa de sunete pana nu schimbi TOATE rolele de acolo. Eu am schimbat pana si fulia de la aternator + rulmenti, intinzatorul , rolele fixe de ghidaj si cea de jos de la vibrochen ca sa scap de sunete. Si fulia de jos ti-o recomand originala GM, chiar daca e foarte scumpa, eu am cumparat aftermarket si dupa 6 luni iar e crapata jumatate ... cred ca in 2-3 luni o schimb.
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
salut...aceeeasi problema o am si eu...daca cauti pe profilul meu o sa gasesti. Ideea e ca am schimbat si eu cam tot ce era de schimbat, insa degeaba, sunetul a ramas.
Intrebare retorica: este ca sunetul se aude intre 1800-2000 rpm, si mai ales in deceleare?
eeste ca sunetul nu se mai aude odata ce treci de act prag de rotatii?
este ca sunetul NU se mai aude in acest prag daca o scoti din viteza sau daca apesi ambreiajul?
Am fost si eu la o gramada de service-uri si am schimbat cam asa: uleiul in cutia de viteze, cureaua de alternator, rulmentii de la alternator, fulia alternatorului, rola intinzatoare. Nimic nu a rezolvat.
Daca scoti cureaua de la aleternator, nu o sa mai faca(cel putin la mine asa era), deci cu siguranta este ceva antrenat de acea curea. Eu ma gandesc ca ar fi alternatorul in sine, chiar daca am schimbat cam ce era de schimbat pe la el si s-au uitat baietii din Baicului la el, si nu au gasit nimic ciudat, sau compresorul de AC ar putea fi...
PS: am fost la EDS, am stat cu 2 mecanici si cu Maiandrei cam 2 ore, si nimeni nu a putut sa-mi zica clar ce era, pentru ca problema mea(si poate a ta) este extraordinar de rara...
Daca gasesti rezolvare, te rog posteaza.
Intrebare retorica: este ca sunetul se aude intre 1800-2000 rpm, si mai ales in deceleare?
eeste ca sunetul nu se mai aude odata ce treci de act prag de rotatii?
este ca sunetul NU se mai aude in acest prag daca o scoti din viteza sau daca apesi ambreiajul?
Am fost si eu la o gramada de service-uri si am schimbat cam asa: uleiul in cutia de viteze, cureaua de alternator, rulmentii de la alternator, fulia alternatorului, rola intinzatoare. Nimic nu a rezolvat.
Daca scoti cureaua de la aleternator, nu o sa mai faca(cel putin la mine asa era), deci cu siguranta este ceva antrenat de acea curea. Eu ma gandesc ca ar fi alternatorul in sine, chiar daca am schimbat cam ce era de schimbat pe la el si s-au uitat baietii din Baicului la el, si nu au gasit nimic ciudat, sau compresorul de AC ar putea fi...
PS: am fost la EDS, am stat cu 2 mecanici si cu Maiandrei cam 2 ore, si nimeni nu a putut sa-mi zica clar ce era, pentru ca problema mea(si poate a ta) este extraordinar de rara...
Daca gasesti rezolvare, te rog posteaza.
tudorpkr
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Ba da ,sunetul se aude si daca treg de pragul de 2000rpm!daca o scot din viteza,automat turemetrul se duce la 800-900 rpm si sunetul nu se mai aude,la fel si pt scosul din viteza!Indiferent daca sunt in mers sau o turez pe loc ,sunetul se aude incepand cu 1.800rpm!Vreau sa stiu cum pot scoate cureaua singur sa vad daca se mai aude,are ceva daca pornesc motorul cu aceasta curea scoasa?multumesc si am sa scriu aici rezolvarea!
Ba da ,sunetul se aude si daca treg de pragul de 2000rpm!daca o scot din viteza,automat turemetrul se duce la 800-900 rpm si sunetul nu se mai aude,la fel si pt scosul din viteza!Indiferent daca sunt in mers sau o turez pe loc ,sunetul se aude incepand cu 1.800rpm!Vreau sa stiu cum pot scoate cureaua singur sa vad daca se mai aude,are ceva daca pornesc motorul cu aceasta curea scoasa?multumesc si am sa scriu aici rezolvarea!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
E antrenata de cureaua de alternator.
@ToX
"La masinile diesel, in special OPEL (problema asta am avut-o si eu la Vectra), se duce fulia de jos care e cauciucata pe interior, sa preia vibratiile. Odata ce te apuci sa schimbi un intinzator sau o rola din acel angrenaj, sunetele se vor amplifica, pentru ca o rola fiind noua, va trage altfel cureaua pe ea si le va forta pe celelalte care au joc, si NU vei scapa de sunete pana nu schimbi TOATE rolele de acolo. Eu am schimbat pana si fulia de la aternator + rulmenti, intinzatorul , rolele fixe de ghidaj si cea de jos de la vibrochen ca sa scap de sunete. Si fulia de jos ti-o recomand originala GM, chiar daca e foarte scumpa, eu am cumparat aftermarket si dupa 6 luni iar e crapata jumatate ..."
Fa proba cu alta fulie si spune dupa aia ce parere ai.
@ToX
"La masinile diesel, in special OPEL (problema asta am avut-o si eu la Vectra), se duce fulia de jos care e cauciucata pe interior, sa preia vibratiile. Odata ce te apuci sa schimbi un intinzator sau o rola din acel angrenaj, sunetele se vor amplifica, pentru ca o rola fiind noua, va trage altfel cureaua pe ea si le va forta pe celelalte care au joc, si NU vei scapa de sunete pana nu schimbi TOATE rolele de acolo. Eu am schimbat pana si fulia de la aternator + rulmenti, intinzatorul , rolele fixe de ghidaj si cea de jos de la vibrochen ca sa scap de sunete. Si fulia de jos ti-o recomand originala GM, chiar daca e foarte scumpa, eu am cumparat aftermarket si dupa 6 luni iar e crapata jumatate ..."
Fa proba cu alta fulie si spune dupa aia ce parere ai.
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat