- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu am ajuns cu masina la 73.500 KM, fara nici o problema cu uleiul, sau cu filtrul de particule. Am uitat ca-l am, nici nu mai urmaresc regenerarile. Satamana trecuta am mers pe traseul Sibiu-Tg Mures-Cluj-Sibiu, am condus normal si regulamentar, iar cand am ajuns acasa m-am uitat pe comp. de bord care-mi indica 4.1 l/100Km consum mediu.
Sunt extrem de multumit. Ulei am pus de cand am cumparat masina doar Liqui Molly 5W30 C3-8, Dexos 2. Daca nivelul uleiului creste din cauza regenerarilor, este insesizabil. NU depasesc niciodata 12.000 de km intre schimburi, si uleiul arata bine, si nu curge de pe joja.
Nu am auzit niciodata de eroare de ulei deteriorat? Ce cod de eroare are are si cum se manifesta? Daca te uiti la km afisati de masina pana la urmatorul schimb, cat iti arata?
Sunt extrem de multumit. Ulei am pus de cand am cumparat masina doar Liqui Molly 5W30 C3-8, Dexos 2. Daca nivelul uleiului creste din cauza regenerarilor, este insesizabil. NU depasesc niciodata 12.000 de km intre schimburi, si uleiul arata bine, si nu curge de pe joja.
Nu am auzit niciodata de eroare de ulei deteriorat? Ce cod de eroare are are si cum se manifesta? Daca te uiti la km afisati de masina pana la urmatorul schimb, cat iti arata?
- nicuiry
- **
- 100 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
am o clona dar nu merge deloc sa resetez intervalul..Am incercat si manual-si am ajuns la liniutele alea----, dupa care nimic.
Nici nu pot vedea distanta pana la urmatoarea revizie..Oricum am 5000km cu masina in tara si 3 chimburi de ulei la activ.Acum de 3 zile am ESP formula 5w30. Am pus 3 litri si e cam 80% pe joja. Masina merge in oras-cam 3-4km dimineata si 3-4 dupa ora 16.00.Mers de femeie...
@claudius=eroare e P253F-08. necunoscuta pentru clona.
Nu vad deloc kilometri pana la urmatoarea revizie. Cred ca e nevoie de Tech 2
Nici nu pot vedea distanta pana la urmatoarea revizie..Oricum am 5000km cu masina in tara si 3 chimburi de ulei la activ.Acum de 3 zile am ESP formula 5w30. Am pus 3 litri si e cam 80% pe joja. Masina merge in oras-cam 3-4km dimineata si 3-4 dupa ora 16.00.Mers de femeie...
@claudius=eroare e P253F-08. necunoscuta pentru clona.
Nu vad deloc kilometri pana la urmatoarea revizie. Cred ca e nevoie de Tech 2
- nicuiry
- **
- 100 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Deci..
La momentul actual situatia e urmatoarea:
Dupa update de soft ECM- nu se mai opreste in mers la debraiere dar facea regenerarile foarte des.
Eroarea de ulei degradat P253F-08 s-a sters doar cu testerul TECH 2 la reprezentanta.
Resetat si intervalul de service la reprezentanta- EROARE DISPARUTA.
Luat filtru de particule si dus la Odorheiu secuiesc si curatat chimic. Cine l-a curatat cu hipoclorit e pistol cu apa.
Montat pe masina, scris in soft ca s-a pus DPF nou si astept sa vedem rezultate. Masina merge oricum mai aerisita, consumul mi-a scazut pe la 6-7% in oras.
Am mai curatat si acceleratia si masina s-a simtit imediat la pedala. E foarte usor de facut asta dar te faci ca naiba.
La prima cursa cu filtrul curatat a aparut vreo 69% incarcat. Cu fiecare drum mai adauga cate ceva. Astept sa vad prima regenerare cum se face.
Z13dth 90 cp cu 205.000km reali.
La momentul actual situatia e urmatoarea:
Dupa update de soft ECM- nu se mai opreste in mers la debraiere dar facea regenerarile foarte des.
Eroarea de ulei degradat P253F-08 s-a sters doar cu testerul TECH 2 la reprezentanta.
Resetat si intervalul de service la reprezentanta- EROARE DISPARUTA.
Luat filtru de particule si dus la Odorheiu secuiesc si curatat chimic. Cine l-a curatat cu hipoclorit e pistol cu apa.
Montat pe masina, scris in soft ca s-a pus DPF nou si astept sa vedem rezultate. Masina merge oricum mai aerisita, consumul mi-a scazut pe la 6-7% in oras.
Am mai curatat si acceleratia si masina s-a simtit imediat la pedala. E foarte usor de facut asta dar te faci ca naiba.
La prima cursa cu filtrul curatat a aparut vreo 69% incarcat. Cu fiecare drum mai adauga cate ceva. Astept sa vad prima regenerare cum se face.
Z13dth 90 cp cu 205.000km reali.
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca filtrul are sa ti se infunde din nou. Indiferent de regimul de mers, daca sistemul de regenerare functioneaza bine trebuie doar sa-l lasi sa-si faca regenerare. Regenerare se face chiar si in relanti uneori. Evident ca la masina ta sistemul de regenerare nu functioneaza bine. Eu, din ce am vazut ca au schimbat mecanicii la mine, suspectez la tine, mai ales la kilometrii pe care ii ai, senzorul de presiune. La km aia, eu as schimba senzorul de presiune, sonda lambda, si EGR-ul (pentru EGR la 200.000 de km nu m-as mai obosi cu curatarea lui, as pune unul nou). Oricum pe masina mea am de gand sa-l curat odata, iar pe la 150 de mii de km sa pun unul nou.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Interesanta conversatie! Pentrui cine mai citeste, cateva sfaturi, mersul turat e bun pentru injectoare, egr, galerie etc! Dpf are rolul lui acolo, el indiferent ca mergi foarte turat, va retine multe particule, de aia rar vezi un opel cdti, model mai nou sa scoata acel fum negru pe care il vedeti la orice model tdi, hdi, dci! Au si acestea dpf unele, dar sunt diferite! Regenerarea incepe doar in anumite conditii, daca mergi doar un oras, trebuie sa faci un drum afara, sau sa incalzesti foarte bine masina, lichidul de racire e si el important, numai cand s-au intrunit condtiile regenarea incepe, altfel nu! Pentu cei fara BC, daca vedeti turatia marita la relanti, ca si cum ar merge aerul, iar se regenereaza dpf, se poate lasa si la relanti sa isi faca treaba, e aceeasi chestie, de asemenea la drum lung, daca simtiti o scadere drastica de putere, iar acelasi fenomen! Opelul condus are in jur de 150k km , acelasi egr, turbina, dpf! Cu distributia nu mai tin minte la cat se schimba, pe motor e o cutie gen pe care scrie syncro... 120 000 km! Daca stie cineva.. 1,9 cdti Z19DTL
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
DA Claudius..este posibil sa mai am si alte probleme..Dar tinand cont de 200k km la bord si ca dupa ce am facut curatare se cere regenerata la 200km NUMAI IN ORAS, fata de mult mai putin inainte eu zic ca e bine.
Am verificat EGR, sonda, senzori la TECH 2 si merg bine. Am mai colaborat cu cineva care are aceeasi masina din Bucuresti si avem acelasi regim, el avand mai putini kilometri dar cere regenerare tot cam la 200km.
Masina e moarta sub 2000 de ture. Daca merg cu a 3a la 2000 am intre 3 si 4% consum instant.
Consumul e intre 6 si 7% pentru Buzau, reamintesc al sotiei care nu prea doarme la volan.
Uleiul am verificat azi si arata foarte bine. Inca mai are o tenta de galben dupa vreo 2 regenerari.
Mentionez tuturor celor care aveti DPF ca la orice regenerare o cantitate de motorina va intra in ulei. NU e poveste ci mentionat de producator in TIS- softul de service Opel.
PS Apelati la o curatare PROFI a filtrelor. La mine s-a simtit. Spalatul cu apa, clor, hipoclorit sau alte asemenea nu au efect decat pe termen scurt si efecte pe termen lung negative. Masinile cu DPF nu prea scot funingine pe toba.
In mers dureaza cam 15 minute regenerarea, cu viteza de 80km si peste.
Am verificat EGR, sonda, senzori la TECH 2 si merg bine. Am mai colaborat cu cineva care are aceeasi masina din Bucuresti si avem acelasi regim, el avand mai putini kilometri dar cere regenerare tot cam la 200km.
Masina e moarta sub 2000 de ture. Daca merg cu a 3a la 2000 am intre 3 si 4% consum instant.
Consumul e intre 6 si 7% pentru Buzau, reamintesc al sotiei care nu prea doarme la volan.
Uleiul am verificat azi si arata foarte bine. Inca mai are o tenta de galben dupa vreo 2 regenerari.
Mentionez tuturor celor care aveti DPF ca la orice regenerare o cantitate de motorina va intra in ulei. NU e poveste ci mentionat de producator in TIS- softul de service Opel.
PS Apelati la o curatare PROFI a filtrelor. La mine s-a simtit. Spalatul cu apa, clor, hipoclorit sau alte asemenea nu au efect decat pe termen scurt si efecte pe termen lung negative. Masinile cu DPF nu prea scot funingine pe toba.
In mers dureaza cam 15 minute regenerarea, cu viteza de 80km si peste.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
am o corsa d 1.3 cu filtrul de particule se porneste la fiecare 200 km la mers in oras iar curatarea lui dureaza 20 min mers in oras turat problema mea este ca s-a oprit regenerarea am mai mers putin apoi a pornit din nou si putin mai tarziu s-a auzit o bataie la motor am oprit s-a oprit motorul am verificat ulei , curea etc. apoi am pornit si mergea ok fara zgomot si fara regenerare filtru (mentionez ca atunci cand porneste regenerarea imi opreste motorul la relanti)
Credeti ca este normal?
am o corsa d 1.3 cu filtrul de particule se porneste la fiecare 200 km la mers in oras iar curatarea lui dureaza 20 min mers in oras turat problema mea este ca s-a oprit regenerarea am mai mers putin apoi a pornit din nou si putin mai tarziu s-a auzit o bataie la motor am oprit s-a oprit motorul am verificat ulei , curea etc. apoi am pornit si mergea ok fara zgomot si fara regenerare filtru (mentionez ca atunci cand porneste regenerarea imi opreste motorul la relanti)
Credeti ca este normal?
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu am ajuns cu masinutza mea la 121.000, si inca regenerarea funcioneaza perfect.
Oricum ma gandesc preventiv ca in toamna sa inlocuiesc EGR-ul (nu ma gandesc doar sa-l curat deoarece oricum vin desfacute o gramada si prefer sa se desfaca doar o data, asa camai bine pun unul nou). In rest,masina merge perfect, fara probleme. Poate si senzorul de presiune si sonda Lambda s-o schimb pe la vreo 150.000 de km.
Oricum ma gandesc preventiv ca in toamna sa inlocuiesc EGR-ul (nu ma gandesc doar sa-l curat deoarece oricum vin desfacute o gramada si prefer sa se desfaca doar o data, asa camai bine pun unul nou). In rest,masina merge perfect, fara probleme. Poate si senzorul de presiune si sonda Lambda s-o schimb pe la vreo 150.000 de km.
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am o problema a carui rezolvare nu o stiu. Am un Opel Corsa D , 2007, 1.3 CDTI Z13DTJ, 75 CP, DPF. Dupa luni de zile in care a mers impecabil, intr-o dimineata, dupa ce am alimentat (OMV, MaxMotion), am iesit pe autostrada iar dupa 20km simt o smucitura urmata de o alta in scurt timp, moment in care am inceput sa pierd putere. Am iesit pe banda de urgenta, am oprit motorul, l-am repornit, am mai mers 2 minute dupa care aceleasi psimtome. Merge decent in treptele 1, 2 si 3 (nu trage ca inainte)dar pana in 2000 de rotatii pe minut. Peste 2000 e moarta, fara vlaga, accelereaza greu. Am fost la un service(DNC) si mi-au pus WinTech-ul(parca asa l-au numit) pe masina, si mi-au spus ca e filtrul de particule imbacsit cu grad de colmatare 118%. Mentionez ca cu o zi inainte am facut traseul Bucuresti - Ramnicu Valcea fara nici o problema. Schimb vitezele la 2700 ture , merg constant in plaja de cuplu. Ce poate fi? Mi se pare ciudat ca datorita filtrului de particule sa smuceasca dintr-o data , in mers .Suspectam combustibilul, debitmetru aer, valva EGR, nu filtrul de particule. Nu mi s-a aprins nici un martor in bord. A mai patit cineva asa ceva?
Am o problema a carui rezolvare nu o stiu. Am un Opel Corsa D , 2007, 1.3 CDTI Z13DTJ, 75 CP, DPF. Dupa luni de zile in care a mers impecabil, intr-o dimineata, dupa ce am alimentat (OMV, MaxMotion), am iesit pe autostrada iar dupa 20km simt o smucitura urmata de o alta in scurt timp, moment in care am inceput sa pierd putere. Am iesit pe banda de urgenta, am oprit motorul, l-am repornit, am mai mers 2 minute dupa care aceleasi psimtome. Merge decent in treptele 1, 2 si 3 (nu trage ca inainte)dar pana in 2000 de rotatii pe minut. Peste 2000 e moarta, fara vlaga, accelereaza greu. Am fost la un service(DNC) si mi-au pus WinTech-ul(parca asa l-au numit) pe masina, si mi-au spus ca e filtrul de particule imbacsit cu grad de colmatare 118%. Mentionez ca cu o zi inainte am facut traseul Bucuresti - Ramnicu Valcea fara nici o problema. Schimb vitezele la 2700 ture , merg constant in plaja de cuplu. Ce poate fi? Mi se pare ciudat ca datorita filtrului de particule sa smuceasca dintr-o data , in mers .Suspectam combustibilul, debitmetru aer, valva EGR, nu filtrul de particule. Nu mi s-a aprins nici un martor in bord. A mai patit cineva asa ceva?
ioan.urma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
am patit pe autostrada un lucru asemanator la 130 la ora s-a oprit motorul am tras pe dreapta nu se vedea nimic suspect am pornit masina si cand ajungeam la 80 iar se oprea nu eru aprinse pe bord becuri am ajuns acasa si am descoperit ca era apa in filtrul de motorina. Opel astra g 1.7 cdti
o zi buna
am patit pe autostrada un lucru asemanator la 130 la ora s-a oprit motorul am tras pe dreapta nu se vedea nimic suspect am pornit masina si cand ajungeam la 80 iar se oprea nu eru aprinse pe bord becuri am ajuns acasa si am descoperit ca era apa in filtrul de motorina. Opel astra g 1.7 cdti
o zi buna
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
haidar
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut.am o corsa 1.3cdti A13DTE 2011 cu filtru DPF si a aparut o problema ,poate ma ajutati cu niste sfaturi.
Am schimbat de curand uleiul si filtrul am pus un Repsol competicion 5w40 cu norma GM-LLB025 si-a dat autocuratare DPF si am oprit neintentionat motorul eu fiind deja in parcare pregatit sa cobor.Am pornit am mers 10 minute cu filtrul pornit a inceput sa scoata un fum la motor miros persistent de ars,am oprit motorul si l-am pornit din nou nu a mai aparut fumul dar nu l-am tinut f mult timp pornit.
Sa fie uleiul,nu mi s-a mai intampla pana acum faza cu fumul.
Va Multumesc!
Am schimbat de curand uleiul si filtrul am pus un Repsol competicion 5w40 cu norma GM-LLB025 si-a dat autocuratare DPF si am oprit neintentionat motorul eu fiind deja in parcare pregatit sa cobor.Am pornit am mers 10 minute cu filtrul pornit a inceput sa scoata un fum la motor miros persistent de ars,am oprit motorul si l-am pornit din nou nu a mai aparut fumul dar nu l-am tinut f mult timp pornit.
Sa fie uleiul,nu mi s-a mai intampla pana acum faza cu fumul.
Va Multumesc!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat